Mä liityin vasta tänne kirjoittelemaan.
Täällä ollut niin jäätävä alkuraskaus, että vois luulla odottavansa kaksosia. Nyt tuntuu vaikeudet olevan takana, ainakin hetkellisesti. Viimeiset kaksi kuukautta oon voinut pahoin 24/7, oksentanut päivittäin koko päivän ympäri ja herännyt yötkin oksentamaan. Ruoka ei oo mennyt alas, kaikki syöminen on täytynyt ajoittaa heti oksentamisen jälkeiseen aikaan, jotta saa alas ja jotta on voinut taas sitten tunnin päästä ne oksentaa ylös. Painokin pudonnut, vaikka oon tarkoituksella syönyt raskaskalorisia (kermaa, pastaa, pizzaa, hampurilaisia..) ruokia. Aivan riutunut olo, ja fiksumpi oliskin varmaan hakeutunut sairaalaan tässä tilassa. Migreenikohtauksia, jatkuvaa voimattomuutta ja väsymystä, halvaannuttavaa pahoinvointia... 1v esikoinen kuitenkin auttanut/motivoinut jaksamaan kotona, koska en tahdo olla lapsesta erosta sairaalareissujen takia.. Mies yrittäjä, niin oon vielä joutunut pärjäämään paljon yksin lapsen kanssa kotona kaikkine vaivoineni. Mutta nyt tuntuu että pahin takana! (Koputan puuta..) Jos vihdoin pääsisi liikkumaan ja alkaisi riittämään energia muuhunkin kuin päivistä selviytymiseen :-)