Daisylle peukkuja!! Hengessä mukana Kaissa täälläki! Pari päivää menee aina välillä paremmin ja sitte tulee taas koko päivän kestävä huonompi olo. Eilen melkeen jo innostuin, että iltalenkki selvittiin ihan vaan pikkuoksulla, mutta niin vaan tuli viimesen puolen kilometrin aikana pihalle kaikki niin mahahappojen kanssa, että kurkku oli vielä aamullaki kipee, eikä iltasella pystyny nielemään oikeen mitään... Mulla tuntuu huonompi yö tuovan päiväksi huonomman olon. Oksentaa ei onneks tarvi vasta ku sillon iltalenkillä (joka on pakko tehä ku mies on reissussa), mutta muuten tuntuu, että joku rotta asuu mun suussa, maistuu pahalta ja aiheuttaa öklöä oloa. Edelleenkään ei mikään ruoka houkuttele...
Suonikohjuja en halua etes ajatella. En kyllä oo suonikohjutyyppiä, joten toivottavasti vältän ne. Mutta raskausarvet lisääntyy (niitä ollu lihomisten takia jo ennestäänki ihan tarpeeksi...) selässä ja kyljissä (miks ei mahassa?) ku maha turboilee iltasella. Paino ei oo noussu joten siitä ei johdu tällä kertaa. Mulla oli pohjekipua joku viikko sitte useempanaki päivänä, mutta nyt ei oo tuntunu pitkään aikaan.
Eli kaiken kaikkiaan kai ihan hyvin menee. Yöt saan yleensä nukuttua paremmin ku aikasemmin, ei tarvi herätä pissalle enää ku kaks kertaa, aikasemmin oli tunnin välein. Ja ku päivälläkään ei pahemmin väsytä ni jaksaa liikkua. Vielä ku tuosta illan huonosta olosta pääsis eroon jossain vaiheessa ni uskaltais ruveta varaan lentolippuja Suomeen! Kuhan tästä muutosta nyt päästään eroon...