Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
32+5 että on jo ihan hyvät viikot kuitenkin onneksi. Mutta ainahan on paremempi mitä kauemmin viihtyy masussa :)Mami, kiitos vastauksestasi. Hurjaa! En oo osamnu ajatella noin vakavasti oireitani. millä viikoilla teille syntyi pieni?
Mä oon kertaalleen jo synnyttänytkin, enkä edelleenkään oikein osaa tunnistaa harjoitussupistustaMistä tietää, että supistaako? Mul ollu maha viimesen 4 päivää kipee. Tuntuu et koko vatsaa nipistelee/kipristää/kivistelee? En osaa sanoo meneekö se välillä ohi, kun tuntuu että maha on koko ajan pinkee. Onko muilla ollu vastaavaa?
Tulipahan mieleen kun kävin juuri hakemassa postiin tulleet Icebugit, että onko täällä ketään kellä olisi jalka suurentunut raskauden myötä? Enkä nyt puhu turvotuksesta vaan nimenomaan siitä, että nivelten löystyessä ja painon lisääntyessä mm. holvikaari painuu alemmas ja jalan pituus kasvaa. :)
Meillä neuvolantäti muistutteli joulukuussa, ettei kannata kenkiä ostella kun jalka voi kasvaa, mutta itselläni on jo valmiiksi ns. lättäjalka, joten "lisäpainumisesta" ei ole vaaraa.Mutta lukemani perusteella on ilmeisesti ensimmäisessä raskaudessa suht yleistä ja jalan koko voi kasvaa jopa 1-2 numerolla?

Ei, oiket kivut eivät mene pois panadolilla. Mutta jos panadol auttaa, vielä ei välttämättä ole kiirus synnärille.Auttaako Banadol tosiaan synnytyskipuihin? Minkälaisia kokemuksia muilla? ...

Minä kerkesin liota ammeessa esikoista tehdessä. Ja sitä suosittelen myös kun avautuminen on vielä esim. puolessa välissä, tai varsinkin ihan alussa. Rentoutti niin että meinasin nukahtaa sinne veteen. Pää vaan nyökähteli ainaKuuma suihku on tosiaan ihan huikea kivunlievittäjä. Ajattelin mielessäni, että tämäkin pelleily piti vielä kokea, kun laitoksella kehottivat suihkuun kärvistelemään. Lopulta kun suihkuun pääsin, niin en sieltä pois olis halunnutkaan. Kivut katosi lähes täysin ja kätilökin joutui tulla oven taakse koputtelemaan ja huhuilemaan, että onko kaikki kunnossa, kun potilasta ei kuulunut tuntiin takaisin.![]()
Sitten loppuvaiheessa amme ei enää ollut niin hyvä, kun ainakin minun piti rampata vessassa vähän väliä ja siinä kerkesi jo tulla kylmäkin. Ammeesta kun nousin niin sitten supparit olikin jo jotain huumaavaa.