Kuulostaa kyl hurjilta nuo teidän pahoinvoinnit. ite näen ihan outoja unia. Viime yönä tultiin jollain liitosysteemillä pitkin taivaita, yks yö juoksin karkuun jotain psykopaattia jossain oudossa talossa. Ihan kreisiä! Väsymys on jatkuvasti olemassa ja se onkin se häiritsevin oire tällä hetkellä. Aamulla sanoin miehelle (kokeiltuani tissejä) et tälleen mä varmistan oonko raskaana vai en. Ku tissit on kipeet ja pinkeet. Joskus unohdan koko raskauden täysin. Yks kerta töissä vessassa mä havahduin siihen tosiasiaan, että 7kk päästä meille tulee VAUVA! Ja sittehän ne kyyneleet tulikin. Ja itkuherkkyys on kans jotain ihan ennenkuulumatonta. Inhottaa lukea nykyään uutisia esim. Työmatkalla, ku kaikki uutiset järkyttää. Muutamat oudot nippailutkin on koettu ja jokainen uudenlainen tuntemus saa varpailleen. Vessassa on aina tarkistettava ettei paperiin pyyhittäessä ole jäänyt verta (oon kyl tota harrastanut tässä tän neljä vuotta...). Mitään etomista, mielitekoja tai hajujen voimistumista en ole havainnut. Yks häiritsevä oire on se, että työpäivän jälkeen mul on jalat niin väsyneet ku oisin tehnyt tuplavuoron. Ennen raskautta jaksoin todella hyvin kiireisetkin päivät ilman mitään olotiloja.