Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jannski, aivam varmasti muidenkin oksentelu tuntuu kamalalta! Toi on kyllä niin inhottavaa ja energiatasot laskee paljon. :( makaan tässä vielä sängyssä ja tiedän valmiiks että tänään on huono päivä ku losec meinas tulla heti ylös.

Sitä levolacia kokeilin nii oksensin senki pois :/ mut alko olee nii tukala olo et laitoin sit ruiskee :D jatkossa pitää kattoo vähä et söis sellasia mitkä laittaa mahan toimiin.

Pitäs mennä vessaa ja soittaa neuvolaa ku yöllä alko kauhee pissatus ja kirvely pissatessa ja selkäsärky. Tulee kalliiks tää vauva jo odotusaikana :D

Mä muistelisin et losec on ihan ok, jostain mainoksesta kai :D Jos joudut ruisketta laittelee useamminkin ni vois olla hyvä semmonen suolihuuhtelu setti? Enpä nyt tiiä varmaksi mut tuntuis et se vois olla pidemmälti parempi kun ruiskeet kun lääke on aina lääke ja huonontaa sit omaa värekarva mitä lie toimintaa :) Mut ei kait jos ei useesti joudu käyttää ni mitää haittaa ja nykyään kyl o hyviä lääkkeitä ettei oman suolen toimintaa pitäs haitata loppujen lopuks. Mul on näköjään ihan ympäripyöreitä juttuja tänään :D

No voi hitsi jos noin on! Mä oon täällä kärsiny hirveestä närästyksestä kun en kertakaikkiaan voi syödä rennietä saati gavisconia! :D Viime raskaudesta vaan vahvasti semmonen muistikuva, että noi on ainoat mitä voi käyttää... o_O

Mulle lääkäri määräs losecin siellä osastolla. Ei ollu renniestä oikee hyötyy ja siltiki tulee aivan järkky rasvan maku välillä suuhun. Otan sen aina aamuisin :) ilman sitä ei voi tällä hetkellä elää :D lisää vaa pahoinvointii närästys muuten. Gavisconi nousee samantien ylös :D

Joo toi peräruiske oli kertaluontonen juttu et sai tulpan auki ku ei pystyny enää nukkumaa :'D pitääki hankkii sellaset vermeet Jannski :D

Onpas teillä hurjan kuuloista pahoinvointia! :wideyed: Tsemppiä!!

Mun oireet (9+0) on aika pieniä, tisseihin sattuu lähinnä suihkussa, pitää varoa vesisuihkua ettei osu nänneihin. Liitoskipuja tms (kohdunkannakkeiden kipua), sellasta inhottavasti vihlovaa, on äkillisesti noustessa ja nopeasti kävellessä.

Väsymystä. Ja sellasta pientä etomista ja ruokahaluttomuutta, mut samalla valtavaa nälkää. Eli tuntuu et elämä pyörii ruoan ympärillä :rolleyes: Ennen raskautta olin saanut kivasti pudotettua painoa ja päätin pyhästi että en anna sen nousta liikoja raskauden aikana. Ja kattia kanssa! Mä syön mitä tekee mieli ja kuinka paljon mieli tekee -muuten tulen kärttyiseksi. Eli laihdutetaan sitten aikanaan.... :smiley-angelic006

En tiedä onko virhe sanoa tämä ääneen, mut puoli päivää ollu jo suht normaali olo. Oon syöny vähän vähempi kuin eilen, oiskohan sillä vaikutusta o_O lupasin jopa käydä töissä huomenna kokeilemassa pystynkö tekemään mitään.. saa nähdä pitääkö lähtä kesken päivän pois :confused:

Kiva kuulla et muillakin on tota tarkistelua vessareissulla ja tätä älytöntä väsynmystä.. Toivottavasti pian menee ohi ja tulee se energisyys jostain esiin. Itse olen "onneksi" työttömänä niin voi vaan loikoilla jos on oikein puhki. Myös satunnaiset oksentelut vaivailee välillä

Millier, mä sanoin päivällä ja loppupäivän oon makoillu vaan kun ei muuta pysty, tärinä ja oksetus päällänsä :( Pidän sulle peukkuja et olis helpottanut sulla!
Sitkun on oksetukset ohi niin miten juhlistetaan?? :D

Mä haluan ravintolaan syömään! Täs olis kuukaus aikaa meijän kihlavuosipäivään ni josko 4 viikkoo riittäs pahoinvoinnin selätykseen?

Mulla on tällä viikolla synttärit ja toivoin että olis menny jo ohi et oisin päässy daddys dineriin :D

Mäki himoitsin tänään kiinalaista ruokaa. Tosin johtunee siitä kiinalaisesta Netflix-sarjasta, johon oon jääny koukkuun :D

Takaisin