Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei!! Eihän jalka enää toisessa raskaudessa voi levitä???? Riippuuko levisikö ekassa vai ei? Mulla levis mut palautu pienemmäksi :o Niin nyt pelottaa että leviää taas :( Ei siinä mitään mutta mun kengät :'( Osan jouduin antaa jo pois kun isot :'(

Oooh tollaset värinäliivit kuulostaa hyvältä:D Voi vaan olla täs vaihees ehkä vähän turhan kivuliaat:D

Jannski, ei pitäs kasvaa jalka ku ekan kohalla. Itellä kasvo hieman eikä palautunut, ihmettelenkin miten sulla palautu :D Siksi en varmaksi mene lupaamaan etteikö sun jalka kasvais. Tokihan raskauen aikana jonku aikaa ei mee kaikki kengät jalkaan mutta n 1kk synnytyksestä pitäs jalkojen koko olla jo normaali.

Mulla paisu viime raskaus/imetys aikana jäätävät tissit, mut nyt ne on sellaset tyhjät nahkakukkarot ':D

Ja joo, mullakin kasvo jalka raskaudessa ja vähän palautu, mut ei mee enää vanhat korkkarit/nilkkurit jalkaan. Samat lenkkarit menee mut kaposemmat kengät ei :/

Täällä ruoka ja uni maistuu. Iltapahoinvointia ollut nyt reilun viikon. Tänään vähän säikähdin kun vessakäynnin yhteydessä pyyhkiessä paperiin jäi hieman kirkkaan punaista verta :/
Loppuviikosta ois eka neuvola.
9+5

Siis mulla on nyt pari päivää jomottanu ja liitoskipuja tuntuu jo nyt kun joudun koulussa kävellä ja koulun jälkeen haen esikoisen tarhasta niin tulee matkaa noin4km suunta....

Sunlight joo mäkin ihmettelin et palautu loppujen lopuks :o Synnytyksen jälkeen hävis turvotus eka ja luulin et jalka jäis isommaks mut nyt on palautunu entiselleen en tiiä missä ajassa oikee :D
Sunflower joo jalka saattaa kasvaa :D en muista syytä, joku hormooni?

Just luin tutkimuksen tosta jalan koon kasvusta (oon kenkäfriikki ja oli jo viime raskaudessa kauhunhetket käsillä kun luulin, että joutuis koko kenkävaraston uusimaan), ja pitäis kasvaa vaan ekassa raskaudessa. Tosin luulis nyt, että tokassakin raskaudessa voi se jalan holvi madaltua kun painoo tulee lisää + hormonit löysyttää paikkoja, eli siitä voi tulla vähän sitä pituutta lisää monoon.

Mulla edelleen onneks sama kengän koko raskauden jälkeenkin, mutta huomasin et ainakin vasemman jalan holvi madaltu viimeks, ja nyt on (jo) alkanu taas juilia samasta kohdasta, et toivotaan ettei mitään dramaattista tapahdu :/

Oho :o no lisäpituus ei haittais, koko tällä hetkellä 38,5 ni saiskin kasvaa 39 mut ei leveämmäksi enää :D

Joo, olihan mullakin imetyksen aikaan tissit ihanan pinkeet ja pyöreet, mut oli ne myös kipeet siitä maidon määrästä! Ja nyt tosiaan nää on tämmöset pottusäkit :D Jaloissa ei kyllä tapahtunu mitään.. Lantion levenemisestä yllätyin. Yhetkään omat housut ei menny synnytyksen jälkeen jalkaan! :eek:

Vieläkö wifey vihloo? Mullakin tuli tuota limaa viime viikolla ja oli ilmeisesti ihan normaalia..

Hillitön närästys koko ajan ja iltaa ja yötä kohden pahenee niin, että ei tahdo saada nukuttua.. :/

Renniet ei auta, olikohan joku muu mitä sai syödä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

Hillitön närästys koko ajan ja iltaa ja yötä kohden pahenee niin, että ei tahdo saada nukuttua.. :/

Renniet ei auta, olikohan joku muu mitä sai syödä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
Samarin autto ainaki mulla heti!

Takaisin