Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Limaa kurkussa. Aina kun yrittää rykiä siirtyä pois meinaa tulla oksennus. Tää on kyllä ihan hirveetä. Mikään ruoka ei tunnu kiinnostavan. Loppuis jo prkl!

Voiko raskausaikana maalata? Mitäs jos altistuu liuottimelle? Meillä rempan takia altistuin varmaan 20min ajan liuottimelle ja nyt oon miettinyt pääni puhki aiheuttikohan jotain vahinkoa sikiölle? Vai pitäiskö altistumisen olla pidempikestoista?

Tiltti 11+4

Maalasin viime raskauden aikana. Ei käyny mittään! En muista kyllä miten ne säännöt siinä menee, mut tarkistin ne kyllä

Tiltti meillä oli koko kämppä maalauksen alla ennen esikoisen syntymää, ei haitannut kun oli öö vesiohenteista maalia? Mut silti oli tuuletus koko ajan päällä. Onkohan tuo liuotin sit niiku vahvaa-älä-hengitä-tätä? Mut jos asiallinen tuuletus eikä ihokosketusta ni mun mielestä myrkyt on "jees" sen hetken aikaa.

Mä kans maalailin vielä 8. kuulla esikoisen huonetta. Oli tosiaan vesiohenteinen maali, niin se ei oo niin haitallista. Eihän sitäkään kyllä ilokseen hengittele.

Mulla oli koko maha turvoksissa ku oisin viimesilläni ollu mut nyt vähän laskenu (onneks) mut riippuen mitä syö ni turpoo välillä täytee ilmaa tänää siis 12+0

No joo kun tää mun mahani on tosta ylhäältä ilmeisesti sit koko aika täynnä ilmaa :'D ku tuntuu et se on koko aika sellai iso.

Ei ois uskonu kyllä että maha voi niin turvota jo näin alussa, mutta niin mullakin on koko maha :D Miksi niin joka paikassa lukee, ettei raskaus vielä näy tässä vaiheessa... Nyt oon tosin tuntenu jo jotain kiinteempääkin palleroa ihan alavatsalla :) Eli eiköhän oo kohtu, ellei oo ollu täys virtsarakko sitten vaan!

Jo on ylämaha turvoksissa. Ihan ilmaa täynnä.. kovasti yritän päästää sitä kummastakin päästä ulos :grin niskat on tosi jumissa. Päätä särkee ja huimaa.. uskaltaako mitään voiteita käyttää? Toki yritän myös venytellä niitä..

Millier lämpöpussia hartioille ja villasta! Voiteet kielletty mun mielestä :( Just mietin mitä haittaa tapahtuu esim tosta otrivin compista, missään ei lue muuta kun kielletty :(

Kaurapussi on kyllä kans aika hyvä!

Kaippa toi ilma tuolta joskus pihalle tulee. Varmaa viimestää tiistain hieronnassa :'D

Joo, täytyy tuo kauratyyny kaivaa tuolta kaapin perältä.. mullon aina ollu huonot niskat..joskus vaivaa enempi ja joskus taas ei.. omaa laiskuutta kun ei tuu venyteltyä tarpeeksi :oops:

Joo on se mahamaha turvoksissa. Ja kohtu tuntuu jo alavatsalla eli on jo kasvanut ja alkanut varmaan työntää suolistoja jne ylöspäin ja siksi se turvotus näkyy siinä ja se maha näyttää raskausmahalta vaikka ei vielä varsinaisesti oo sitä...

Siis muaki kovasti ihmetyttää miks puhutaa että raskaus ei näy ennenku siinä 20rv paikkeilla! :'D Tääki alko niiku ensimmäinen eli näytän siltä ku oisin äkkiä lihonu +5 +++++ kiloa :( Mut mitäpä ei pienen eteen, ne kilot saa taas kyytiä sitte jälestä! Tällä hetkellä ei vois vähempää inspata joku terveyskuuri-että-pysyy-kroppa-timminä :)

Kiitos neuvoista :) mäkin maalasin viime raskaudessa mut nyt oon jotenkin ihan yli tarkka kaikesta ja kuvittelen päässäni vaikka mitä. Luulus että sitä ois rennompi mitä useampi raskaus takana mut omalla kohdalla menee toisinpäin :0

Satsumat on saapunut kauppoihin!!!! Ostin vaan 13 kpl n. Pari tuntia sitten ja jo nyt puolet mennyt!!!!

Takaisin