Täällä esikoista odotellaan ja kauhusta kankeana miltei joka päivä... :/ Mulla todettiin et oli ollut kysta joka oli revennyt ja vuotanut nesteet vatsaonteloon, josta alavatsa (vasemmalle puolen sijoittuva) kipu johtui! Lääkäri sanoi kipujen kestävän pari viikkoa mutta vaikka miten ajan laskisi niin Se kaksi viikkoa on jo mennyt!! Eli edelleen koskee vähän koko ajan alavatsaan ja välillä tuntuu että kouristaa ihan kunnolla! Onko Tää Sitt normaalia vai ei?! Muita oireita on ollut finnit, rinnat aristaa, hirveä väsymys koko ajan ja aiemmin ruoka vain etoi ettei tehnyt mieli syödä mitään, mutta nyt ilmeisesti alkaa muuttua ihan todelliseksi pahoinvoinniksi!! :) 6+2 raskausviikoilla menossa ja saimme tiedon jo 4+5 rv että alkio on kohdussa ja hcg hormoonit tuottaa hyvin!! :) <3 kaikki pitäisi siis olla ihan ok, veristä vuotoa ei ole ollut! :) Eilen ja parina muuna päivänä on tullut kyllä jotain kirkasta nestettä emättimestä??!! :/ liekkö normaalia sekin?! Eka neuvola 6.10 mutta eivät vielä ultraa, seulontaultraäänitutkimus sitten vasta 5.11.. Ei malttais odottaa :D jaksuja kaikille!!! <3 :)
Millier mä veikkaisin olevan ihan normaalia. Toisilla saattaa raskaus kuivattaa paikat ja toisilla taas iha päin vastoin. Mulla ainakin jokainen raskaus aiheuttanut runsaan liman.
Joo, onhan mulla koko raskauden ajan ollut runsasta valkovuotoa eikä mistään kuivuudesta oo kyllä tietoakaan. Th kyllä sanoi mulle heti ekana, ettei kannata uskoa mitään mitä netissä lukee..
Musta taas parhaimmat kokemukset löytyy netistä :) Esim meijän terkka ei ees tienny et minisun mammavitskut voi aiheuttaa pahoinvointia, mut netistä kun luin ni ihan yleistä. Ei siis kannata uskoa jos joku sanoo et tää on ehdottomasti näin vaan just kokemuksia ainakin ite luen :)
Kiva kuulla! Mä vaan mietin, että voikohan noi vatsakivut liittyä jotenkin siihen hematoomaan, joka näkyi ultrassa..
Uskon, että tuo limaisuus on ihan normaalia :)
Ehkä se terkka tarkoitti just sitä, että sit ihan turhaan huolestutaan.. että ehkä ennemmin pitäis kysyä sieltä neuvolasta kuin sukeltaa tuonne googlen syövereihin..
Argh! Mulla on alkanut älytön hiustenlähtö. Harjatessa lähtee hiuksia tukottain.. Luin että joillekin käy näin ja hiusten irtoaminen loppuu jossain vaiheessa. Nyyh silti :/
Mulla sit taas on aivan olemattoman ohuet ja kuivat hiukset normaalisti, mutta nyt kun on raskaana ni hiukset on paljon tuuheamman oloiset ja voivat paljon paremmin :D Kauhulla odotan synnytyksen jälkeistä hiustenlähtöä
Ompas inhottavaa.. Jotenkin omituinen tai huono olo.. Ei kuitenkaan okseta mut vois kumminki melkeen oksettaa.. Tätä vois ehkä verrata krapulapäivän oloon kun ei tiiä en onko krapula vai ei ku sais ees nukuttua..
Ihan hirveitä zombi-unia koko yö! Vaikka heräsin monta kertaa siihen, että sydän hyppää rinnasta ulos, niin silti ne jatku samasta kohtaa Lopulta en uskaltanu enää ees nukkua
Wifwy, täällä myös! Kakattaa kokoajan tai sit on kovalla :D:D Kauheesti ilmaaki!
Eloisamami, mulla alko n puoli vuotta synnytyksestä lähteen hiuksia.. Varsinki suihkussa lähti aina käsiin tukkaa :/ Se ahisti ku se kesti varmaa toiset puoli vuotta reilustikki ja aattelin että musta tulee varmaa kalju :D Mut edellee on hiukset päässä ja kaikkihan johtuu siitä vauvelista