Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Selecidiä minäkin söin esikoisen aikana kaks kuuria. Nyt sanottiin ett jos tulee niin aletaan harkita jotain estolääkitystä?? ikään kuullukkaan..

Nii ja mulla raskauden aikana, esikoisen siis alkoi tulee aina seksin jälkeen oireita, mut sit aloinkin käymään heti vessassa pissalla ni loppu oireet siihen :)

Joo itelläki välillä
Raskasta kun esikoinen ei nuku hirveen hyvin vaan itkeskelee ja päivisin ku ei aina jaksais riehua ja sylissä kantaa ku haluttais vaan makoilla x)

Täällä samaa vikaa. Esikoisen takia yöt katkonaisia ja väsymys on sanoin kuvaamatonta. Aamupäikkärit on ihan pakolliset itsellekin, se on päivän kohokohta :p

Gnome, mulla kans aamut menee yleensä aivan hyvin ja sitten ehkä kolmen aikaan alkaa tulla huono olo ja kestää usein jonnekin puoli kasiin asti... Illat siis selvästi pahempia ko aamut.

En tiiä onko tää kuviteltua mutta täällä on taidettu tuntea ekat liikkeet (?) Virtsarakon "päällä" tuntuu välillä "kosketuksia", ihan ku joku sisältäpäin koskettaisi / painaisi rakkoa. Tänään tuntemukset tuli kun olin lounaalla ja päättelin et vauva villiintyi kun menin syömään. Sama toistui kahvitauolla :) sama homma oli viime raskaudessa suht samoilla viikoilla ja nyt se kai täytyy uskoa et sikiön liikkeet tuntuis jo tässä vaiheessa :0 viimeksi liikkeet tuntui masun kautta vasta 18-19rv mutta nää virtsarakko tuntemukset alkoi jo näin aikasin. Oon miettinyt myös et voisko olla elohiiri mut ei oo yhtään sen tyyppinen ja epäilyksiä herättää se et tuntemukset tulee kun syön jotain ja ko tuntemuksia ei oo muuta ku raskauden aikana..

Tiltti 11+0

Mun mielestä jossain luki et ensimmäisessä raskaudessa ei tunne niin helposti liikkeitä kun toisessa :)

Ekassa raskaudessa en muista tällaisia virtsarakko tuntemuksia bonganneeni ollenkaan vaan liikkeet tuntui n. 17rv eteenpäin ihan masun kautta tai siis vatsanpeitteissä. Viime raskaudessa (eli nro 2 raskaus) tosiaan tuli nää uudet rakkotuntemukset ja nyt toistuu. Neuvolassa oli viime raskaudessa sitä mieltä ettei näin aikasin voi tuntea mut nyt kun on sama homma niin oon aika varma että vauva se siellä liikkuessaan osuu välillä rakkoon. Ja kohtu alkaa just näillä viikoilla apainamaan rakkoa..

Tänään ollu ihan kauhee päivä.. Aamusta asti kuvottanut ja 11 aikaa alkanut oksentelu.. Nyt vihdoin ilta kahdeksalta pystynyt syömään. Siis pääasiassa olen vain oksentanut ja nukkunut koko päivän ja silti oon ihan poikki vieläkin.

Tiltti eiköhän kaikki ole kuitenkin mahdollista :) ja jos ne on tuttuja tuntemuksia.

Voi ei Mami :( koita jaksaa..

Pitäs myös ottaa se antibiootti mut oon oksentanu kans aamun

Muokattu viimeksi:
Tiltti mä tänään heräsin kans semmoseen hipsutukseen tuolla jossain, senmosta nyt ollut pari päivää! Erottaa selvästi suolen liikkeistä tai elohiiristä. Mulla vasta 10+2 tänään. Kai se on mahdollista :)
Mami tsemppiä, oksentelu on kamalaa :(

Hannamn niitähän on semmosia maitohappobakteeritabuja mitkä laitetaan alapäähän suoraan, olisko niistä hyötyä mihinkään?

Takaisin