Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No joo en ole minäkään kuullut moisesta! Paitsi sen entero rokon jälkeen joskus voi lähteä ja sit jos tosiaan satuttaa kynnet. Voi johtua kyllä sellaisesta vaikken nyt muista satuttaneeni. Kahden kynnen alla oli kyllä puoliksi uusi kynsi jo kasvanut. Arvatkaa onko mua naurattanut hiukset lähtee, kynnet lähtee, muutenkin kuin kuoleman kynsissä (paitsi nyt kun ne ihanat rannekkeet ovat alkaneet hieman helpottamaan) Ei ole helppoo tää lasten teko!! Hehhehheh!

Pahoinvointi helpotti viikoksi rannekkeiden ansiosta. Nyt halaillaan pönttöä kun etominen vaihtui siihen itseensä eli oksentamiseen :/ join äsken pelkästään vettä ja samantien tuli oksureissu

Tiltti 7+2

Kirjoittaminen jäänyt hieman vähemmälle, kun täälläkin pahoinvointi nostanut päätään. Argh ja plääh. :sour: Viime yö meni valvoessa ja ämpäri sängyn vieressä (ihan vaan varmuuden vuoksi). Kauhulla ajattelen tulevaa viikonloppua, kun pitäisi pystyä juoksemaan monen kilometrin lenkki. Mihin olen taas pääni pistänyt. :shifty: Tekisi mieli vaan makoilla sohvalla ja lepäillä.

Täällä myös olo huonontunut entisestään. Hapankorpulla, omenalla ja punaviinimarjamehulla eletään..

6+6

Mulla on nyt ollut oireena ripuli. Tää on ihan kamalaa kun ei oikein tiiä uskaltaako kotoa mihinkään lähteä. Onko jollain muulla ollut samaa oiretta? Mulla on menossa nyt rv 4+1.

Mulla on viikon verran vaihtelevasti ollut oireita, mutta unettomuutta on ollut paljon. Päivisin nukuttaisi kun esikoinen ei nuku, mutta öisin en meinaa saada ollenkaan unta.

Täältäkin tsempit kaikille pahoinvoiville! Mullakin sellanen jatkuva etominen päällä. Helpottaa vaan silloin kuin syö tai nukkuu. En oo vieläkään kuitenkaan kertaakaan oksentanut. Välillä tosin tuntuu et se vois helpottaa...huoh! Pitää pitää palkinto mielessä ni kestää <3
rv 7+3

Norappi juu täällä sama, yleensä aamusin vatsa löysällä. Mut nyt just oltiin keretty puistoon miehen ja lapsen kanssa, niin eiköhän alkanu vatsassa kiertää ja juoksulla kotiin :'D onneks ei oltu kaukana

Onko kellään muulla syljeneritys lisääntynyt? Tuntuu että sais olla koko aika sylkemässä kun nieleminen ällöttää x(

Mä ajattelin jo jos olisin mahataudin saanut, mutta hyvä kun jollain muullakin on samaa oiretta. Ton takia en tänään uskaltanut kun illalla vasta kun maha rauhoittui niin poistua kotoa.

Mulla myös! Ja tissit on kipeät kun niihin koskee...ja se turvotus jatkuu edelleen tossa mahan alueella...

Tajusin eilen että masunippailuja ei ole ollut muutamaan päivään ollenkaan. Ehkä alun jälkeen kohdun kasvu ei niin voimakkaasti tunnu enää jos on uudelleensynnyttäjä? Repäisykipuja on päivittäin, finnejä puskee, tyhjällä vatsalla alkaa vähän jo etoa ja väsymystä tuntuisi tavallista enemmän olevan. Ja kaikki itkettää :rolleyes:

Avvi mulla oli ihan pari kertaa vaan nippailuja ekoina viikkoina. Aattelin et johtuu tosiaan varmaan siitä kun on jo 3. Raskaus niin kohtu on jo venynyt.

Täällä oireena pahoinvointi joka tuntuu vaan pahenevan, jatkuva hedari, väsymys ja aamuyön unettomuus :/ näyttäisi siltä et mulla oireet pahenee per raskaus

Tiltti 7+3

Onko muilla ollut oireena pääkipu? Mulla on pää nyt kipeänä jo toista päivää, enkä viittis ottaa särkylääkkeitä. Olisko tiedossa mitään hyviä kotikonsteja millä särystä pääsee eroon? Raitis ilmakaan ei oikeen tepsi, kun täällä on ulkona lämmintä yli 40 astetta.. :/

rv 6+6

Mulla oli varmaan viikon ajan päivittäin päänsärkyä. Välillä oli pakko ottaa särkylääke. Nyt särkee enää satunnaisesti..

Mulla on taas tissit kasvaneet niin että joudun käyttämään kokoa isompia liivejä kun ne ei enään mahdo vanhoihin liiveihin. Mua kanssa itkettää jotkut ihan tyhmätkin asiat.

Mulla joo oli maha ripaskalla esikosta vaikka luin et pitäs olla kovalla :D Nyt taas on kovalla :(
Syljen määrä alkoi myös lisääntyy ja samaa tekee nyt, tosi hehkeää kun on miehen päällä ja kuola valuu :D

Rv 6+5

Takaisin