Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jl86, ei sit nähty Taysissa. Tai siis mä en siellä ainakaan vielä ole vaikka rehvit sovittiin... :) Mikä siellä olotila? Täällä ei limatulpan jälkeen juuri mitään. Turhauttaa...Torstaille ei oo mitää suunnitelmia, et käy iha hyvin :D. Tulppaa mäkin yks pv meinasin bongata, mut en sit tiiä, kun sitä oli niin vähän, eikä sen jälkee havaintoa. Valkkaria se ei kyl ainakaa ollut...
Jl86, ei sit nähty Taysissa. Tai siis mä en siellä ainakaan vielä ole vaikka rehvit sovittiin... :) Mikä siellä olotila? Täällä ei limatulpan jälkeen juuri mitään. Turhauttaa...
Lepää vaan, älä stressaa että jotain pitäis tehä :) lepo ja rentoutuminen autto mulla ainakin :)Mulla on ihan hirveen leovoton olo ollut jo pari päivää. En pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan pyörii sen ympärillä että koska se vauva syntyy.. Kotona ei huvita tehdä mitään, ja en keksi mihin vois mennä ja mitä tehdä että sais muuta ajateltavaa..ja tänäänkin on tuollainen sadesää joka vähentää nahdollisuuksia entisestään..plääh..
Mä en ole niinkään levoton, mutta lähinnä saamaton. Toisaalta on sovittu tapaamisia, mutta nekin kaikki sillä varauksella, että "no voi olla, että ei onnistu, mutta...". Jonain päivinä olen energisempi ja tosi tyytyväinen, että tuli lähdettyä liikkeelle, sit toisina päivinä vaan lähinnä haahuilen kotona ja olen tyytyväinen, etten ole sopinut mitään. Nyt olis hyvää aikaa lukea kaikenlaista, mistä normaalisti pidän ja istuisin nenä kirjassa aamusta iltaan, mutta nyt en jotenkaan saa edes luettua. Toisaalta olis kiva, että vauva syntyis pian, että pääsis tästä mahasta, mutta toisaalta nyt olis vielä vapaa tekemään edes jotain juttuja, kun vauva on edelleen siellä mahassa. Ristiriitaista.Mulla on ihan hirveen leovoton olo ollut jo pari päivää. En pysty keskittymään mihinkään kun ajatukset vaan pyörii sen ympärillä että koska se vauva syntyy.. Kotona ei huvita tehdä mitään, ja en keksi mihin vois mennä ja mitä tehdä että sais muuta ajateltavaa..ja tänäänkin on tuollainen sadesää joka vähentää nahdollisuuksia entisestään..plääh..