Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti imetys aiheuttaa supistuksia myös alkuraskaudesta. Ite en enää imetä, mutta tiedän henkilöitä, jotka on imettänyt ja osa on joutunut lopettamaan imetyksen raskautumisen jälkeen juuri supistusten takia.

• Taas oireet katos ku tuhka tuuleen.. parina aamuna tullu sellanen fiilis, etten olis enää raskaana. Ja eileb en edes "muistanu" koko asiaa. Nyt jännittää nää pari tulevaa päivää kun menkkojen normaalisti kuuluis alkaa, niin tuleeko vuotoa ( voihan se olla ihan normaaliakin). Jos onkin menny kesken, niin varmaan vuotaa pihalle menkkojen aikaan?

Mullakin oireet vähentyny selkeesti eilen oli lievää pahoinvointia tänää tuskin mitää... Torstaina oksensin ja olin ihan kuollu ja perjantaina ja eilen poltteli mahaa ajoittain. Yleensä ravaan yöt aina veskissä tai herään kunnon nälkään mutta viime yönä ei mitää ja tänää päivä alkanu hyvällä ololla poikkeuksellisesti. Jännittää että mitähän masussa tapahtuu kun kuitenkin keskiviikkona oli varhaisultrassa pienellä hyvät sykkeet yms. (6+5) nyt mennään niin riskiviikoilla että pelottaa...

Rv: 7+2

Voi prklll..... Eikö jo 3 päivää ainakin menny ihan suht ok voinnilla niin nyt alko taas tuntumaan pahaa etomista.. :S voi ei! Ei enäää !! Poijsh tämä mä en taho enääää :(

Juilii mahassa.. Pari päivää oli ihan hiljaista. Nyt taas muistuttelee "täällä ollaan" :greet025
Pikkasen on vaikee olla kun ei oikeen muita oireita oo ilmaantunu. Tissit vähän arat ja kauhee nälkä, siinä kaikki. 5+4 menossa...

Jep Jep, täälläkin mennään ihan uskon varassa, oireita ei ole ruskeaa tuhrua lukuunottamatta. Nyt on 6+1, ja vielä viikko pitäis odottaa ekaan ultraan. Turvotusta ei oikeestaan enää ole, tissit on vähän normaalia turpeammat.

Minä imetän, mutta vain iltaisin ja öisin enimmäkseen.
Vielä en ainakaan ole huomannut mitään erikoista. Paitsi sen, että sattuu väliin liikaa kun nännit on niin herkät :/
Ja joskus saattaa tulla huono olo. Yritän kyllä pikkuhiljaa tuota poikaa vieroittaa siitä pois, mutta en ota paineita..

Oltiin reissussa neljä päivää ja ei ollut pahoinvoinnista tietoakaan. Unohdin oikeastaan olevani raskaana. Heti kun pääsi kotiin niin johan nousee tavaraa kurkkuun ja tekis mieli oksentaa. Esikoisen syömistä en voi katsoa ollenkaan ja mies saa hoitaa syöttämiset aina kun mahdollista. Myös kakkavaipan vaihdot :shy: Sit tää ummetus on ihan jäätävää.. Suoli lakannut kokonaan toimimasta. Kerran yössä pitää käydä pissalle ja se on niin rasittavaa. Ikenet alkaa olemaan herkillä. Harjatessa saattaa tulla vertakin. Tänään 8+0, mennyt tosi nopeesti tää alkuraskaus :eek:

Täällä pikku hiljaa vasta alkaa olemaan enemmän oireita, väsymys on pahentunu ja nyt viikonlopun aikana tullu rinnat kipeiks, etovaa olo ollu pari kertaa mut varmaa enemmänki johtunu pitkästä syömisvälistä..saa nähä rupeeko täs tulee enemmänki jotain..mielialanvaihteluita en niinkään odota, koska töissä olemisesta ei tuu siin vaihees helppoa :D tänään RV 5+6

Toissapäivänä juuri juhlin kuinka pahoinvointi pysyy aisoissa ja nyt olen jo tunnin istunu vessassa oksentamassa ja tärisemässä :hungover:. Koko keho horkassa, olo on kuin 39 asteen kuumeessa (ei ole lämpöä) ja suuhun ei uskalla laittaa enää mitään. Mä sairastan epilepsiaa ja saas nähdä miten käy kun lääkkeet pitäisi kohta ottaa, vähän kyllä hirvittää kun olen ollu yli 5v kohtausvapaa ja lääkitys purettu minimiin raskaustoiveiden takia. Nyt en mokomaa riessaa kyllä haluaisi takaisin. Työt alkaisi tunnin päästä, nauraakohan ne mut ulos työterveyshuollosta jos menen valittamaan aamupahoinvointia ja pyytämään saikkua? Meidän työterkkarin sihteeri on aivan kauhea, mutta hoitaja onneksi ihana. Hoitoalla kun ei oikein voi töissäkään viettää laatuaikaa vessanpöntön kanssa.

Mulla kans pahoivointi vaan jatkunut :meh: Hyiii... Kaks kertaa oon oksentanut, muuten ollu niin oksettava olo, että eipä oo ruokaakaan tehny mieli, mutta pakko syödä jotain edes vähän, ja heikko olo on tullut. On kyllä inhottavaa, odotan niin tämän loppumista! Vettäkään ei tee mieli juoda, onneksi jotain mehuja on helpompi saada kurkusta alas. Ei ole kyllä maailman pirtein olo, kun ällöttää koko ajan, ja esikoista pitää jaksaa myös hoitaa.

usvamenninkäinen, kuulostaa siltä että ehdottomasti sun pitäisi saada saikkua, varsinkin jos epilepsia saattaa pahentua.

Täällä 5+5 tänään ja välillä mietin, onko oikeasti oireita vai saanko ne aikaan itse miettimällä asiaa. :D Tähän mennessä rinnat olleet tosi arat ja plussausta seuraavana päivänä oli aivan kamala migreeni. Lisäksi makeaa ei tee yhtään mieli, mikä ei ole ollenkaan tapaistani.

• Tykkään
Reaktiot: Sjh
Meikäläinen koittaa pysyä tyynenä tämän tiputtelun kanssa. Tänään on ollut hiukan kirkastakin verta, kolmena edellisenä päivänä oli vaan ruskeaa tuhrua. Asiallehan ei mitään voi, ultraan on vielä viikko eikä Väestöliitossa ole ketään paikalla tällä viikolla.

Huomenaamuna pitänee pissata viikkotikkuun että onko pysynyt 3+, en tiedä kertooko se mitään ja onko viisasta. Itsesuojeluvaisto käskee semmoisia älyttömyyksiä tekemään

Nyt olis 6+2...

Toivottavasti on vain harmitonta vuotoa ja pikkuinen on tiukasti matkassa! Eihän ole kipuja?

Ei ole sen kummempaa kuin pientä paineen tunnetta. Ilmeisesti pienet menkkamaiset tuntemukset ja pieni paineentunne voivat kuulua asiaan ja olla vaarattomiakin.

Olin helmikuussa lyhyesti raskaana ja silloin taisin tuntea toisen Alkion keskenmenon kun oli enemmän kipuja, ja tuli vuotoa yhtenä iltana 6+5. Toinen pienokainen oli kiinnittynyt munajohtimeen mutta siitä ei tullut verenvuotoa ulos. Vain sisäänpäin, kun putki lopulta puhkesi (alkuraskauden ultrapäivänä)

Mun tissit on maailman kipeimmät! Sattuu yhtä paljon kun sillon kun maito on noussut ja tissit ihan täynnä. Tekis mieli ottaa särkylääkettä yöksi.

Mulle kelpais kans rintojen kasvu! :grin toisaalta olen onnellinen, ettei edellinen raskaus tai imetys jättänyt näihin jälkiä. Varmaan tästä tokasta saan patalaput :meh:

Tänään oli sellanen päänsärky et luulin kuolevani..ei meinannu mikään auttaa ja samaan aikaan kylmä ja etova olo :/ toivottavasti töissä ei tuu tommosia

Rinnat on enemmän kipeenä kyllä ku esikoisen odotusaikana! Oonki sanonu et nyt vasta saan kokea oikeesti et mitä on olla raskaana!! Esikoisen odotus oli niin helppoa vaan Tää toinen ni ihan ku ois kestorapulassa. Väsymyksen ja pahan olon vuoksi ei etes jaksa/tajua et missä mennään!on niin onni et on loma,ei onnistuis olla töissä.

Takaisin