Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sunflower toivottavasti olis kaikki hyvin :( Onneksi ultra pian niin saat selvyyden!
Luulen et seksiunet yms tulee kun keho täynnä hormoneja :D Jossain vaiheessa esikoista odottaessa näin myös unta et miehen kanssa erottiin, siis varmaan 10 kertaa sellasta unta :o Jotenkin sitä niin pelotti kaikki ja ne tuli sit uniin. Sama kun esikoinen synty niin näin unta et jotain pahaa kävi ja paniikissa yöllä heräsin ja juoksin kattomaan onko elossa :/ Ihan kamalaa.

Mulla alkoi kova menkkamainen jomotus.

Muoks. Lisään... en tiedä onko nää vaan ilmavaivoja.

Muoks. Lisään... nyt meni maha sekaisin ja oma diagnoosi on alkanut km. Maha on niin kipeä. Onneks mies hoitaa tytön iltatoimet.

Muokattu viimeksi:
Mä tuolla toisaalla jo ehdin km-surkuttelut tekemään eilisestä vuodosta ja kivusta. Mulla on koko päivän ollutnyt jatkuva jomotus oikeassa nivusessa joka säteilee oikeaan jälkaan. Onkohan tää normaalia? Vuotoa ei nyt tuu. Ei nyt pitäis näillä viikoilla vielä kohtu painaa niin paljon tuota alapäätä, et olis liitoskipuja tms. Nyt siis vasta rv 6+1

Huomenta! :) Liityin nyt tännekkin kun testeihin viivoja oon saanu ja viimein myös digi varmisti raskauden<3

Ekana oireena tunsin semmosen jonka oon kaikissa raskauksissa tuntenu ja siitä tiennyt satavarmaksi, elikkä raudan maun suussa! + hampaat välillä kipeet :) Mullon siis esikoinen, sit oli keväällä kemiallinen raskaus ja nyt olis nyytti alullaan :love7

Muita "oireita" on ollu _kauhee_ väsymys ja hermot nii kireellä että kaikki varmaa kattonu et wtf?? xD miehelle en vielä oo kertonu ennenku varmistin digillä ja seki on ollu aivan että mitä vttua tuo akka ärisee! :D Toistaiseksi ei oo muita oireita, paitti tietty vatsan juilintaa (välillä kovemmin, välil menkkamaisia tuntemuksia mut vähän erilaisemmin), vatsa kovalla tai kuralla, ilmaa kamalasti ym :)

Onko pakko mennä töihin? Väsyttää aivan tajuttomasti ja pahoinvointi! Kauankohan jaksan tätä. Eiku vaan reippaasti pyörällä aamuvuoroon! Prkl!

Niimpä Saaristotonttu! Kamalan aikaseen joudut kyllä mennä ja pyörällä viel! Mäkään en yhtään jaksais... Mutta ku en oo ees oksentanu tms nii tuntuis huijaukselta jäädä kotiin :/ Ja siis kun esimiehellekään en halua raskautta vielä paljastaa.

Ei ole vuotoa onneks ollu missään vaiheessa. Täällä odottelen vuoroani joka oli jo vartti sitte.....

Mut eilinen meni koko päivä menkkakipujen kaa kamppaillessa. Yötä vasten jouduin ottaa särkylääkkeen jotta saisin nukuttua. Jotenki tuntuu et kaikki oireet on karannut tipotiehe. :(

Voi hitsi :( No onneks ei oo veristä vuotoa tullu, mikähän se hyytymä ollu, valkovuotoklimppi? Onks sulla viikkoja miten paljon? Noh kohta saat selvyyden!

Ihanaa! :) Varmaan vaan kovia kasvukipuja sitten? Urheilijoillahan ainakin voi olla "tiukat" paikat et ei sit kudokset veny niin helposti :)

Ihanaa!!! :)
Mullakin on välillä niin oireettomia hetkiä, että välillä hirvittää ettei vaan mitään ikävää ois sattunu.. Tai ihan niinku ois nähny unta, ettei koko vauvaa oliskaan! Mutta alavatsassa tuntuu semmonen ylimääräinen möykky sisällä, että kaippa siellä jotain on.. :D

Jos nyt sanon tän niin tilanne varmaa muuttuu kohta :D musta tuntuu että mun pahoinvointi on vähän hellittäny. Eilen illalla tuli kaamee olo, selvisin yhellä laattaamisella. Koko aika pahoinvointia on edelleen, mutta se oksentaminen tuntuu tällä hetkellä helpottaneen. Edelleen syöminen on vaikeaa ja saa väkisin syödä ja juoda.

Nyt nukun todella paljon.. Väsymys ja huimaus on hirvittäviä. Mut mielemmin ne ku laattaaminen.

9+3

Hannamn, pitää toivoa ettet nyt jinxannu tuota.. :D
Toivottavasti helpottaa, viimeistään tuon ekan kolmanneksen jälkeen! Mulla on semmosiakin tuttuja jotka on kärsiny noista oloista lähes koko raskauden ajan... Ei kiva! Sympatiat on kyllä kaikkien pahoinvoivien puolella, ite oon säästyny siltä ihan täysin.. (9+6)

Niinpä musamama :D sitä sopii toivoa.

Joo siis tääki on parempi et pysyy ees jotai vähä sisäl. Lisäks uskaltauduin kokeileen päivän alottamista ilman pahoinvointilääkettä. Katotaa miten käy.

Toivon kyllä että mahdollisimman moni selviäis ilman pahoinvointia ja oksentamista!

Mistä ihmeestä muute johtuu tää jatkuva paskanmaku suussa johtuu? Haluisin pestä hampaita koko aika.

Täällä selvitty yöstä. Ehkä oli joku mahapöpö kun istuin tuskasena vessassa yö myöhään. Sit yhtäkkiä helpotti. Oli maha siis ihan sekaisin. Ja pikaisella googlettamisella löysin muutaman joilla ollut eka maha sekaisin ja sitten tullut km. Ja kun ennen synnytystä maha monesi tyhjenee niin mä sit näistä tein päätelmiä. Missään vaiheessa ei siis oo ollut veristä vuotoa. Mä vaan sekosi eilen. Itkin miehellekki ja luin kännykällä runoja lapsensa menettämisestä. Melki soitin jo äidille. Osa syytän hormoneja tästä mutta varmaan myös raju kipu säikäytti.

Ja oon todennut tänään et on vain parempi aamulla oksentaa ja sit juoda maitokahvia ja vähä ruokaa koska jos pidättelen oksennusta oon ihan kuollut niin kauan kun oksennuse tulee. Oksennus piristää kummasti :happy:

Takaisin