Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kattilainen, mulla ainakin oireista huono olo, tissikipu ja väsymys helpottanut jo jonkin verran, itsekin ihmettelin että joko tää nyt helpottaa :D mut pitää vaan luottaa että kaikki on ok ja nauttia olosta.

Mulla tänään 7+5 (ar-ultran mukaan 7+2) ja ensimmäinen aamu kun en ole oksentanut (reilun viikon aikana). Yökötys on kyllä ollut läsnä koko päivän ja ruokahalu on armoton... Mielenkiinnolla odotan miten oireet/oireettomus etenee. Mutta joo, heti hiipii pieni huoli, jos oireet vähänkin helpottaa, niiden kamaluudesta huolimatta :oops:.

Työterveydestä haettu pari päivää saikkua. Hoitaja oli tavallisen mahataudin kannalla, kun tavaraa tulee molemmista päistä ja on kuumettakin. Toivottavasti olis ihan tavis tauti ja menis pian ohi.
Siis pahoinvointihan varmasti jatkuu vielä, mutta töihinkin olis kiva palata. :)

Ällöttää, väsyttää, janottaa, pissattaa, rintoihin sattuu, mutta nää ei haittaa <3 kovat kivut alavatsassa pelottaa :( onko muilla ollut? Onko normia?

Elämää vuoristoradalla.. :P oli autuaat kaksi päivää ettei kuvotus-oksetus ollut läsnä ja nyt sitten tuli rytinällä takasin..yhhh... 6+5 menossa. Oon lihonu. Turvoksissa. Syön edelleen ko porsas. Meinasin oksentaa seteleiden hajusta. Tupakansavu on se kaikista pahin ja kuvottavin! Tällä hetkellä hyvälle ei oo tuoksunu kuin märät havunneulaset teiden varsilla :D ylipäänsä metsän tuoksut ihan parasta nyt! Sen verran mitä koiraa jaksan kävelyttää ni pakko aina poiketa metsään nuuhkimaan.
Mielihalut vaihtelee suolaisten ja makeiden välillä. Pakastemansikoita vaniljakastikkeella... Tavallisia suolattuja sipsejä... Suklaajäätelöä.... Hernekeittoa! Jota inhoan kylläkin yleensä. Pinaattikeittoa keitetyillä munilla ja aijettä kun se keltuainen on hyvväää! Ihan mahotonta hommaa. Mutta aika mukavaa kun kuiteski tän löllömahan alta erottuu jo pikku pömppökohta :happy:

Mulla oli tänään kauhein olo ikinä, heräsin 05 voimaan pahoin. Lisäksi vatsa sekaisin ja lämpöä 37-37,3. 8jälkeen sain imeskeltyä omenaa jonka jälkeen pakolla puuroa kupuun. Hain apteekista ne rannekkeet ja panadolia oli pakko ottaa ip. Olo kummasti koheni hetkeksi ja mietinkin olenko muuten vaan kipee. Töihin en siis päässyt ja huomenna uusi yritys. Niin hullulta kun se kuulostaakin niin tänä yönä aion syödä samalla kun käyn vessassa koska aamuisin niin kuolema olo ettei tunnu mikään auttavan! Saa nähdä pystyykö töissä tekeen työaikajärjestelyitä, muutoin voi olla mahdotonta päästä sinne..
Nii ja siis kun mikään ei maistu niin olen sit tänään syönyt pilttiä kun sitä on helppo niellä!

Hehhe just kun eilen pääsin valittelemaan ja pelkäämään ettei oireita niin tämä aamu alkoikin sit sillä että heitin miehen junalle klo 5 jonka ennen join mehukeitto lasin ettei tulis huono olo. Kotiin kun pääsin takas niin päätinpä laatoittaa vessan uusiks mehukeitolla:D ekat oikeet ykät siis heitetty. Kai tästä taas iloinen pitäis olla?! :D

:D varmaan hurjan näköinen siun vessa ollu kattilainen!
Hirveän monella tuntuu laatta lentävän, itsellä ei onneks vielä ole tullut sellaista oloa, ja huonovointisuus on pikkuhiljaa hävinnyt.

Täällä oltu sairaslomalla viimeviikon torstaista asti. Olo on ihan kauhee . Tää huonovointisuus on niin kokonaisvaltaista. Lihaksissa ei oo yhtään voimaa, hyvä ku jaksaa vesilasii nostaa. Mitään ei tee mieli syyä, pakko vaan yrittää niellä jotain parin tunnin välein jotta tää olo ois jotenkin kestettävissä.

Valoa synkkyyteen tuo ensiviikon ultra jolloin pääsee näkeen että pikkuisella varmasti on kaikki hyvin. Ultra tehään viikoilla 8+2.

Hyvin vähäiset oireet pakotti varaamaan ultran yksityiseltä. Ajan sain perjantaille, eli n. 7+5 pitäisi olla silloin. Väsymys ei oikeastaan ole paha, normaalia laiskuutta jopa. Tissit on isot ja jotenkin "täydet" ja jokaisesta paidasta näkyy nännit läpi. Ne tuntuu elävän ihan omaa elämää...

Hei kaikille! Itse olen juuri tehnyt positiivisen raskaustestin ja toisen lapsen olisi tarkoitus syntyä toukokuussa. Onko kukaan raskaana oleva enää mittaillut lämpöjä positiivisen testin jälkeen? Itselläni oli viime raskaudessa iltalämpötila ovulaatiosta asti korkealla (38+), joten nyt tämä 36,5-37 iltalämpötila vähän pelottaa. Aamulämmöt ovat olleet nyt noin 36,5, edellisestä raskaudesta en niitä muista.

Mä en oo ikinä mittaillu lämpöjä, ni en tiiä siitä...

Mutta mäkin kysyn et onko kenelläkään muulla pahoinvointia ja vatsakipua(ihan vatsassa, ei kohdussa) lievänä koko päivän? Musta tuntuu et olo on kurja koko päivän, pahenee jos tulee nälkä tai seisoo pitkään.. voisko heikko-pahoinvoiva olo johtua alhasesta verenpaineesta vai vaan ylipäätään raskaudesta ja hormoneista... eilen jo mietin et onko vatsatauti tulossa. Lisäksi oireina nyt kylmyys, kohdun nippailut, väh. kerran tarvii noista yöllä vessaan, ärtynyt olo ja voimattomuus..

täällä ei vielä muuta oiretta ole ilmennyt kuin väsymys ja ai että välillä kaipaan esikoisen raskausaikaa kun vielä sai nukkua sillon kun huvittaa:wacky: toki nyt onkin vasta 4viikko alkanut että kerkeäähän noita oireita vielä tulemaan:rolleyes:

Halimami, kyllä mullakin just sellasta ihme oloa vatsassa. Välillä ihan sekaisin ja välillä möyrii ja turvottaa niin pirusti. Just sellaista oloa ettei vaan mahatautia olisi tulossa. Ja huomaan kans että syömättömyys mutt myö syöminen aiheuttaa ja voimistaa tätä oiretta.

Halimami, mulla on. Ei mitään suurta kipua mutta vähä sellanen vatsatsutinen olo. Huomenna kokeilen mennä töihin vaiko tänäänkin lämmöt yli 37 ja sairas olo. Plaaaah.

Hehe graisu, olihan siinä vähän siivoamista jota ei yhtään helpottanut se että yökitytti kahta kauheemmin kun katteli omia yrjöjä. Onneks kuitenkin vatsa oli sen verran tyhjä ettei nyt määrällisesti se niin kamala ollut :D

Halimami oireesi kuulostaa kovin tutuilta. Mahalaukun alue koko ajan enemmän tai vähemmän kipeenä ollu jo pari viikkoo. Ilmaa kerää hirveesti, on kuin ilmapallo! Ja tosiaan ei hellitä hetkeksikään. Puuh!

Kylmä tuntuu olevan lähes koko ajan vaikka mitä pukis päälle. Muutaman kerran oon mittaillu ja päälle 37 ollu, ei kuitenkaan yli 38 astetta

Tsemppiä!

Täällä alkaa nyt huono-olo vaivaamaan. Tai no, vielä ei voi ihan puhua, että koko aika vaivais, mutta etominen on aika yleistä ja viime yönä töissä laatta lens ensimmäisen kerran. Ja tänää 'aamulla' ei aamupala alas oikein menny ja etovaa oloa kesti jonku aikaa.

Mutta muuten ei nyt suurempia vaivaavia vaivoja :grin Kahden viikon päästä varhais uä, pitäis vielä sinne asti jännittää... Toivottvasti joku kotona on, tällä kertaa ! Voisin kyllä huolia oireita vielä vähän voimakkaampina, että sais jotain todellisuuden tuntua. Tai sit vaan pitää nauttia tästä pienestä oirettomuudesta.

Ja pitäis kohta mennä varmaan liivi ostoksille, kun ei kohta oikee omii vanhoihin mahdu. Mun puolesta voi tissit kasvaakki, ku pienirintasuudesta kärsinkin :rolleyes:

Zara 5+5

Takaisin