Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nanaa_ mulla on samaa. Mutta voisin kuvitella että liittyy alkuraskauteen enemmän kun hormonitasot nousee kohisten.

Rv 7+2

Täällä kans naama kukinnoilla :mad:

Tänään ensimmäiset etovat olot bongattu heti aamusta, paleltaa, väsyttää...

Rv 5+0 (arvio)

Nanaa_ täällä on myös sama ongelma! Ikinä en oo kärsiny huonosta ihosta tai rasvasesta tukasta, niin tää on itelle aikamoinen shokki.. Toivottavasti menis ohi:(

Mulla alko naama kukkimaan jo ennen kun sain plussan tikkuun ja jatkuu edelleen :confused: Tukka mulla on jo ennestäänkin hirveen rasvainen, etten oo siinä mitään muutosta huomannut. Hiusten lähtö loppui joskus keväällä..Varmaan alkaa sitten uudestaan jossain vaiheessa :meh:

Huomaan kyllä et iho rasvottuu nopeempaa. Onneks on oikeenlaiset ihonhoitotuotteet ja toivotaa että ne pitää myöhemminki. :)

7+2

Ei tässä muu auta sit ku näyttää teiniltä :sad001Mä ajattelin kyl huomenna marssia apteekkiin kysymään ihohoitotuotteista jos ne edes vähän auttais.

5+3 ja musta tuntuu, että oireet loppu kuin seinään vkl aikana :sad001. No jospa se tästä vielä... tissit on edes kipeät ja hermot kireellä.

Mulla ei hiukset rasvotu, mutta naama kyllä kukkii :D

Ai niin ja mun hiukset meni vaaleanpunaiseksi plussan jälkeen, kun ne ensin oli ihan vaan oranssit :D ei uskalla lähteä värjäämään, ties minkä väriset ne sit on :D

Nythän on (oli?) pastellivärit muotia ;) Nojoo, ehkä saan värjäämättömyydellä "anteeksi" mun limun juontini, vaikka oon vähentänyt reilusti sitäkin :) Muistin hapotuslaitteen ni hiilihapollinen vesi on pelastus! Toivottavasti ei hiilihappo oo pahasta, mä en pysty muuta juomaan :(

Millier, mulla taas esikoisen raskauden aikana oli hiukset hyvässä kunnossa, ne alkoi lähtemään sitten imetyksen aikana.

Mulle alkoi ennen plussaa iho kukkimaan ja hiuksia joutuu pesee joka päivää. Nyt naamasta on finnit hävinneet mut rasvaiselta muuten tuntuu.

Itse aloin noiden perusteella epäilee tyttöä kun ei pojan kanssa tommosia tullu.

Meneekö muilla oireet jotenkin sykleissä? Erotan itelläni ainakin perus non stop etomisolon(=huono olo mutta kestettävissä), oksennusolon(=pöntön halailu) ja tänään uutena tuttavuutena ihan pieni etominen aamulla ja nyt päivällä ihan normi olo!!! Ihan kun sitä ois herännyt jostain sadan vuoden koomasta. Viikonloppu oli aika rankka oireiden suhteen joten tää on ihan luksusta!

Tiltti 7+5

Tiltti, huomaan kanssa että vaihtelee tosi paljo. Jätin ne pahoinvointilääkkeet pois, koska aloin jo yrjöön niiden kanssa. Olo oli taas viikonlopun rajumpi. Katotaa kui nyt käy. Tiedän ettei salmiakkia saisi kauheesti syödä, mutta tuntuu että se helpottaa oloa. Päänsärkyki vaihtelee tosi paljo.

Jannski voihan olla että löydät joskus sellaset tökötit mitkä tehoo :D
Miehen mielestä mulla on liikaa purkkeja kaapissa :'D

7+2

Hannamn oon kokeillut kaikenmaailman paitsi jotain hulluja lääkekuureja joita en uskalla haittavaikutusten pelossa :( No eipä mulla enää finninaama oo niiku teininä vaan enempi rasvoittuva mustapää iho :D Eikä niihin tehoo oikeen mikään :(

Mua kiusasi pari viikkoa yksi megafinni kasvoissa, joka on nyt jo häipynyt mutta jätti arven :angry3 hiukset rasvoittuu kans tosi nopeesti, tosin tämä alkoi jo pillereiden lopetettuani.

Kaikki osanottoni teille jotka voitte kovin pahoin! Itselläni on silloin tällöin pientä etomista, mutta täysin siedettävissä määrin. Taidan kuulua enemmänkin heihin, jotka stressaavat vähäoireisuutta... Neuvolan tätikin tosin yritti rauhoittaa mieltäni, että pitäisi vain olla kiitollinen tästä vähäoireisuudesta, ja pikkuhiljaa alan olemaankin.

8+5 (siirtyi la viime viikkoisen neuvolan myötä maaliskuun puolelle)

Takaisin