Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kaikki oireet helpottanu... mutta sainpa viikonpäähänultran! Toivotaan, että kaikkihyvin!!

Mun iho kukkii ku puutarhassa. Pahiten finnejä löytyy hiusrajasta ja rinnasta. Kuitenkin löytyy myös reisistä? pakaroista? KAINALOISTA??! Siis ihan joka puolelta, koskaan mulla ei oo ollu ongelmaa finnien kanssa, edes murkkuna, oon ihan hukassa näiden kanssa et millä lähtis.
Mitään kovin tujuja mömmöjä en voi käyttää koska couperosa-iho, olisko kellään mitään vinkkejä ku perus nivea tai apteekin Aco tms. ei toimi :D

Eloisamami, couperosa on sen verran tuttu, että monilla auttaa mary kayn tuotteet. :) ei lähe hetkessä mutta pikkuhiljaa oon nähny ihmisillä ihon vahvistuvan ja punotuksen helpottavan. :)

Mullakin on nyt ollu ongelmia finnien kanssa, ennen ei juuri ollenkaan finnejä ja nyt nassu kukkii (poskipäät, leuka, nenänalunen, olkapäät ja satunnaisesti muualla) ja se on tosi ärsyttävää. Oon ihan teinin näköinen :grin Huomasin tosiaan tossa kun vaihdoin kosteusvoiteeni siitä mitä tavallisesti olen käyttänyt (normaalille iholle) toiseen saman valmistajan (Garnier) voiteeseen (seka-/rasvoittuva iho) niin on kyllä vähän auttanut nassun finnien kanssa! Ihan jo muutaman käyttökerran jälkeen.

Eloisamami kohtalontoveri!!!! Täällä myös finnit vaivaa KAIKKIALLA :o Ja on helkatin kipeitä osa ja millä ne saa pois jostain hanurista :o Couperosa iho myös ja voi luoja kun kasvot alkanut helottaa ylimääräisen veren myötä :(

Täällä myös löytyy näppyä niin naamasta, rinnustasta, selästä ja olkapäistä. Ärsyttävää, kun ei oo finnejä, ei siis auta puristelu, mutta ei kai niitä malta olla pusertelemattakaa o_O

Ääh, siis mä niistän käytännössä verta :confused:ja nyt taas aivastuttaa koko ajan..ja nokka tukossa..

Eloisamami ei auta mulla tökötit :D Esikoisen aikana tuli yks ihan häpyhuuleen, oli kyllä pikkasen kipee :o
Millier osta tota nasolin nazoil menthol vai mikä lie, seesamiöljy kosteuttaa ja menthol avaa nenää :)

Mä mietin jos nyt uskaltais varata sen kosmetologin nii jos sais kasvojen ihon inhimillisempään kuntoon. Dekolteella finneily jo helpottanut mikä antaa vähän toivoa :) Mutta siis mullaki esim alaselässäkin finnejä ihme rykelmä :0 Katoin mainosta Toisenlaisten äitien seuraavasta jaksosta ja vähän kyllä kadehdin miten hehkuvalta tää odottava äiti näytti!

Millä viikoilla menette? Mulla ei koskaan, siis koskaan oo ollut mitään iho-ongelmia, mutta alkuraskauden kärsin ihan hullusta aknesta ja hormooninäppylöistä. Nyt kuitenkin tässä ihan näinä päivinä iho rauhoittunut ihan hetkessä ja palautunut vauvanpylly ihoksi muutamassa päivässä :D Et ehkä teilläkin pian ekan kolmanneksen jälkeen helpottaa..? Ite annoin ihon kukkia ihan rauhassa ja näköjään parani itsestään nyt kun taitaa hormonit tasoittua.

S. Täällä 12+3, ikää 24 eikä oo vieläkään näpyt kadonnu sen jälkeen kun teini-iässä tuli, raskaus vaan pahentaa tilannetta :P Että vauvanpylly iho tulee tänne ehkä hiomakoneella :D

Onko muilla hermo käsittämättömän kireellä ilman syytä (=hormonit)???? Ihan kamalaa, koko ajan pitää miehelle kiukutella kun vaan ottaa päähän :/

Tiltti 13+2

Tiltti, mulla on, oon kyllä niin kireellä, että kun mies erehtyy sanomaan hieman jotain ajattelemattomasti, niin leimahtaa :) harmittaa ihan...

Mulla oli esikoisen kohdalla hermot kireellä. Siis itkuhuutoraivosin joka päivä ukolle ja nyt oon niin ihanan tyyni :D

Mulla ei oikeastaan koskaan oo ollu mitään hirveetä aknea eikä ollut nyt raskauden alussakaan. Muutama pieni finni rypelmä kasvoissa, joka nyt kuitenkin oli mulle paljon.. Viikkoja nyt 11+0 :)

Ei mullakaan vauvanpeppu ihoa ole ollut... mutta lähinnä johtunu suht isoista ihohuokosista + herkästi punoittavasta ihosta. Mutta viimeksi kosmetologi oikein ihmetteli että avoimista huokosista huolimatta ei oo epäpuhtauksia niissä huokosissa (ja siis silloin en ees käyttäny kasvovettä tai rasvaa... pesin pelkällä Aqualan L voiteella). Noh nyt on epäpuhtauksia.Ja nyt siis jo 14+0 ja tuntuu että naamassa vaan lisääntyny! Yks kosmetologi sanoi että ekan kolmanneksen jälkeen uskaltais kasvohoitoon...

Takaisin