Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on normaalisti E-kuppi ja viime raskaudessa turpos G-kokoon lopulta. Sit raskauden jälkeen taas E, tosin tisut ei oo ihan samalla korkeudella kun ennen :grin

Mulla D/E kuppi, nyt jo E tekee tiukkaa. En edes uskalla ajatella että kuinka isoiksi nää kasvaa :o
Äidilläni silloin minun vauva-aikoinani maidon tuotanto oli niin runsasta että hän saattoi lypsää maitokeittiölle jopa 2l maitoa päivässä, minun ruokintani lisäksi. Rinnatkin kuulema olleet järkyttävän kokoiset. :D Saa nähdä miten mulla käy näiden puskureideni kanssa :D

Oon kyllä myös kuullut, että kaikilla alunperin isompirintaisilla ei välttämättä kasvakaan rinnat suhteessa niin paljon. Tai siis ainakaan alkuperäinen rintojen koko ei oo missään määrin verrannollinen maidon määrään. Esikoisen kanssa mulla tuli maitoa niin, että suihkusi.

Mulla ollukki aika oireeton pv. Heti ajattelee, onko kaikki hyvin... vai joko nyt helpottaa. :)
9+4

Mulla on pienet rinnat. A-kuppi. Eikä oo viime raskaudws kuppikoko kasvanu ku sitte kun maito nousi niin oli B. Eli enpä odota että rinnat kasvais. Mulla alkaa olee vähän enemmän energiaa ja se on kyl niin jees. Jaksanu enemmän hoitaa kotia. Pahoinvointi vaivaa iltasin. Tänä iltana ei oo vielä ollukkaan. Yöllä joudun kerran käymään vessassa pissalla. Selkeesti painaa virtsarakkoa. Niin ja mielialan vaihtelut on selvästi myös mennyt rauhallisempaan suuntaan. Alkaa tuntuu että tavallaan saa oman ittensä takasin.

Onko mahdollista että joku vitamiinivalmiste vähentää kuvotuksen tunnetta? Kun otin illalla calsiumtabletin, missä on magnesiumia ja jotain vitskuja, niin ei läheskään ällöttäny niin paljon kuin eilen... Ja olikohan se Jannski vai kuka, kuka kyseli siitä paineesta vas. kyljen alla... Mulla tuntuu myös siltä hyvin usein, on tuntunut varmaan kohta vuoden. Lääkäriltäkin kysyin, mutta mitään siinä ei tunnu kummallista olevan. Veikkaan ite että oon jotenki herkistynyt tuntemaan suolenliikkeet ja muut sellaset :)

Pöllönen, B6 vitamiinistä puhuttiin jossain. Ja joku sano taas että on lumevaikutus. Magnesiumin puute kuuleman mukaan aiheuttaa pahoinvointia.. Sairaalassa yks tyttö kerto että kalkkitabletin pureskelu voi helpottaa.

Mulla oli nestehukan ja oksentelun takia natriumarvot laskenu alle normaalin ja suolasen syöminen helpotti.

Täällä oli ennen raskautta rintsikat kokoa (noin) 80C, synnytyksen jälkee 85E(!!) ja nyt 70B :D valmistajasta riippuen voi olla c mutta on ne niin reppanat nykyää x) Nyt saa nähä mitä pitää alkaa taas käyttää, viime raskauen aikana jouvuin ostaa pari kertaa vähä isommat rintsikat.

Ohhoh, onpa täällä osalla porukasta iso rintamus :D mä en viime raskauden aikana huomannut kyllä mitään merkittäviä muutoksia tisseissä. Mulla siis c-kuppi ja hieman petyin kun ne ei niin kasvaneetkaan :rolleyes::grin

Takaisin