Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sunflower83 ihana kuulla että ultrassa meni kaikki hyvin ♡

Hannamn toivotaan nyt että helpottaisi ♡ oon kans vähä samanlainen et alan pelkään et joku tilanne muuttuu kun jollekin sanon jotain.

Muffeli, sulla oli järkyttävä yö!!! :( ei saisi mennä aina googletteleen. Ite sorrun siihen samaan ja koskaan mitää kivaa löydy. Sulla oli varmasti joku mahapöpö. :/ ne on nii inhottavia..

Mä oon yrittäny tuudittautua siihen että kaikki on normaalia niin kauan kun ei ole selvää keskenmenoa. Helpottanu ainaki mulla hermoilua.
Eilen oli vatsa kovana ja aamulla taas ihan ruikulla. Tosi kiva.. :D.

Jatkuva paskanmaku suussa täälläki. Mutta hampaiden harjauksesta alkaa yökkäily niin tuntuu ettei niitäkään saa kunnolla puhtaaksi.

8+5

Täällä tuli lähete jo synnytystapa-arvioon maaliskuulle :D eli silloin varmaan päätetään suunnitellun sektion pvm (takana siis kaksi kiireellistä sektiota)

Tiltti 9+5

Ää.. Mä niin rakastan kaikkia hyviä tuoksuja ym.. Nyt niistä tuoksuista tulee vaan paha olo :S

Mua ällöttää nykyisin meidän työpaikan aulan haju aivan tajuttomasti. On aina pidätettävä hengitystä töihin tullessa ja töistä lähtiessä tai koitettava hengittää pelkästään suun kautta. :D

Mulla kans hajut ottaa todella pahasti tällä hetkellä. Aikaisemmin tykkäsin käydä kaupassa ja nyt.. Mikä ihmeen hajumaailma siellä on, kaikki haisee eikä mikään hyvälle...! Kauppareissut on yhtä läpijuoksua nykyään!!

Mulla on myös hajuherkkyys kasvanu tosi paljon! Kaikki haisee pahalta ja tosi voimakkaalta:( Veikkaan, että tähän vaikuttaa kans se, et lopetin polttamisen ja senki myötä hajuaisti on tullut takaisin entistä herkempänä:D

Joo mä en kans tykkää enää mistään hajusta. Hyi. Ja meidän koiran haju taas oksettaa.. voi toista.

Muffeli: Pakko nostaa hattua! Oksentaminenkin on näköjään asennekysymys. Ehkä se ei sitte tunnu niin pahalta jos pättää jo valmiiksi että oksentaa. Osaa ajatella sitten sen yli! Mun ei oo tosiaan tarvinu oksennella nyt, mutta oon migrenisti ja kohtaus menee joskus sinne oksentamiseen.. Silloin se oksentaminen ainakin puhtaasti vaan helpottaa.. Tiiä sitte onko niillä mitään yhteistä.. :D

Tietääkö muuten kukaan mikä on about normi kainalosta mitattu lämpö raskausaikana? Tiiän että normilämpöä korkeampi on, mutta nouseeko esim niistä ovulaation jälkeisistä lämmöistä paljon? Kun mittasin äsken kuumeen, kun oli paleleva ja jotenki kipeä olo, niin mittari näytti 37,04C... On ylempi mitä mulla ennen raskautta ollu, mutta onkohan normi lämpö silti vai oonkohan tulossa kipeeksi? Ei näistä oloistakaan tiedä onko vaan normi raskausoireita

9+4

Muokattu viimeksi:
Mulla ollu kans nyt kaks päivää tosi vilunen olo.. Tiedä sit liittyykö jotenki vaan raskauteen vai onko tulossa kipeäksi.. Miehellä oli kurkku hento viime viikolla mut ei oo suukoteltu.. Voihan se kyl hengittäessäki tarttua..

Kaikenlaista näihin raskauksiin kuuluukin! Pahaa tekee kun luen toistenki koettelemuksia :wtf: Täällä ihan kun jatkuva etominen ois vähän helpottanu. Sunnuntai aamuna tosin eka kerran oksensin, mutta ehkä toi oli vaa kertaluonteine. Parin tunnin välein pitää syödä ja suolasta tekee mieli. Mutta ei kauaa sitä samaa asiaa. Hajut ottaa kans tosi paljon nenää. Satunnaisia minuutin parin vatsakramppeja tulee muttei läheskää joka päivää. Vatsa vähän enemmän ummella Ku normisti. Hormooninäppyjä naamassa. Väsyttää. Iltasin vatsa turvoksissa. Itku herkemmässä. Mitä näitä nyt on... Mutta kaikenkaikkiaa koen olon iha hyväks ja onnelliseks :happy:

9+5

Ruusa mulla ollut jatkuvasti 37,2-37,4. Eli kaiketi normaalia :D Iltasin yleensä toi korkeampi lukema mut illalla kai yleensä onkin korkeampi ruumiinlämpö. Joku varmaan tietäis syyn lämmön nousuun raskausaikana, en oo pohtinut asiaa sen kummemmin :)
8+6

Yllättävän korkeita lämpöjä :0 Oisin kuvitellu jotain 36,9... Ehkä täytyy valmistautua meneen sit töihin huomennakin, vaikka nyt lämpö olikin jo 37,24. Harvoin mulla työpäivinä mikään flunssa onkaan... Iskee yleensä lomaa edeltävänä iltana!

Talvella oli niin lämpöinen että kuljin melkein talvitakki auki ja hikosin mahan kanssa :D Kyllä nuo mötkylät mukavasti lämmittää :)

Tänään on kyllä masussa ollu semmosia tuntemuksia, että joku siellä taitaa kasvaa :rolleyes: Tissitkin oli aamulla niin turvoksissa, että rintsikat puristi. Pahoinvointia oli eilen ja nyt taas tuntuu, ettei pysty/jaksa liikkua huonon olon takia.. väsyttää ja päätä särkee, lämmötkin on varmaan taas koholla..

Vointi on ollut oikein hyvä koko ajan. Iltaisin vähän turvottaa ja aamuisin väsyttää tavallista enemmän. Pahat hajut ällöttää :/ Uusimpana oireena on tullut suonenvetoa muistuttavat kivut toisessa pohkeessa, ihanaa! Tsemppiä kaikille samassa jamassa oleville <3

9+0

Muokattu viimeksi:
Takaisin