Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiltti, mullakin tuntu jo ekassa raskaudessa rv 12 tienoilla niitä ekoja pikku liplatuksia, eli kyllä on mahdollista :)

Tottakai :D kuinka tyhmä sitä voi olla x) sama on poskionteloissa ja yöllä herätessä joka paikka iha kuiva. Johtuu varmastikki siitä nestevajaudesta. Mitäköhän mä tekisin ilman sua Jannski :P

No on tuttuja jotkut jutut ni miksei jakais neuvoja eteenpäin :) Meillä mummut on kuivakkaita (kamala sana xD) ni joku rasva auttaa laitossa yms ja itellä kun hiiva oli ni laitoin öljyn kanssa kun oli kuivat paikat ja ihan hyvin suli :)

Uujea, ekat oksut. Achievement unlocked!

Mulla nyt toinen päivä ilman oksia!
Mutta muo särkee alaselkää ja mahaa ihan hirveesti. Mulla vähä tietty vti oireitakin saattaa olla mut taitaa olla kyllä ihan raskauskipuja.. vähä pelottaa jaksaako pikkuinen mun kämpästä kohtua :(

Tiltti mä tänään heräsin kans semmoseen hipsutukseen tuolla jossain, senmosta nyt ollut pari päivää! Erottaa selvästi suolen liikkeistä tai elohiiristä. Mulla vasta 10+2 tänään. Kai se on mahdollista :)

Ihana sana! Hipsutus! :Heartred

Mun on pakko sanoo et ekan raskauden jälkeen, siis vauvan jo synnyttyä, mä tunsin "vauvan liikkeitä" ja jouduin toteamaan et ne on vaan ilmaa jonka ehkä olen alkuraskaudessa tulkinnut vauvan liikkeiksi... En siis ollut ennen raskautta kiinnittänyt niihin huomiota, koska eihän sitä sillä lailla joka nippasua mieti, mutta raskaana ollessa kun odotti milloin alkaa tuntumaan tulkitsin pienen "kuplinnan" ensiliikkeiksi. Ja saattoihan ne toki sitä ollakin!

En tiedä sitten, seuraavissakin raskauksissa kyllä ekat liikkeet on tuntuneet samanmoisilta. Onko vai eikö...

Mutta hipsutus ehkä on jotain erilaista :). Ei kuplintaa vaan enemmänkin sellasta perhosen siiven kutitusta?

Kytsi, raskauden jälkeen tulee myös niitä haamupotkuja kun sisuskalut palailee paikalleen, eli voi olla myöskin niistä kyse.

Gnome, ei kyl sellasta vaan niitä samoja tuntemuksia on ollut vuosien ajan aina joskus. Eikä varsinaisia oikeita liikkeitä, potkuja, vaan pelkkää kuplintaa. Mut siis... kunhan sanoin. Ne nyt oli vaan ne mun tuntemukset, teillä muilla voi olla selkeempiä.

Mulla haamupotkuja on ollut ja ilmaa kulkee suolistossa mut tää hipsu on uutta, samaa oli esikoisesta vähän myöhemmin :) Vähän kun jotain höyhenen/perhosen siiven hipsuntaa :)

En ole aikaisemmin ehtinyt tätä ketjua lukea ja nyt en jouda lukea kaikkea 40 sivua, niin en tiedä onko tästä jo puhuttu. Mutta siis, onko kenelläkään kipuja munasarjojen kohdalla? Itselläni sattuu molemmin puolin välillä, ja ehkä enemmän silloin jos tekee jotain raskampaa..

Kuuluu asiaan :) tietysti jos tulee kovaa kipua ja vuotoa niin kannattaa käydä tarkistuttaa (jos ei ole jo käynyt ultrassa ja todettu kohdunsisäinen raskaus)

Mulla on enempi repäsykipuja, ei oo samanlaisia kohdun kasvukipuja yms mitä esikoisesta. Mut muistan et oli sillon kaikennäköstä jomottelua niiku menkoissa vaikkapa :)

Mulla tuli äsken vessareissulla pitkä viiru kirkasta limaa :eek: Ja arvatkaa oonko googletellu nyt kaikki keskenmenot sun muut ja nyt aloin sitä stressaamaan. Mahaa kyllä pikkasen vihloo(saattaa kyllä tulla suolistostakin), mut onhan tässä ollut nyt kaikenlaisia jomotuksia useamman viikon..eikä kyllä vertakaan näy..

Takaisin