Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon miettiny kans tuota vauvan rytmiä ku mä en öisin heräile vessaan ollenkaan. Just ennen nukkumaan menoa käyn ja sit vasta aamulla. Yhteen käteen mahtuu kahden aikasemman yöpissimiset yhteensä. Voiko siis olla tuosta johtuvaa, että meidän lapset ymmärtäneet heti sen yöllä nukkumisen jalon taidon? Laitokselta asti nukkuneet öisin sen 6tunnin pätkän ja sit 3-5tuntia ja heräilleet. Ja ei oo auttanu herättely tissille ku nukkuneet sitte siinäki.

Mulla kans tulee välittömästi heikko olo, jos on hetkenkin syömättä. Jatkuvasti saa siis syödä jotain pientä. Näkkäriä kuluu ja jogurttia kans! Hampaiden pesu aamulla aiheuttaa kyllä tosi paljon huonoa oloa ja kuvottaa pitkään sen jälkeen. Onko kenelläkään muulla mitään vastaavaa? Ennen ei oo ollu mitään ongelmaa, mutta nyt pari viikkoa hampaidenpesu ollu työn ja tuskan takana. Jos olis syöny ensin, niin tulis kyllä kaikki ylös.

Babuu en usko :D Siskolla oli sekä että ton ramppauksen suhteen ja molemmat ollu hyviä nukkujia yöt. Hassua olis et rakolla ja vauvan nukkumisella esim yhteys :)

Pikkupuppe, tee jotain hedelmiä valmiiks kuppiin ni kiva niitä napostella :) Mä tykkään myös minitomaatteja syyä, tommosta nopeeta.

Joo en tiä millasilla eväillä töistä selviä :'D näkkäriä ja hapankorppuu oon oksentanu nii paljo ettei tee ees mielu

Uuh, pahoinvointi on palannut:depressed: kestihän toi hyvä oli melkein viikon ja nyt kaks päivää taas oksentanut pitkin päivää:hungover:

Pikkupuppe, täällä kans aamulla hampaiden pesu tuottaa yökkäilyä, siks oon alkanu syömään ensin, mut sen jälkee ei muista pestä ku kestää aikasa ennenku tasaantuu olot aamuherätyksestä :wtf:

Mul tuli niin outo oire, et nyt on varma, että tuolla ei oo kyllä ketään. Mä lähdin nimittäin juoksemaan koirien kanssa ja ihan kunnon lenkin teinkin... Mikä lie mielenhäiriö. Yhtään ei oo tähän mennessä vielä tehnyt mieli juosta, päin vastoin, laiskottanut niin vietävästi.

Täällä valvottu yö issiaksen vai minkänlie kanssa, ei auta särkylääke ei mikään :( Pitikin innostua siivoamaan illalla ja pomppimaan eestaas, heti kostautui

Mä pidän tänään rokulipäivän töistä kun olen jo viikon rehkinyt siellä flunssassa... Ajattelin siivota. Taas ihan oireeton aamu. Kahvikin alkanut maistua taas hyvältä. Eikä eilisen juoksemisen jälkeenkään oo mitään tuntemuksia mahassa. Pläääääääh! Tullakko hulluksi vai ei...vielä 9 päivää ultraan.

Nyytikki meillä 8 päivää ultraan ja kauhea huoli että onko kaikki hyvin kun olen jo niin iso että ollaan jo laajalti kerrottu. En kuitenkaan olisi huolissaan noista sun "oireista" olet siirtynyt niin kutsuttuun energiseen kolmannekseen. Siihen kuuuluu liikunta, siivoulu ja muu "hullu intoilu ja säätö" täydellä energialla! Eli siitä kannattaa ottaa kaikki irti niin kauan kun kestää, pikemminkin onnettelisin mutta ehkä katsotaan ultrat kuitnekin vielä. ;) odottavan aika on piiiiiiiitkä.

Mä olin neljä päivää oksentamatta mutta tänään se taas alkoi. Höh. Mutta kivana oireena on tullut pesänrakennusvietti. Viimeksi se tuli vasta kun jäine äitiyslomalle mut nyt varmaan kun on kotona ja kotona ollut viimeaikoina niin sotkuista et tässä huussollissa onkun tekemistä.

Tänään kuulin ihania uutisia neuvolasta, pieni oli elossa! :happy: oli vaan aikamoinen kokemus sekin, hoitaja ei meinannut löytää sikiötä ja kun sitten löytyi niin ei näkyny sydänäänet ja taikka liikettä. Sitten se meni hakemaan kollegaa, joka on käyttäny ultraa enemmän niin se sitten sai paremmin sikiön esille ja siellä se liikkui ja sydän pumputti! Olin ihan varma siinä vaiheessa, kun odotettiin sitä kollegaa, että se oli siinä - kesken meni.

Oon tavallisestiki aika tunteellinen ihminen, itken helposti vaikka tv:tä katsellessa, ihan vaan ajatuksesta jos mietin jotain surullista/erittäin iloista. Mutta jännä, etten tuossakaan tilanteessa itkeny (paitsi siinä kun ilmeni, että elämää on) ja muutenkin olen nyt raskaana ollessa ollut paljon rauhallisempi kuin olisin olettanut. Ehkä se iskee myöhemmin :rolleyes:

Ihanaa Daisy että kaikki olikin hyvin <3
Mutta kamalan stressaava kokemus varmasti!!! Varmasti luuli just pahinta ja aatteli ettei se kokematon hoitaja uskalla vahvistaa sitä ilman kollegaa... Mulla oli sama että itkin helpotuksesta kun ekan kerran näin että sydän sykkii!

"Kaikki mahdolliset voimasanat!" Mulle riittää jo! Oon kohta aivan loppuunpalanu. Yöllä itken, koska oon väsynyt enkä saa unta. Sama oli tänään herätessä. Huono äiti-olo, koska en mielestäni jaksa tarpeeksi. Mikä on typerä ajatus, koska teen parhaani, mutta tuntuu että haluan antaa tytölle itestäni paljon enemmän! Mutta huomenna onkin 12+0 ja meen sen voimin, ettei enää kauaa tätä kuraa!

Mulla toooooosi huono äiti olo. Suutun tosi helposti esikoiselle, jos hän pyynnöstä huolimatta ei ole esim. juonut nätisti maitoaan vaan pulauttaa täyden suun päälleen. Tekee sitä välillä ihan kiusallaan. Eilen suutuin ihan toden teolla, karjaisin ettö v... en jaksa tätä p... enää ja että tulen hulluksi ja heitin hänen mukin niin että loput maidot lensi kaaressa ja sain itse lisää siivottavaa. En ole ikinä ennen pimahtanut noin!!! Enkä juurikaan ole huutanut lapselle kun ei siitä mitään hyötyä ole. Toinen on vielä ale 2v. Arvatkaa vaan onko p... olo ja pelkään että tälläinen voi toistua :( Syytän kyllä hormoneja tai tätä epätietoisuuden aiheuttamaa stressiä, mut silti pelkään, että mikä hirviö musta on tulossa...

Nyytikki2 ja Saaristotonttu ette te huonoja äitejä ole! Huono äiti ei pode syyllisyyttä tuollaisen jälkeen vaan on sitä mieltä että se on ansaiitua tai normaalia. Kyllä se ohi menee. Itse pyysin tänään silimiin kastoen anteeksi pojalta kun kiireessä hopulletlin "vähän" kovasanaisemmin. Hormoonit ovat hurjia nyt ja mä ainakin huomaan että itkettää koko ajan. Elien itkin kampaajalla kun vierssäni istui noin 3 v tyttö niin kiltisti. :wtf:

Noi hormooniraivot kuulostaa hurjilta :o mä en oo viä kokenu ollenkaa tollasta erityistä "hermoheikkoa" olotilaa :o tietty en oo mikää viilipytty normaalistikkaan että se ehkä sit vaikuttaa... Vaikka emmä kyl kaipaakkaan mitään hermoomista :D nyt 14+1

Takaisin