Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiltti, täällä kanssa satsumat maistuu! Kilo meni parissa päivässä. :p Huomenna saa taas hakea lisää, oon odottanut et tulee kauppoihin, on vaan niin parhaita. :happy: Ja turvotusta löytyy myös. Maha on kuin puolessa väliä raskautta. :nailbiting:

Tänään on ollutkin oudon oireeton päivä. Vaikka vkl:n aikana on tullut valvottua ja unirytmikin ollut sekaisin.
Olin syömättä aamiaisesta päivälliseen 7h :0 Eikä silti tullut sellaista oloa mitä nyt raskaudessa on ollut jos nälkä. Ihan vaan ohimenevää näläntunnetta ja lievää pahaa oloa mitä jo ennen raskautta on ollut jos verensokeri matala. Turvotus on ennallaan, vatsan toiminta epämääräistä ja rintoja aristaa sekä aamulla alaselkä särki ja alavatsaa jomotti. Mutta siis olo ollut hyvä :) Oisko keskiraskaus koittamassa? :) Näkee
sitten miltä huomenna tuntuu työpäivän jälkeen!

Tietty oireettomuuskin herättää heti huolta myös ja ootan jo 10vrk päästä olevaa nt-ultraa innolla, että pääsis näkemään vauvan voinnin taas! Se
kotidopler ei ois yhtään hassumpi idea...
h11+3

Meidän lähikaupassa on tosi hyviä mandariineja myynnissä.

Mulla on ollu nyt muutaman päivän keskimäärin parempi olo vaikka eilen jan tänään tuli aamulla oksu.
Ja tää turvotus.. Voi apua. Pakko pitää pitkää ja löysää paitaa töissä, että voi pitää housunnappia auki.

10+5

Oi satsumat kuulostaa hyvältä! Täytyykin kipaista ostamaan heti kun Suomen kamaralle pääsen.

Mulla ehdottomasti "pahin" oire on rintojen kipu. Kipu alkoi jo ennen kuin plussasin ja on koko ajan vaan pahentunut. Yöllä herään joka kerta kylkeä kääntäessäni, vaikka nukun rintsikat/urkkatoppi päällä ja varsinkin selällään makailun jälkeen noustessa tuntuu kuin joku repis multa rintoja irti! Kuppikokokin on kasvanut ihan huolella, ärsyttää vaan ostella uusia rintsikoita, kun veikkaan, ettei tää ole pysyvä olotila ;)

Pahoinvointia on ollut tosi vähän, mutta pari aamua sitten rv 12 kunniaksi (eikös oireiden pitänyt vähentyä tuolloin?!) kävin ekan kerran antamassa kunnon halin vessanpytylle!

Joos osta jotain Bravadon tyylisiä rintaliivejä, "kasvavat" isommaksi :) Tulee myös niitä jatkopaloja mukaan et saa ympärystä isommaksi.

Täytyypä Jannski tsekata, kiitos vinkistä! Ensi kertaa asialla, niin ei oo kaikki varusteet viel tuttuja ;)

Ne on kyllä hintavia sit, 50e alkaen :/ Mutta käytän vieläkin esim just tota bravadoa, 2 vuotta ollut käytössä useasti, vielä on napakka ja mukava päällä :D

Mie en oikein tiedä mitä tekisin ku rinnoista tullu minimaaliset imetyksen ja laihtumisen myötä. Tarvis uusia liivejä mut en tiedä miten nää tästä kasvaa. Ehkä ostan tähän hätään jotku halpikset vaan ku ei näit tarvii minkää kannatellakaan!

Lindexiltä saa ihan edullisia ja itelle tarpeeks tukevia liivejä ainakin :)
En tiedä onkohan tää oire mutta olkoot, nyt on pari päivää liikkuessa ja vaikka ylösnoustessa tuntunut tuossa about vasemmanpuolen kylkiluiden alla semmoista "painetta", vähän kuin vauvan jalka voisi olla siinä mutta ei siis ole mutta sama tunne suunnilleen. Onko siihen nyt työntynyt joku suoli tms, tuntuu meinaa vähän hassulta, varsinkin jos kumarrun eteenpäin niin se "jää kylkiluiden ja vatsan väliin" mikä ei taas tunnu kauhean kivalta.

Saaristotonttu täällä on kans tissit kadonnut imetyksen jäljiltä mutta ah onneksi turposi takaisin raskauden myötä :) pitää nyt nauttia niin kauan ku tätä iloa kestää! Mulla on tallessa rintsikoita joita käytin ENNEN viimeisintä raskautta. Imetyksen jälkeen ne oli yllättäen liian isot mutta nyt menee taas :)

Tiltti 11+5

Sama homma. Lähtökohtana pienet rinnat, esikoisen raskauden ja imetyksen alun myötä sain rinnat, mutta sitten ne taas pieneni ehkä entistäkon pienemmiksi? Nyt on taas alkaneet kasvaa :D

Mä en kans entuudestakaan omaa isoja tissejä. mulla ainakin pieneni Imetyksen jälkeen ihan huomattavasti. Sisältö katosi :D Huoh. Joillanhan kasvaa tissit imetyksen jälkeen...tai jää siihen kokoonsa. Saa nähdä millaiset pienet nahkapussit on tän kolmannen jälkeen :0

Onneksi ei tartte isoa kokoa imetykseen, imetin B-kokoisilla 4-5kk ja toivon mukaan nämä iso a/pieni B nahkapussit toimii kakkosen kohdalla myös :)

Minulla on luonnostaankin aika isot D/E ja oon melko vaikeuksissa jo nyt, kun vähän kasvanut. Toivottavasti minullakin pienenee imettämisen jälkeen! :D esikolta ei kyllä... muuta kuin suunta alaspäin :D

Takaisin