Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi santra <3 voimia!

Jannski: mulla kans putoilee tavarat käsistä, törmäilen oven karmeihin :) en edes tajunnu huomata tota ennen kuin sanoit :)

Mulla oireet tosi pieniä, lähes olemattomia. Vähän kuvotusta, hajuyliherkkyyttä, alavatsa kiristystä. Mahallaan ei voi nukkua kun tuntuu että nahkan alla on pallo :) tissit on nyt tänä aamuna tullu oudoiksi. Tuntuu kuin maito nousis, nipistelee ja kipristelee :)

Tissituntemuksia oon ootellukin että olis todellisempi olo :)

Oisko mitään jos kirjotettais alle oma rv niinkuin allekirjoitukseks? Olis helpompi seurata esim. Ahaa, tuo oksentaa rv 6+2 ja tuolla oksentaminen loppui rv 10. Mä ainakin haluisin aina nähdä missä vaiheessa kukakin on kun kirjottaa :)

Rv 5+1

Kresikät tää kömpelyys on ihan kamalaa :D Tuntuu et kaikki sit tuijottaa ja arvaa et ahaaa tuo on raskaana! :D Hyvä idea toi rv juttu laittaa perään!

Rv 6+2

Mua vähän hermostuttaa kun alotin noi pahoinvointi lääkkeet niin alavatsassa on tuntemukset lisääntyny. Tuntuu ihan ku se olisi iso kupla ja särkyä on jonku verran. Selässä tuntuu myös särkyä.

Huhtivauva16 kiva kuulla että sä oot saanu rannekkeista apua! :)

Rv 6+4

Ooo täällähän on tuttuja :)

Millier toivottavasti ei tuu pahoinvointia :) itse toivon samaa, viimeeks vaan rv20-26 oli pahoinvointivapaata :/

Kresikät ja jannski miulla kans esikon raskaudessa tippu kaikki kädestä, sitä en kyllä oota..

Täällä oireina nyt lähinnä mahan nippailut ja päänsärky. Ja nälkä :D

Apua rv :D pitäiskö nekin laskee :p
Rv 4+1 :)

Mulla näyttäis se rusehtava vuoto loppuneen... Vatsa on edelleen "hieman" ilmapalloa muistuttava, yöt menee erittäin levottomasti vessassa juostessa. Ihanainen ummetus nostaa päätään, huomenna on viikkoja 5. En tiedä, mitä tähän ummetukseen keksisi... Edellisessä raskaudessa oli myös aika pahaa, mikään ei oikein auttanut. Juon kyllä mielestäni aika paljon...

Luin vielä vähän taakse päin tätä ketjua..

Santra toivottavasti helpottaa .. Aika hurjaa pahoinvointia :(

Itse join viime raskaudessa flunssassa positivil zink:iä (kuumajuomajauhe), siinä on vaan vitamiinejä+sinkkiä :) särkylääkkeet sit erikseen jos tarvis..

Minä vielä imetän, niin kyllä valuu maitoa :D nännit on kyllä alkanu tuntuu kipeemmiltä.

Hienoa Mirei että vuoto loppumassa. Kävitkö sen kanssa näytillä missään tms?
Hannamn minkä merkkistä lääkettä syöt? Yhen tiiän mikä on aiheuttanut enempi oksetusta ja toinen sit mahaselkäkipua vaikka huonon olon vienyt pois. :/
Mannikka mitenhän imetys loppuuko se kun raskaaksi tulee? Jotenkin "hormoonit vaihtuu" niin vaikuttaako maidontuloon? Jotain joskus lukenut, en sen tarkemmin :)

Jannski rv 6+2

Ei oo tutun kuulonen Hannamn. Mutta seuraile ihmeessä oloa, ja yhteyttä lääkäriin jos säryt pahenee :/

Joo teen niin, mietin että onkohan hätiköityä soittaa ja kysyä neuvolasta kun puhelin aika alkaa varttin päästä :D

Jannski puoliväliin raskautta voi imettää normaalisti, sen jälkeenkin vielä jos ei supistele :) tai näin minä oon ymmärtäny :D

Maidon maku taitaa muuttua hormonien takia, ja jotkut vauvat vierottaa ittensä sen takia..

Huoh, saan ottaa pahoinvointilääkkeitä päivässä 4. Pari viime päivää on mennyt kahella ja vienyt oksennusrefleksin pois. Edelleen kaikki etoo. Tänään jouduin ottamaan kolme lääkettä ja silti autossa ja pystyssä olo oli yhtä tuskaa. Yritin syödä salaattia mutta tuntuu et salaatit ja kasvikset maistuu jotenki mädäntyneelle. Kaikki mitä mies syö haisee paremmalle ja maistuu vähän siedettävämmälle. Mua niin jännää se töihin meno ensi viikolla, että miten ihmeessä selviän.

Pahoinvointirannekkeet käytössä, meinas jäädä yöunet kun alkoi raju pahoinvointi mutta nyt jo parempi olo :)

Rv 6+2

Hyi elämä mikä olo on ollu pari päivää.. Elkää ihmiset ihmetelkö jos musta ei kuulu nyt hetkeen mitään, hyvä kun pystyy ruutua kattomaan kun on niin paha olo lähes koko ajan. Tulee sellasia pahanolon aaltoja, YÖK! Muistuttaa autopahoinvointia..:brb: Esikosta ei varmasti ollu tällasta, muistaisin kyllä, toivotaan että mahdollisimman moni säästyy etomiselta.

Palaan sorvin ääreen kun maha sen sallii..:wideyed:

Takaisin