Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on koko ajan "krapula"!! Pikkusen ärsyttävää.. Voi johtua toki tosta kun ei saa kunnolla nukuttua.

Voij ja taas se alkaa -.- rintsikka ongelma... Tissit kasvaa niin että rintsikoitten koko ei täsmää sitte eijh. Edellis kerralla ku raskaana olin tuli hommattua eri kokosia liivejä ja erilaisia ja mitkään ei vaan tunnu "istuvilta " ja se saa niin tympääntyneen olon ku kokoajan saa olla liivejä asettelemassa. Hmh! :D

Joo itelläki rupee pikku hiljaa rintsikat ahistaa et vissii joutuu jossai vaihees käydä ostelee uusia :D

Ite oon vaihtanut lähes täysin urheiluliiveihin. Tosin joks päivä käyn lenkillä tai salilla niin ei jaksa vekslata monien liivien kanssa

Oletteko keksineet jotain helpotusta tähän pahoinvointiin? Itse en ole oksentanut, mutta päässä huimaa ja mahassa tuntuu pahalta. Ihan samanlaista kuin minulla on matkapahoinvointi. Hajut ällöttää myös, erityisesti käsitiskiaineesta on tullut hirveää myrkkyä. Eilisellä kauppareissulla kalatiskin ohittaminen teki tiukkaa.

Jos syön, niin se helpottaa hetkeksi, mutta sen jälkeen on vaan huonompi olo. Yäh :P

Minä popsin suolakeksejä ja juon tuoremehua välillä. Ei tarvi kokoajan olla mättäämässä. auttaa mulla!

Toi tuoremehu vois olla kyl kova sana vaikka en nyt vielä ainakaan pahoinvoinnista kärsikää :)

Ihmettelin ensimmäisen keskenmenneen raskauden aikana, kun luin jostain odotuskirjasta tästä tuoremehuasiasta. Siinä nimenomaan kehotettiin välttämään tuoremehun juomista, koska se oli kirjoittajan mielestä suorassa yhteydessä painonnousuun. Muistan Jutta Gustafsberginkin sanoneen jossain laihdutusohjelmassa, että tuoremehua on vältettävä sen suuren sokeripitoisuuden vuoksi. En millään tajua miksi hedelmiä kannustetaan syömään kilokaupalla, mutta tuoremehua, joka on 100% hedelmää, ei millään saisi juoda. Luulenpa, että pahoinvoinnin jatkuessa syön ja juon just sitä mitä saan kurkusta alas. Eli sipsiä ja jäätelöä :D, tai sipsijäätelöä, niin kuin mies ehdotti.

Tietääkseni kaikki missä on paljon sokeria lihottaa ;) ja sipsijäätelö kuullostaa mielenkiintoiselta yhdistelmältä :D

Mulle sanottiin tänään siitä että tuoremehua ei saisi juoda kovin. :) mutta en mä nyt tiedä, kai se kans riippuu että lantraako veteen ja juoko sitä kolme litraa päivässä jne :) ite ainakin niin on pakko lantrata se, ei pysty "raakana" :"D

Minä oon kyllä juonu tuota tuoremehua ja neuvolassaki tietää että juon eivätkä oo sitä mitenkään kieltäneet (vaikka on riski sairastua raskausajan diabetekseen, kun oli viime raskaudessakin). Mutta ei mulla mee ees puolta purkkia päivässä. :D

Mites teillä muilla? Tuntuu joskus et supistelee, tuskin kai sentään..? Mahtaako olla haitallista?

Supistelua en ole tuntenut, mutta vatsan kiristystä / repäisykipuja aina ajoittain, ja joinakin päivinä myös hetkellistä menkkajomotusta, tosin lievää sellaista.

Muokattu viimeksi:
Täälä tuntuu jo ku ois kasvukivut alkaneet. Ei mitään mukavia tuntemuksia nuo vihlonnat. :( vähä meinaa iltasin tulla pahoinvointia ja meillä se on nyt semmosta vali vali vali aikaa.. Mies raukka. Välillä tulee kyllä valitettua ihan turhasta. -.-

Mun taas tekis mieli hirveesti tuoremehua mut en pysty juomaan kun heti näköjään menee suu rikki :/ mut josko sitä sit vähä lantrais :)

Takaisin