Oireet

Ärsyttää herätä sata kertaa yössä siihen, et kädet on ranteista sormiin aivan puuduksissa...
 
Mie kuiten onnistun jotenkin saamaan ne aina kyynärpäästä lähtien puutumaan :D
 
Mulla on alkanut puutumaan koko käsi ja jalat puutuu tosi helposti, jos vaikka hetken istuu huonosti (esim jalan päällä). Mulla tosin sitä käsien puutumista aiheuttaa niskajumit... Esikoinen nukkui useamman yön meidän sängyssä niin oma asento ei aina ollut ihan paras mahdollinen. :rolleyes: Täytyy tänään pyytää miestä vähän hieromaan.
 
Missä on ne oireet, jotka vois viitata synnytyksee ? Alan olla malttamaton ! :D

Zara ja Arhippa 39+4
 
Zara, mulla oli esikoisesta ensimmäinen synnytykseen viittaava oire kun meni vedet. :) Supistukset alkoi vasta tunti pari sen jälkeen. Jotenkin nyt tämän toisen kohdalla odottaisin jotain merkkejä ennen kuin alkaa tapahtua. :)
 
Torstaille ei oo mitää suunnitelmia, et käy iha hyvin :D. Tulppaa mäkin yks pv meinasin bongata, mut en sit tiiä, kun sitä oli niin vähän, eikä sen jälkee havaintoa. Valkkaria se ei kyl ainakaa ollut...
Jl86, ei sit nähty Taysissa. Tai siis mä en siellä ainakaan vielä ole vaikka rehvit sovittiin... :) Mikä siellä olotila? Täällä ei limatulpan jälkeen juuri mitään. Turhauttaa...
 
Tasan kaksi viikkoa näemmä limatulpan irtoamisesta.
Ihan kuin kroppa haluaisi TAAS vain härkkiä :smiley-angry026 Katsotaan montako viikkoa vielä :smiley-ashamed008.

Eilen tosiaan tuli hieman rusehtavaa veristä vuotoa, kun lääkäri tökki ja kutitteli vauvaa päähän. Menkkajomotusta oli eileinen päivä iltaan asti, muuten olo ollut mitä mainioin.
 
Jl86, ei sit nähty Taysissa. Tai siis mä en siellä ainakaan vielä ole vaikka rehvit sovittiin... :) Mikä siellä olotila? Täällä ei limatulpan jälkeen juuri mitään. Turhauttaa...

Juu ei nähty ei..Kotona myöskin. Nyt ollu eilen menkkajomoa ja tänään vähän enemmän, ja pari kertaa ihan tosissaan sattunu/supistanut. Lisäksi vähän huono-olo,mut epäilempä. Huomenna ois kyl tosi hyvä päivä, kun lapsen tuleva kummitäti täyttää 30 :D
 
Maha on todella pinkeä koko ajan (ei supistuksesta johtuvaa). Sormella kun painaa mahaa jää sellainen vaalea jälki pitkäksi aikaa :hilarious:. Aika tukalalta tuntuu...
 
Mulla on kanssa jatkuvasti masu pinkeenä. Välillä tuntuu tosi tukalalta, mutta ei oo mitenkään kipeitä supistuksia ollut.
 
Laskettu aika olisi tänään. Pikku-ukko ei kyllä taida tietää asiaa, koska lieviä supisteluja ja aamulla alkanutta maidon valumista lukuunottamatta mikään ei viittaa siihen, että tänään alkaisi tapahtua. Täytynee alkaa kokeilla kaikenlaisia kikkoja, akupunktiopisteitä jne.
 
Ulkolämpötila vähän laskenut, joten pitkästä aikaa heräsin vähän kylmissäni. Nukuin toki taas ilman peittoa, mutta piti vetää villasukat ja pitkikset jalkaan, kun nousin ylös. Siitepölyallergia kyllä muistaakseni myös on aiheuttanut aiemminkin vähän viluista oloa. Ei ole muuten kipeä olo, mutta vähän kylmä. Vähän samanlainen kuin joskus päiväunien jälkeen, kun on kylmä. En usko, että enteilee mitenkään synnytystä, koska ei edelleenkään mitään muita oireita.
 
Onko kellään muulla muuten sellaista, että uni iskee yhtäkkiä? Mä en yleensä nuku ikinä päiväunia, ja olen todella yökyöpeli, mutta nyt loppusuoralla on useamman kerran käynyt ihan sellanen nuijanukutus. Että yhtäkkiä vaan alkaa nukuttaa niin sikana, että meinaan nukahtaa pystyyn. Äsken sohvalla istuessa oli pakko ottaa pienet unet istualtaan mieheen nojaten, kun ihan kuin olis unilääkettä ottanut ja taju lähti. :wideyed: Olin lähdössä tekemään ruokaa, mutta toisin kävi. :grin
 
Mä oon joutunu nyt muutamana päivänä ottamaan päikkärit, vaikka yleensä en koskaan nuku päivällä..
 
Mulla on ihan hirveen leovoton olo ollut jo pari päivää. En pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan pyörii sen ympärillä että koska se vauva syntyy.. Kotona ei huvita tehdä mitään, ja en keksi mihin vois mennä ja mitä tehdä että sais muuta ajateltavaa..ja tänäänkin on tuollainen sadesää joka vähentää nahdollisuuksia entisestään..plääh..
 
Mulla on ihan hirveen leovoton olo ollut jo pari päivää. En pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan pyörii sen ympärillä että koska se vauva syntyy.. Kotona ei huvita tehdä mitään, ja en keksi mihin vois mennä ja mitä tehdä että sais muuta ajateltavaa..ja tänäänkin on tuollainen sadesää joka vähentää nahdollisuuksia entisestään..plääh..
Lepää vaan, älä stressaa että jotain pitäis tehä :) lepo ja rentoutuminen autto mulla ainakin :)
 
Mulla on ihan hirveen leovoton olo ollut jo pari päivää. En pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan pyörii sen ympärillä että koska se vauva syntyy.. Kotona ei huvita tehdä mitään, ja en keksi mihin vois mennä ja mitä tehdä että sais muuta ajateltavaa..ja tänäänkin on tuollainen sadesää joka vähentää nahdollisuuksia entisestään..plääh..
Mä en ole niinkään levoton, mutta lähinnä saamaton. Toisaalta on sovittu tapaamisia, mutta nekin kaikki sillä varauksella, että "no voi olla, että ei onnistu, mutta...". Jonain päivinä olen energisempi ja tosi tyytyväinen, että tuli lähdettyä liikkeelle, sit toisina päivinä vaan lähinnä haahuilen kotona ja olen tyytyväinen, etten ole sopinut mitään. Nyt olis hyvää aikaa lukea kaikenlaista, mistä normaalisti pidän ja istuisin nenä kirjassa aamusta iltaan, mutta nyt en jotenkaan saa edes luettua. Toisaalta olis kiva, että vauva syntyis pian, että pääsis tästä mahasta, mutta toisaalta nyt olis vielä vapaa tekemään edes jotain juttuja, kun vauva on edelleen siellä mahassa. Ristiriitaista.
 
Mulla oli väsymystä koko raskauden ajan, mutta loppua kohden se muuttui sellaseks "yhtäkkiseks" ja tuli otettua pikku-unia milloin sattui.

Ja saamattomuus oli loppuraskauden ajan päivän sana... Lopulta lakkasin stressaamasta sitä ja päätin että sittenpähän en saa aikaseks. :rolleyes:
 
Mä oon ollu nyt kans tosi saamaton. Tosin eilen kun luulin että lähtö sairaalaan olis eessä, niin äkkii meni pyykit koneeseen. Olis jotain vaatteita kun päästään kotiin :D tulipahan pyykättyä..
 
Takaisin
Top