Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla issias oli viime raskaudessa ihan kamalaa! Painoa ei voinut laskea jalalle ollenkaan, itkua pidätellen yritin päästä keittiöstä olohuoneen sohvalle yhdellä jalalla.. Tosiaan toivon, ettei tällä kertaa oo niin pahana. Töissä välillä vihloi selkää ja loppupäivästä olin jo ihan puhki. Pahoinvointi tuntuu helpottaneen ja vatsakin näyttää toimivan :) välillä sitä pelkää, että on liiankin hyvä olo.. :oops::confused:

Mulla oli sama Millier :( Jatku vielä synnytyksen jälkeen jonkun aikaa ja sit helpotti. Noh poika kohta nii iso et voi puolestaan lykkiä äitiä kärryissä hehe Heheheh eikait :D
Mies lähti hakee lainaan verenpainemittaria, ei kyl ihan kohillaan oo paineet :( Onko jollain ollu raskauden aikana verenpaineongelmaa et lääkkeillä pitäny hoitaa?
11+2

Yrjö tuli takas :D alkaa jo huvittamaa tää. Muutama päivä hyvä ja sit tulee yrjö vähäks aikaa kylää. Sit taas on hyvä.

11+6

Pitikin mennä kehumaan. Koko illan särkeny päätä ja ollu huono olo. Tosin tuo huono olo saattoi tulla tuosta lakupatukasta minkä söin.. Nuo karkit kun ällöttää nykyään :confused:

9+6

Hannamn mulla just luki raskaussovelluksissa että vaivat alkaa helpottaa yrjö loppuis, mikset kuuntele mun sovelluksia :D Onneksi on suht normaalia sinne 14-16 viikoille oksentaa, sen jälkeen kyllä alkaa huolestuttaa :(

Hannamn, kuulostaa vähän tutulta. Oli muutama parempi päivä, mutta eilen illalla ja nyt aamulla tuli syönnin jälkeen välipalat ylös. Voihan.. Ja töihin pitäs lähteä. On tää yhtä vuoristorataa.
11+2

Tää raskaus on näköjää sellane mikä opettaa mulle kärsivällisyyttä, innolla vaa sit ootetaa viikkoja 14-16. :D nii siinä vauvalehdessäki sillä yhellä tytöllä loppu viikolla 14..

Hannamn mä jo ekan raskauden aikana uhkasin et mies saa hoitaa seuraavan raskauden :D (arnold schwarzenegger on mun mielestä ollut leffassa jossa oli miehenä raskaana xD)

Jannski oon kanssa nähny sen :'D näin jossain tekstin mis luki jotai et raskaus on ainoa hyvä syy tuntea olonsa kurjaks tms..

Mulla on ollut lämpimän ruoan kanssa suuria vaikeuksia tässä viimeisen viikon aikana, kun ei uppoa niin ei. :wtf: Hajujen sietokyky on myös erittäin huono. Suorastaan ongelmallinen. :grin

Liitoskivut on alkaneet nostaa päätään, vihlasuja tulee ja si-nivelet on alkaneet vähän poksumaan. Viime raskaudessa ne oli aika pahana, ja nyt jännittää tuleeko samanlaisina/jopa pahempiin tällä kertaa. Synnytyksen jälkeen meni n.2 vuotta ettei esim.lonkkiin sattunut enää ollenkaan...

Unet on levottomia (painajaisia) ja yöt rikkonaisia. Kestoväsymys ja huono olo, vatsa jumissa, mutta eiköhän tää tästä kohta helpota ainakin vähäsen. :happy: Tsemppiä kaikille oireiden kanssa painiville!

Jotenki mulla oli niin ruusuiset kuvitelmat että raskaudessa vaan tuntisi itsensä hehkeäksi ja naiselliseksi... Ja en osannu kuvitella että jo näin aikaisin vatsa tuntuu epämukavalta. Ja kun ollu kaikkia juhlia ym joissa tuntunu epikselta ettei itse saa sitä viiniä ym... :/ Niin siksi alkanu tuntuu että miks vaan naisen pitää olla raskaana! Mutta ois se raskaana oleva mies ehkä oikeasti vähän liian outoa :D Ja sitten oltais aika pulassa jos oiski joku uhkaava tilanne tai fyysistä voimaa vaativa tilanne ja mies ois raskaana... Varsinki joskus kivikaudella ois ollu aika heikko yhteisö jos naiset metsästäis, suojelisivat hyökkääjiltä, kaataisivat puut ja kantaisivat painavat kuormat... Nyttenki ehkä mieluummin kärvistelen kuin teen miesten töitä.

Hei mäkun luulin, että parin kuukauden liikunnan puute on saanu musta niin vanhan ja raihnasen, että tulee issias oireita! Ikinä ennen ollu mitään, nyt on välillä sellasta säväytystä pakarassa. Menkkamaisia kipuiluja vatsassa on hetkittäin mutta harvemmin nyt kun ihan alkuviikkoina. Oon ennen nukkunut aina vatsallaan, nyt yritän jotenkin sivuttain tyyny jalkojen välissä niin ettei maha osuis paljon patjaan kun se on epämukavaa.

Eilen söin turkinpippureita ja siivosin. Sitten alkoi pääkipu ja kunnon oksentelut. Yönki olin ihan heikkona enkä saanu nukuttua. Jouduin töihin soittaa etten jaksa tulla tänään. Aamupala pysyi sisällä ja nyt vähän parempi olo jo. Syytän turkinpippureita.

Hei mäkun luulin, että parin kuukauden liikunnan puute on saanu musta niin vanhan ja raihnasen, että tulee issias oireita! Ikinä ennen ollu mitään, nyt on välillä sellasta säväytystä pakarassa. Menkkamaisia kipuiluja vatsassa on hetkittäin mutta harvemmin nyt kun ihan alkuviikkoina. Oon ennen nukkunut aina vatsallaan, nyt yritän jotenkin sivuttain tyyny jalkojen välissä niin ettei maha osuis paljon patjaan kun se on epämukavaa.

Eilen söin turkinpippureita ja siivosin. Sitten alkoi pääkipu ja kunnon oksentelut. Yönki olin ihan heikkona enkä saanu nukuttua. Jouduin töihin soittaa etten jaksa tulla tänään. Aamupala pysyi sisällä ja nyt vähän parempi olo jo. Syytän turkinpippureita.
Ne on niiiin hyviä :D

Takaisin