Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä oksentelijoille! Mä koitan lohduttautua ajatuksella, että pahemminki vois olla, ku ei oo vielä tarvinnu ku yökkäillä iltalenkillä ja nyt aamulenkilläki. Jostain syystä tällä viikolla tuo öklötys ja yökkäily on menny pahempaan suuntaan. Toivottavasti rupeis jo vähä helpottamaanki vähitellen. Onneks sain tuuraajan huomiseen jumppaan, ni ei tarvi pelätä siellä oksentamista. Katotaan sitte mikä olo on ens viikolla. Huomenna pitäis löytää virtaa siivoomiseen ettei miehen tarvi palata sikolättiin :) Jos vaikka Ikeasta pari namua avuksi kun pitää siellä vieressä käydä kuuntelemassa koulutus aiheesta Healty pregnancy.

Voi ei mulle tuli (taas) nälkä teiän puheiden takia!! :smiley-bounce015

Mut mullon ollu myös huoli nyt.. Jotenki pelottaa että kaikki ei oo hyvin ja odottelen niitä huonoja oloja! Varsinki ku tänää ei oikeestaa oo ollu huono olo...:( Tosin ei niitä oo aiemminkaan vielä ollu ku lievänä muutaman hetken päivästä. Nyt siis 5+0, neljä viikkoa vielä neuvolaultraan ja toivottavasti "oireet" lisääntyy tässä 1-2vk aikana.. Tai ees ois jotain. Tietty turvotusta on ja rinnoissa tuntuu lievää aristusta..

Sunlight mä oon semmoisessa käsityksessä että yleensä selkeät raskausoireet alkaa siinä 7 viikolla ja pahimmillaan 9-10 viikoilla, eli sulla ei oo kiire vielä saaha oireita :) Olishan se kivempi kyllä olla oireettomana jos heti olisi varmuus alusta asti et siellä joku on, nyt vaan nautit hyvästä olosta parhaasi mukaan :)

Sunlight_90 mulla alko pahoinvointi vasta viikolla 6. Muistaaksee :D mitä lähempänä viikko 6 oli sitä enenmmä alko etoo :D

Täällä myös pahoinvoinnit alko viikolla 6-7, että hyvin vielä ehtii "nauttia" niistäkin. :)

Mulla alkoi 6viikolla, kerkeät kyllä voida pahoin älä huoli :D mut joillainhan se ei vaan tuu ja silti kyllä kaikki ok :)

Voi kiitos :) Tokihan mullon vaan huoli ja pelko mut en myöskään toivo sitä kamalaa kestokrapulaa, haluaisin vaan saaha varmuuen siitä että pikkukääröllä on kaikki hyvin<3 :) Mut teiän ansiota jaksan taas odotella hyvillä mielin, kiitos! ❤️ Lisäksi, jos jotain sattuukin niin se on kohtalo emmekä sitä voi estää, sitten se on sen ajan murhe :)

Mullakin alko pahoinvointi viikolla 6.
Alkaa mennä hermot näitten kaikenlaisten syömisongelmien kanssa. En pystyny illalla syömään kunnolla. No yöllä heräsin sitten viisi kertaa nälkään ja syömään :o.

Mulla alkoi pahoinvointi 5+1 ja päättyi 9+0 eli kuukauden päivät sai kärsiä. Pahin olo oli 6-7 viikolla. Nyt jo hyvä olo :)

Tiltti 11+0

Kaissa hyvä vaan että ruoka maistuu :) vaikka keskellä yötä :D
Tiltti kiva kun olot helpottanut. :)
Täällä ollaan flunssassa pojan kanssa :( Luulen kyllä et pahoinvointi olis nyt hellittänyt, kunhan syön usein, kun ei kunnon ruoka vielä maistu. Alkanut kamalat vihlasut alamahassa vaikka aivastaessa yms, onneks ei kauaa kestä :)
10+1

Kyllä kun lukee näistä teidän pahoinvoinneista niin saapi olla kiitollinen ettei itse ole hetkittäistä etovaa oloa enempää joutunut kärvistelemään :woot::woot:

Wolfie 11+1

Täällä sitä ollaan töissä. Piti jo ennen yhdeksää syödä vähäsen ettei ala kovin heikottamaan. Nyt takaraivossa tuntuu pieni päänsärky, väsyttää ja palelee. Välillä olo on ihan hyvä, mutta välillä taas tuntuu, että jalat lähtee alta ja oksettaa.. En tiedä, vetäiskö nyt vaan sinnillä tämän päivän loppuun.. :confused:

No mulla on nyt sit pissatestistä selvinnyt pissatulehdus! Hain sit antibiootit kun neuvolasta sanottii et ku kirvelyä on nii parempi vetästä ne ettei pahene.

Lääkkeitä hakiessa mietin että kuinka mulle oikein piruillaan :D kun lääkkeet voivat sitten aiheuttaa pahoinvointia :D ja muistutettiin että juo normaalia enemmän. Kyllä mä yritän koko aika juoda!! :D

10+5

Hannamn voi pee mä sanon :( Sais kaikki tuskat olla nyt ekalla kolmanneksella ja loppuajan sit olisit ilman mitään :) Mikä antibiootti oksettaa, mikä nimi siis?

Hannamn, (mini)sarja on Empresses in the Palace. Draamaa, draamaa... :grin

Mä en ymmärrä, miten kukaan on keksiny nimetä tän just AAMUpahoinvoinniks. Mulla illat on aina pahimpia. Tosin ei aamupäivissäkään hurraamista oo, mut aamulla menee ihan ok. Esikoinen tekee vaan nyt poskihampaita, niin meillä ei sit nukuta. Mä niin kaipaisin unta.

Takaisin