Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos! Kävin sunnuntaina päivystyksessä mut nestettä oli sillon vielä kehossa ja veriarvot hyvät. Mulle sanottiin ettei tälle oikeen voi nyt tehä mitään ja ettei kannata syödä niitä pahoinvointilääkkeitä. Kauheen ristiriitanen olo, kun ei halua vahingoittaa vauvaa mutta onko tääkään sit hyväks.. Ystävä pelotteli jo että hänen kaverillaan oli kaksoset ja toisen oli keskenmenossa menettänyt juuri tälläisen takia

Kuulostaa aika hurjalta, pitäskö sun käydä lekurilla?

Olikos se niin että mitään lääkkeitä ei sais ottaa, mut panadolia hätätapauksissa?

No noi pahoinvointilääkkeet on neuvolasta määrätty.. Ja soitin tutulle terveydenhoitajalla joka sano että jos neuvolasta määrätää nii kyllä ne tietää, et uskaltaa luottaa :D tosin tää paheni se verran että aloin niidenkin kanssa oksentamaan. soitan taas neuvolaan heti kun se puhelinaika alkaa. Ei tää voi olla normaalia. Toivon koko aika että loppuis sillon kun yleensä pahoinvointi loppuu.

Varmasti voit niitä syödä! Mä ajattelin lähinnä noita särkylääkkeitä, kun itellä kauhea jysäru koko ajan :/

Panadolia uskaltais syödä. Missäköhä se oli et vauvan kannalta olis parempi varsinki jos on migreeniä et pitäs saada katkastua se. :o

Minä kävin just neuvolassa tänä aamuna ja oli puhetta migreenistä ja särkylääkkeistä (on ollu nyt 2kohtausta viikon sisään) ja vahvisti taas sen että buranaakin saa syödä satunnaisesti kahden ekan kolmanneksen aikana. Ja tosiaan just että voi olla vauvallekin parempi kun saa kohtauksen poikki kuin se jatkuva kivusta aiheutuva stressitila.

Mun käskettiin mennä synnytyssairaalaan tiputukseen. Ja neuvolantäti oli vihanen ku päivystyksestä oltii sanottu ettei saa käyttää niitä lääkkeitä, kun mun tila sen vaatii.

Hmm outoa että menee ihan ristiin neuvot, tulee tosi luottavainen olo!! Hyvä jos saat nyt sit kunnon nesteytyksen ja lepoa!

Okei nyt kaverit hei, joku vois ilmoittautua tähän kertomaan etten oo ainut jolla rinnat EI kasva raskausaikana :o Olenko ainut maailmassa kun tuntuu että kaikilla raskaana olevilla on hemohinkit. :D

Joo Hannamn pitikin sanoa että mun mielestä toi sun pissan värikin kertoo kuivumisesta :/ Toivottavassti tippa helpottaa! Ja kysyppä siel samalla siitä inkiväärijuomasta et viittiikö jos saa ees siitä helpotusta!

Mulla ei vielä tunnu tisseissä mitään, mikä on tosi outoa koska ekassa raskaudessa se oli ekoja merkkejä. Ehkä mun tissit on jo niin venyneet et ei tunnu missään :D:confused::eek:

Mulla ekassa raskaudessa oli tosi kipeet ja arat, mut eipä ne mihkää kasvanu ja nyt tuntuu välillä et maito nousee mut ei silti kasva :D Maito kun nous niin eipä sillonkaan kuppikoko kasvanut :o Pistin miehen lupaamaan että saan silikonit sitten joskus jos tissit ihan lurpsahtaa nahkapusseiksi :P

Täällä oireina on kokoajan väsymys, ja etominen. Erilaiset hajut aiheuttaa huonoa oloa. Ja tuntuu että kokoajan on kylmä, vaikka ulkona on todella lämmin.

7+2

Ei munkaan tissit oo kyllä kasvaneet vielä yhtään. Jossain vaiheessa ne oli vähän turvoksissa, muttei enää.. Mä oon nyt puolitoista päivää nukkunu ja nyt oon jaksanu olla jopa reilu kolme tuntia hereillä. Miten ihmeessä mä jaksan huomenna olla töissä :eek: Päätä särkenyt aamusta asti eikä paratabsit tunnu auttavan.. :confused:

Heips!
Oon vähän enemmän taustaillu täällä. Mulla iskee välil paha olo varsinkin jos en oo syöny vähään aikaan niin iskee semmoinen etominen että pakko jotain vähän syödä ja olo helpottaa. Mulla toi hajuaisti on niin paljon herkempi. Vahvoja hajuja en kestä. Jotkut hajut alkaa etomaan. Alavatsa kipuja ei nyt oo pahemmin ollu viikon 6 jälkeen. Oli aika paljon menkkamaisia tuntemuksia pari viikkoa. Nyt alavatsa tuntuu raskaan puoleiselta. Yöllä joutunu herää kerran vessaan nyt muutamina öinä. Tää on vaan niin jännä viikko nyt, että odotan niin ens viikon alkua että olis rv 8 täynnä, niin uskaltaisin sitten vähän hengähtää. Tsemppii meille kaikille!

Rv 7+1

Muokattu viimeksi:
Täälä makoillaan osastolla. Yksi hoitaja sano et älä päästä enää ittees tohon kuntoo. Hmm, kävin sunnuntaina päivystyksessä hakemassa apua, enkä saanut ja olen yrittänyt väkisin syödä ja juoda.

Saan kuulemma unohtaa normaalit ruuat. Ja pitkää ei kannata samaa syödä. Tästä tulee niin haasteellista.

7+3

Se hoitaja sano et ei tuu pysyy varmasti mikää normaali sisällä. Sillä on kaks tällästä raskautta takana. Kuulemma jäisiä marjoja ja vähäks aikaa pilttiä pakastimee. Ja vaihtelee vaa paljo et jos syön samaa nii sit se alkaa jo tulee ylös sen takia.

Takaisin