Oireet

Nyt vähän ällömpi kysymys.
Onko kellään muulla alapää haissut "rautaiselle"? Siis kun kuukautisverelle?
Tämän päivän ajan huomasin ja vaikka suihkussa olen käynyt ja alapäätä pessyt, niin valkovuodon jälkeen haisee taas.

Tuli vain ensimmäisenä kuukautiset mieleen, kun tuntuu kokoajan, että jotain vuotaa/valuu/tiputtaa ja yhdistettynä tuohon rautaisaan hajuun...
Mulla tänään ollu sama oire!
 
Mä huomasin tänä aamuna saman! En tiedä mistä vois johtua, ruokavaliossakaan ei mitään muutoksia. Mut kai se on normaalia, kun meitä on jo kolme. :D
 
Mitään supertehokasta rasvaa raskausarpien kutinaan? Mä luulin välttyneeni näiltä mut nyt rv 37 ne kiusaa mua :sad001 kutisee ihan jäätävästi!
 
Tissien vihlonta. Onks muilla? Just sellasta jomotusta, ku viimeks maito nousi...
 
Tänään ku lähin saunaan, niin tuntu ihan ku vauvan pää olis ollu jo tulossa, kauhea pallo tuntu jalkojen välissä! :D supistuksiakin ollu päivän mittaan, mutta sauna hävitti kaikki tuntemukset
 
Ehkä tämäkin on joku oire, et haluais palavasti päästä synnyttämään, mut sitte muistuu mieleen se kipu ja tuska ja alkaa melkein pelottaa. :D Miten siitä taas selviää... :/
 
Täällä sama!! Ensin tulee olo, et voiku pääsis jo ja sit iskeeki olo, että ei nyt vielä, en oo valmis! :D ja et mitä jos joutuu paniikkiin tai jotai, et nytkö on pakko lähtee sit ku alkaa tapahtuu.
 
Mulla on myös olo, että haluaisin synnyttämään, mutta sitten muistuu mieleen ettei se mikään Day Spa ole ja ajatukset muuttuu. Tällä hetkellä peruisin koko homman, jos se olisi vielä mahdollista!

Mutta... Mulla on joka raskaudessa tämä sama. Sitten, kun se Hoo-hetki on oikeasti siinä ja tietää, että nyt on synnytys oikeasti käynnissä, niin kummasti oma olo rauhoittuu! Ei mua enää silloin jännitä. Sit on valmis. Synnytys on kuitenkin jotain niin alkukantaista ja luonnollista (kuten vaikka hengittäminen), että ei sitä sillä hetkellä sen kummemmin mieti. Silloin jostakin ihmeen syystä osaa vaan toimia -oikein! Jännempää ja oudompaa se on varmasti tulevalle isälle...
 
Saatiin vietettyä esikoisen synttärit rauhassa! Veikkaan, että vaaleanpunertava vuoto johtui auton renkaiden vaihdosta (olivat niin jumissa, ettei niitä saatu lopulta kaikkia edes irti, vaan jouduttiin pyytämään apuvoimia).

Viimeinen vuorokausi vauva liikkunut normaalia enemmän. Möngerrys saa välillä kipakoita supistuksia aikaiseksi myös. Lisäksi kamala turvotus ja suoli on aika hyvin tyhjennellyt itseään. Niin ja ilmavaivat. Johtuisikohan kaikki lie juhlien herkuista..
 
Täällä sama!! Ensin tulee olo, et voiku pääsis jo ja sit iskeeki olo, että ei nyt vielä, en oo valmis! :D ja et mitä jos joutuu paniikkiin tai jotai, et nytkö on pakko lähtee sit ku alkaa tapahtuu.

Jep! Samanlaiset ristiriitaiset fiilikset täällä! Esikoinen syntyi muuten viikoilla 39+1, ja jos tällä nykyisellä on sama aikataulu, niin päivä osuis tästä 3-4 päivän päähän! Miten teillä muilla uudelleensynnyttäjillä, onko miten samoilla viikoilla alkanut synnytykset?
 
Jep! Samanlaiset ristiriitaiset fiilikset täällä! Esikoinen syntyi muuten viikoilla 39+1, ja jos tällä nykyisellä on sama aikataulu, niin päivä osuis tästä 3-4 päivän päähän! Miten teillä muilla uudelleensynnyttäjillä, onko miten samoilla viikoilla alkanut synnytykset?

Esikoisen synnytys alkoi lapsivesien tihkumisella rv 41+5 ja seuraavana päivänä puoliltapäivin syntyi (rv 41+6, jolloin olisi ya-kontrolli ollutkin)

Saas nähdä käynnistetäänkö tämä nyt torstaina jo, eli ei välttämättä päästä kokeilemaan miten menee raskaus :)

Äidilläni esikoinen ja minä synnyttiin ennen laskettua, kun taas keskimmäinen siskomme syntyi la:n yli.
Tutullani kaikki lapset ovat syntyneet eri viikoilla (rv34, rv 37, rv 39 ja rv 41) :)
 
Jep! Samanlaiset ristiriitaiset fiilikset täällä! Esikoinen syntyi muuten viikoilla 39+1, ja jos tällä nykyisellä on sama aikataulu, niin päivä osuis tästä 3-4 päivän päähän! Miten teillä muilla uudelleensynnyttäjillä, onko miten samoilla viikoilla alkanut synnytykset?

Mulla esikoisen synnytys alko supistuksilla 41+3 ja siitä 15h ni tyttö synty, sairaalassa olin salissa 11h.
Tää toinen synnytys alko myös supistuksilla 39+5 ja synnytyksen kestoksi merkattu 7h ja nyt tosiaan sairaalassa oltiin se 2h (1,5h salissa) :)
 
Mulla meni esikosta vedet 38+5 (eli tästä eilen) ja jäbä syntyi 39+0, (eli tästä huomenna). Saa nähdä miten käy, ainakaan minkäänlaisia ennakoivia oireita en ole nyt havainnut mut toisaalta eipä niitä esikoisestakaan ollut...
 
Täälläkään ei mitään oireita, että lähtis syntymään. Alkaajo vaan kyllästyttää tää raskas olo muuten. Voitasko Jonanna sopia ne treffit mahd. Pian. En ainakaa haluis mennä enään ens viikolla neuvolaan...
 
Täälläkään ei mitään oireita, että lähtis syntymään. Alkaajo vaan kyllästyttää tää raskas olo muuten. Voitasko Jonanna sopia ne treffit mahd. Pian. En ainakaa haluis mennä enään ens viikolla neuvolaan...
Mulla neuvola huomenna ja pakko vähän ees innostua kun nyt olis limatulpan lähtö (ehkä) havaittu... :) Tietty, eipähän tuo välttämättä mitään tarkota... Sovitaanko tän viikon torstaille rehvit? :D
 
Torstaille ei oo mitää suunnitelmia, et käy iha hyvin :D. Tulppaa mäkin yks pv meinasin bongata, mut en sit tiiä, kun sitä oli niin vähän, eikä sen jälkee havaintoa. Valkkaria se ei kyl ainakaa ollut...
 
Takaisin
Top