Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se seesamiöljy on kamalaa kun alkaa valumaan nenästä ja sit ylähuuli ihan öljyssä :D Mutta auttaa kyllä, käytin sitä menthol versiota flunssan aikana. Nyt kun en oo käyttänyt niin jos aivastuttaa ni aivastan 1-2 minuuttia putkeen ihan kamalaa :o Tänää viimeksi suihkun jälkeen ja onneksi siellä kun kivat limat lensi samalla :P
12+0

Oon miettiny että onko mulla vaan tätä normi allergiaa mut vissii yks oire kans ku aivastelee ja limakalvot nenässä turvonneet :laughing002

Mulla myös enemmän aivastelua kuin normisti. Ja nenän limakalvot kuivat ja vuotaa helposti verta, vaikkakaan ei silleen että valuisi... Ja aavistelin raskautta sellaisesta oireesta kun hampaita harjatessa ikenistä tihkuu herkemmin verta. Ja niin oli joka raskaudessani. Mistäköhän ihmeestä tuokin sitten johtuu...

Mä alan olla aika hajuherkkä. Erityisen pahaa tekee bussissa, tällä hetkellä tuntuu siltä että kaikki bussit on täynnä tuhkikselta haisevia ihmisiä tai miehiä jotka on uineet aamulla sellaisessa tunkkaisessa vanhojen miesten partavedessä. :S

Kuinka moni on laihtunut raskauden alusta, ja paljon? Mulla on tippunut jo 2 kiloa ja ihan hirvittää! Mulla tosin kilpparin vajaatoiminta voi vaikuttaa asiaan kun tujusti tyroksiinia pitää ottaa nyt raskauden aikana ja jos hyrräänkin nyt ylikierroksilla...

Täällä myös aivastelua ollu koko alkuraskauden. Limakalvot tosi kuivat ja tuntuu että suu on muurautunu umpeen yön aikana.
Lisäks on tullu unettomuutta. Voi olla tosin seki ku on vaa maannu kotona eikä oo päässy liikkuu

Pöllönen mulla oksentelun takia lähti -8kg ja kilo tullu takas.

Mut mulla oli tosiaa nestehukkaki :/ sitä vaa ihmettelen et miksei painoo tuu takas. tossa vaiheessa neuvolassa sanottii jo ettei sais laskea. Mutta pieni painon lasku on kuulemma normaalia. Osalla nousee ja osalla laskee raskauden alussa.

Kyllä se varmaan kohta paino alkaa nousemaan. Minulla ekassa raskaudessa alkoi paino nousemaan kunnolla vasta toisen kolmannen loppupuolella kun oli aluksi ällö olo ja pysty vaan vähän syömään. Sitten paiskin töitä hulluna ja kävelin ja pyöräilin paljon. Mutta normaalin kokoinen ja terve tyttö syntyi vaikka painon tulo oli alussa tosi maltillista. Kun oli jälkitarkastus, niin olin 5 kiloa lähtöpainoa kevyempi. Toisessa raskaudessa painoa tuli tasasesti.

Hannamn onkohan sulla ihan haloilla ny ruokatorvi tai joku? Oliko kirkasta vai tummaa? Ja tuleeko suun alueelta vai syvemmältä?

Mua itkettää nyt ihan kaikki :'(

Mut neuvolasta ainaki meinas jo aiemmin että se herkkyys ja polte renniestäki johtuu siitä et on nii kovilla ollu ruokatorvi ja mahalaukku. Se on kirkasta veren väriä tuli heti oksennuksen jälkee mut nyt myöhemmi on alkanu kirvelee kurkkua. Pienellä googlettamisella löysin jonku vanhan ketjun ja ei pitäs huolestua. Jollai oli kunnollaki verta. Alkuu vaa tossa hämmensi et mitä tää on. Hampaita pestessä suusta ei oo tullu verta.

Mä luulen että aika :) ja tää et ku oksentaminen ja närästys saadaa helpottaa. tänää on vaa ollu nii huono päivä et kaikki itkettää ja harmittaa ja tuntuu tällä hetkeltä pahalta ees asua kaukana perheestä :D mutta eiköhö huomenna oo kaikki taas paremmin :)

Tuo tunteiden pyörremyrsky on kyllä aivan totta!
Oon yleensä ollut hyvin herkkä ja itkenyt pienimmästäkin asiasta, kunnes tulin raskaaksi..Nyt tuntuu välillä, että mikä on vialla, kun ei yhtään itketä. Pinna on sitten kireellä senkin edestä, että jotain sentään :wacky:

Nokun mä suutun ja hermostun ihmisille fbkirppiksilläki, pitää olla tosi varovainen. Ja sit oon piilottanu kavereitten julkasuja ku tuntuu et neki saa mut suuttumaa jos on tietyn ihmisen :s ja nyt itkin kamalasti kun en päässy syksyllä alottaa harrastusta ja mies joutu tossa lohduttaa mua :D

En tiedä johtuuko hermostuminen miehen juttuihin minusta vai onks se vaan yksinkertaisti typerä. Ymmärtäis ite mitä päästi suustaan! Voi ahdistus!

Takaisin