Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikkien jalka ei kasva, joskus voi muutaman millin kasvaa joskus enemmän, ja tosiaa joskus sit myös palautuu ettei jää pysyvästi :) Mulla sen verra kasvo että puristaa normi koko varpaista ja seuraava koko on ihan ok vaikka ois ehkä riittäny puolikas. Me ollaa kaikki erilaisia ja raskauet on erilaisia, otetaan kaikki avoimin mielin vastaan, sillä kaikki johtaa siihen ihanaan pikkuruiseen! Yritetää nauraa sit ikävimmillekki muistoille esim pahoinvoinnista :)

Ää en mä kyllä avoimin mielin kaikkiin oireisiin suhtaudu :( Jotenki epistä että naisen pitää kärsii kaikki kehossaan...

Mulla on niin pieni räpylä, ettei pieni kasvu mitään haittaiskaan :D tosin en kyllä sitä toivokkaan.. kunhan tää lantio ei levenis entisestään :'D

Onko teillä siis sellasia kramppeja? Niinku kovia menkkakipuja? Mä oon herännyt nyt muutamana yönä, kun on tullut tosi kovia kramppeja. Ja eilen päivälläkin tuli niin, että piti oikein mennä kippuralle. Onkohan nääki ny ihan normaalia? Hassua, miten kaikki aina ihmetyttää, vaikka on aikasemminkin ollut raskaana.

Issias vaivaa :eek: en todellakaan oottanu sitä näin aikaisin. Viimeksi nää kivut tuli vasta puolessa välissä! Käveleminen sattuu, jalka meinaa lähtä alta ja koko ajan painaa joku tuonne hermoon. Meillä oli tänään tosi raskas päivä töissä, liekö se nyt tämän sit laukaissu.. Voi samperi :confused:

9+5

Issias vaivaa täälläkin ja tää liikkumattomuus ei kyllä auta yhtään :( Voisin vaan "leuhkasta" äkkiä et antibiootti pisti täällä ummetuksen liikkeelle, onneks on maitohappoa :D Vähä aikaa näinkin päin.

Millier tukivyö! Onko sulla? Voit työpaikkalääkäriltä pyytää lähetettä tesmaukseen et saat kunnon tuen selkään :)

Issias on nikaman välis oleva hermopinne mikä säteilee jalkaa. Mulla myös on nikamaliukuman takia issiasvaivaa. Onneks on pysyny akupunktiolla kurissa :) ainaki toistaseks.

Tänää herätessä epätodellinen olo ku ei pahoinvointia. Kyllä se sieltä tuli myöhemmi mut ei nii paha. Luojan kiitos. Ekan kerra 2 kk söin salaattia kun aika maistunu mädäntyneelle.

Väsymys on ollu tänää aivan kaamee, mutta mulla oli flunssanen olo aamusta.

11+5

Mulla oli tukivyö, mut menin sit myymään sen :meh: En kyllä muista oliko siitä viimeksikään merkittävää apua..

Takaisin