Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kanssa hiukset rasvottuu todellä äkkiä. Ennen ei ollut tälläistä ongelmaa. Nyt huomaa että päivän mittaan oireet vaihtelee. Välillä on hyvä olla ja välillä ei oo. Pissalla saan ihan koko ajan ravata. Ärsyttävää!
Alaselkä on nyt tosi kipeenä ollut jo muutaman päivän.

Jannski, mun exällä oli lääkekuuritki ku oli nii aknee sen verta. Helpotti vasta sit ku ostin sille mary kayn miesten tuotteet ja iho parani kokonaan. Tosin mun mielestä se on ihmiskohtanen juttukin mikä toimii, kaikki on nii erilaisia. Itellä kyseiset tuotteet myös paransi kasvoista atooppisen ihottuman. :)

Täällä kans yks murkku iholtaan. Kasvojen reunoille ja kaulaan tulee isoja näppyjä. Reidet meni aknelle melkein heti plussauksen tienoilla. Tukkaa sais pestä koko ajan.

Miten teillä on ollu noi alavatsakivut? Mulla on nyt pahenemaan päin vasemmanpuoleiset alavatsakivut. Ovis oli vasemmalla ja koko ajan kipuilut ja nippailut olleet enempi vasemmalla. Eilen illalla meinas olla nukkumaan alkaminen vaikeeta säryn ja kivun vuoksi. Joo, oon kuuklettanu kaiken kohdunulkopuolisesta. Kävin tänään neuvolassa ja ultra aika tulee muutaman viikon sisään. Mitään muuta en saanu ohjeeks kuin et tarkkailla :/ ja se vuoto alko taas tänään, kirkasta verta.

5+6

Muokattu viimeksi:
KresiKät, mulla oli kans tota toispuoleista kipua edellisessä raskaudessa, mut oli vaan kohdun kasvukipuja/keltarauhasen kipuilua. Mut tuo verenvuoto, miksei ne antanu nopeemmin aikaa, outoo et vasta muutaman vkon päästä kun kuitenkin kohdunulkosenki mahollisuus noiden perusteella on :o

Mulla alkoi tulla selkään, dekolteelle ja kasvoihin pientä näppyä jo kun jätin pillerit pois. Ja nyt sitten työkaveri arvasi raskauden siitä että suun ympärillä pientä hormoninäppylää ja kun olen kuulemma kalpea.... Nyt yrittäny jaksaa meikata töihin, ettei kaikki arvais vielä. Rinnat on kipeät myös, Vatsa juilimiset vähän vähentyneet, mutta alaselkää särkee ajoittain. Etovaa oloa on ja nirsoilua ruokien suhteen (mikä mulle aika uutta etenkin sen suklaan suhteen...) Vatsa on TOSI turvonnut...Uskaltauduin vaa'alle ja 100g vaan oli tullut painoa, eli turvotusta siis kai vaan. Voimatonta ja "laiskaa" oloa on myös, tuntuu ettei ees ruokaa viitsisi laittaa, ei varsinaisesti nukuta kuitenkaan. Ja tavallisestikin olen tosi herkkä, niin nyt parun vielä herkemmin ja pahoitan mieltäni ihme asioista!

Joo. Se mamma sano et näytille jos on toooosi kovia kipuja. Toivottavasti on vaan jotain kasvu ym. Juttua. Kyllä masentaa :/

Mulla on näpyt enimmäkseen vaan otsan ja leuan alueella. Tuossa vasemman kulman kohdalla on oikein rykelmä pieniä näppyjä :shifty: Nyt on alkanu väsyttää tosi paljon. Otin päivällä varmaan kolmen tunnin päikkärit ja nyt taas nuokun tässä sohvalla. Ei kyllä viime raskaudessa ollut näin voimakasta väsymystä :confused:

Hohhoijaa :D tänää ei sit mikää pysy sisällä. Pieniä suullisia vettä. Mehujätskistä tulee kans oksu.

7+2

Hannamn huomenna menet tutkimaan lähikauppojen valikoimaa ja ostat jotain ginger ale juomaa! Mulla se meinaan oikeasti auttoi huonoon oloon, ja sit kun sain tietää et se ei ehkä oo sallittua niin jopa sellainen keinotekoinen pysyi sisällä ja helpotti oloa :) Jos tippa uhkaa niin ei kait pieni määrä voi haittaa? En tiiä, kokeile tai et, siun päätöshän se tietty on :)
Tänään just hehkutin neuvolassa ettei mitään erikoisempia oloja, kostona siitä sitten kamala olo tämän illan :( Närästää ja oksettaa. Kävin ostamassa 3kpl lisäpulloja sodastreamiin niin saa edes jotain juotua päivän mittaan, saamarin myrkkylimut, pahempi addiktio pepsi maxiin kuin tupakkaan :D

Mulla viikkoja omien laskujen mukaan 6+2 ja edelleenkään ei muita oireita kuin rintojen arkuus ja herkistynyt hajuaisti. Tuntuu ettei ole oikeasti raskaana kun ei ole mitään "kunnon" oireita. Melkein toivoisi pahoinvointia, mikä taas on aika ristiriitaista kun en varmaan mitään muuta inhoa niin paljoa kuin oksentamista.

Ensi maanantaina on onneksi varhaisultra, niin on sitten selvemmillä vesillä tilanteen kanssa.

Mä hikoilen aamuisin ja palelen iltaisin. Palelun muistan viime raskaudesta, mut toi hikoilu on kyllä uutta. Tosin saattaa liittyä siihe, että juoksentelen hepuloivan esikoisen perässä pitkin taloa. Ei tätä ehkä raskausoireeks voi laskea, ainakaan tämän raskauden oireeks :grin

Oksensin yöllä johkin kuuteen asti. Välissä nukuin aina tunnin ja sitten vesi alkoi kiertää mahassa. Sappinesteetki tuli pihalle. Lopulta meni hermo ja join väkisin isomman kulauksen vettä ja siinähän tuli kiire vessaan kun meinas tulla matkalla jo ylös. Sen jälkeen yritin vielä beroccaa pienillä siemauksilla, mutta jouduin juokseen niin kauan vessassa ettei varmasti ollu enää pisaraakaan siitä kehossa.

Niin paljon kun lasta haluan, en tiedä miten ihmiset jaksaa vääntää niitä useemman. Kauheen vaikee olla positiivinen vaikka yrittää hokea itellee koko aika että sieltä on vauva tulossa.

7+3

No en oikein tiedä kun pissaaminenki tuntuu epämiellyttävältä :o pissan väri oli muuttunu sellaseks kuparinpunertavaks.

Apua miten huonovointinen oot Hannamn! Jaksamista sinne! Toivottavasti helpottaa pian!

Mäkin nukuin tosi huonosti ja ravasin vessassa mut sen takia että on hengitystiet ihan tukossa. Ihan zombie olo, kotipäivä.

Takaisin