Mulla ollu nii kamalat ilmavaivat esikoista odottaessa et ihan vahingossa aina töissäkin pääs :D Vanhusten kanssa se ei onneksi haitannut kun samaa vikaa heillä, naureskeltiin sitten yhdessä päästelyille :D
Mulla on rinnoissa helpottanut kipu ja pahoinvointi talttui rannekkeilla. Viikon tässä ollut jo koulussa :) Yks asia mitä oon huomannu että syön koko ajan! Päivässä voin syödä jopa 10-15 kertaa :D
Mun tän hetkinen pahin oire on väsymys. Meinasin nukahtaa kävellessä. Laitoin silmät jopa vähäksi aikaa kiinnikin kävellessä. Äsken kahvipöydässä miehen kaa meinasin nukahtaa siihen. Hän meinas, et onkohan sun hyvä mennä töihin tossa kuosissa. :)
Mäkin saan nykyään heti unen päästä kii ku silmät laitan kii sängyssä. Teen iltavuoroa aika paljon ja oon tottunut valvomaan yhteen kahteen. Nykyään oon kanttuvei ennen kahtatoista :D
Mullaki oli alle 5h työpäivä ja silti oli pakko käydä kotiin tultua päikkäreille... Jotenki ärsyttävää kun oireet jotenki päinvastoin ku luulis... Aamut suht helppoja (heti kun jotain on syöny) mutta iltapäivisin sitten ihan uuvuksissa ja pahoinvointikin painottuu iltapäivään ja joskus pahinta nukuumaan käydessä :0
Tänään meinasi oikeasti jo laatta lentää kun oli niiiiin nälkä. Mä siinä yritin työkaverille sepostaa, että iltapala jäi eilen välistä ja siks varmaan on niin nälkä ja huono olo.. Kuinkahan monta kertaa se joutuu vielä tuon selityksen kuulemaan :D Ja parin tunnin päästä oli jo taas nälkä.. Pahoinvointi on ollu tosi lievää ja välillä sitä ei oo ollenkaan, mikä tietenkin alkaa heti kummastuttaa. Vertaan jokaista oiretta ja tunnetta viime raskauteen ja huolestun heti jos joku ei täsmää Tuleeko muilla valkovuotoa? Välillä tuntuu, että sais siteen laittaa kun tuota tulee niin paljon..joinakin päivinä taas ei tuu yhtään..
Millier mulla tullut ovulaatiosta asti törkeästi valkkaria, välillä epäilen et pussaan housuun mut ei :D Ei viitti mitään siteitä pitää 24/7 kuitenkaan :/
Kyllä väsyttää täälläkin, huh! Samoin jos syömisten väli venyy, tulee tosi huono olo. Yksi yö heräsin järkkyyn oksetuksen tunteeseen, mutta mitään ei tullut ulos. :/ Vatsan toiminta on tosiaan hidastunut, toimii vaan joka toinen päivä ja kipu on sen mukaista... Pitäis kuulemma syödä kuituja ja juoda paljon, en kyllä usko että mulla auttaa mikään...
Täälläkin väsyttää, mut sit ei uni myöskään tuu :/ eilen pyörin sängyssä pikkutunneille, ja just kun on nukahtamassa, esikoinen alkaa möykätä. Sit ihan outoo aaltoilevaa pahoinvointia.
Täällä ollaan tää viikko nukuttu noin 16-20h/päivä.. Hemoglobiini oli vähän laskenut (muistaakseni 118). Työterveyslääkäri päätti tiistaina että nyt aloitetaan rauta ja nukutaan loppuviikko.. Oli kyllä ihanaa kun sai nukkua luvan kanssa koko päivän, en pysynyt siis enää hereillä ja aivot "lakkasi" toimimasta.. Tuntuu jo näin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä paljon pirteämmältä kuin alkuviikosta :)
Uudella puhdilla takaisin töihin maanantaina!
Pahoinvointia ollut sit tänä aamuna. Nälkä on, mut mikään ei oikein maistu ja yököttää koko ajan. Ei uskalla liikkua, ettei tuu oksennus ja olo pahene. Ääähh.. ja pitäis jaksaa siskontytön synttäreille lähtä
Ai niin ja kamalat unet on taas alkanu! Siis ihan painajaisia, kauhuleffa ainesta Verta, suolenpätkiä, sekopäitä ja kuolleita enimmäkseen. Näin oli viime raskaudessakin.. Onko muilla tämmöstä?
Hihi Millier mä näen raskaana aina vaan seksiunia :D Siinä mielessä voisin ottaa sun kauhu unet kun pikkasen hävettää herätä yöllä omaan voihkintaan/karjuntaan, onneks mies on sikeäuninen tai sit ei vaan kehtaa sanoa mitää Nojoo eipä painajaiset kivoja oo, tosi ahistava olo varmasti tommosista unista.
Mulla alkoi tänää melkoinen selän juiliminen ja menkkakivut. Huomenna ois ultra ja kyllä ois suuri ihme jos joitain elävää löytyis. Niin on sellanen olo et nyt ei kaikki hyvin. eilen tuli sellainen hyytymä (ei verinen) vessassa käydessä. Eilen oli töissä tosi kiire ja sai tehdä töitä ihan tukka putkella, olen siis ravintola-alalla. En tiiä johtuuko tää selän juiliminen rankasta työstä vai km oireista.