Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä mun oireet on? :eek: Alussa oli kokoajan nälkä, mut nyt sekin on kadonnut. Mun rintoja ei ole missään vaiheessa aristanut, niin kuin kaikilla muilla ja etovaa oloakaan ei ole. Oonkohan ollenkaan raskaana :arghh:

Tittidii älä huoli, kyllä ne oireet varmasti kohta nousee taas esiin. Keho tottuu hormoneihin aina välillä ja sit taas tulee uusi myllerrys ja uudet oireet tai vanhat vahvempina :)

Eihän se pahoinvointi kenestäkään kivaa ole mutta ei ole oireettomuuskaan. Pahoinvointi kertoo kuitenkin sen, että asiat pitäisi olla kunnossa ja hormonit lisääntyy. Eihän kaikille tietty oireita kovin vahvoina edes tule, mutta joissain tapauksissa se voi myös kertoa ikävämmistä tilanteesta :/ itsellä myös oireeton vaihe menossa ja vaikka koitankin nauttia ja uskoa että se pahoinvointi nostaa taas pian päätään, kyllä siinä väkisinkin miettii onko kaikki kunnossa

Onks kukaan tarkkaillu onko tullu ylimääräsiä kiloja tässä jo ekojen viikkojen aikana? Mulle näyttäs tulleen kilo ainakin painoa lisää ellei jopa 2 ja meen 8+2 nyt ja mä vielä oksentelen päivittäin.. miten voin silti lihoa :D

Hitsit, mä en oo muistanut käydä puntarilla ollenkaan! Täytyypä tänään yrittää muistaa. Veikkaisin kyllä että lisäkiloja on jo tullut kun olen ollut viimeiset pari viikkoa niin väsynyt että liikuntamäärät on ehkä 1/3 normaalista ja namiherkkuja vedellyt heikkoon oloon senkin edestä :S

Mulla ensi tiistaina eka neuvola ja +2,7kg... Yritän kyl sanoa että nyt ei voi miettiä syömisiä vaan rämpiä eteenpäin tämän pahan olon kanssa. Lisäksi liikuntamäärätkin tippunut varmaan neljäsosaan kun ei vain ole energiaa!

Ei ne onneksi neuvolassa vaadi tekemään ihmeitä jos kärsii pahoinvoinnista. Sen voin luvata :)
Että älä foxwoods ole huolissasi :)

Oh kiitos Marmoritar :) mulla muutenkin tarttuu joka ikinen suklaapatukka niin en haluis potea enempää huonoa omaatuntoa painonnoususta :/ just vedin keväällä jutan superdieetin :D saatu on takas ne huimat 4kg mitä sillä tippu.

Mulla tuli tosi herkästi raskausajan diabetes viime raskaudessa ku tuli popsittua suklaata ja yleensä en kovin makean ystävä oo. Paino kuitenki nousi pikkuhiljaa ja tasasesti että sen kanssa ei ollu ongelmia. Onneksi se dibeteski hoitu ruokavaliolla eikä tarvinu insuliinia. :) Nyt pitää koittaa himoja toppuutella :D

Riippuu varmaan neuvolastakin ja siitä tädistäkin miten he asian ottavat.
Mulla oli niin ymmärtäväinen sen suhteen ettei tehny mieli sen huonon olon kanssa liikkua juur mitään. Ja hän sanoikin että pitää olla armollinen itselleen :)

Mut kyllä väliin tuli sitten "valitustakin"..Viikossa kun saa tulla laskennallisesti se 800 grammaa painoa. Ja yhdellä kerralla oli tullu se 815g/vko. Niin jo piti mainita asiasta :D
Hyväähän ne varmaan tarkoittaa ja se lapsen hyvinvointi niillä siinä on etusijalla, äidin voinnin kera tietenkin. Mut kyllä ne silti vois miettiä...

En oo käyny puntarilla hetkeen mut veikkaan et pari kiloo on tullu muutamas viikos. Toki just nyt en niin välitä ko ei oo tänää pysyny ruoka sisällä, paitti kaurapuuro. Toivon et tää on vaa jotain mahatautia :)

Bb voi tota sun pahoinvointia :sorry: olin juuri menossa ostamaan ne rannekkeet mut eipä taida toimia monella nii miks turhaan sitte..voimia sen pahoinvoinnin kanssa :3some

Ja mitä tohon painoon tulee vaan puoli kiloa tippunut.. Mitään makeeta ei tee mieli vaan suolasta ja tulista vaikka rakastan suklaata ja karkkia..:(

Jannah, kyl mä suosittelen kuitenkin kokeilemaan niitä rannekkeita :) eihän sitä tiedä jos toimii sulla siis suurimmalla osalla niiden pitäisi toimiakin. Mulla ne jostain syystä pahenti oloa entisestään en tiedä miten se on mahdollista.. nyt on menny paremmin ku on yrittänyt ton syömisen rytmittää ja pienet annoskoot ja parin tunnin välein jotain suuhun.. tosin edelleen huono olo pitkin päivää.. katsotaan nyt mihin tää kehittyy vai alkaako helpottaa.. toden teolla toivoisin että alkais helpottaa.. en haluu mtn koko raskauden pahoinvointia. Ehdin lukea jo kauhutarinoita siitäkin että joillain loppinut pahoinvointi vasta pari viikkoa synnytyksen jälkeen kun hormoonit hävinneet kropasta.

No mikäs tytöt auttaisi siihen alkuhuuman jälkeiseen lannistuneeseen fiilikseen? Olin eilen todella hermoheikko enkä tänäänkään paljon paremmalla tuulella.. Lie liian jännittävää tämä kaikki kun puhutaan omalta kohdaltani "once on a lifetime" kokemuksesta...

Katjusha, mulla on samalaisia tunteita.. melkein voisi oman ketjun perustaa ristiriitaisille tunteille. Jotenkin on niin outo olo, kasvaako mun sisällä nyt jotakin.. katselin tota vauva odotus kirjasta ja siinä on nuo sikiön koot viikolle 13 asti ja jotenkin se sai asian paljon konkreettisemmaksi.. ihan suoraansanoen pelottavaa ja ehkä hieman ufoa että joku elävä on sisuksissa tällä hetkellä ja joidenkin viikkojen kuluttua alkaa liikkua siellä. :o

Niin kai se sit jännittää joka askeleella joku uusi juttu. Nyt kun vaan sais sitä todistusaineistoo :) ei noita raskaustestejä ihan yhtenään hyödytä tehdä - taitavat vaan enemmän hämmennystä aiheuttaa. Kai sitä uskoisi vähän helpommin jos olis enemmän oireita. Mä en edellisellä yrityksellä päässyt "pahoinvointiviikoille" kun tuli se laparoskopia 7+4, ja se oli sitten siinä. Mutta nyt on uusi mahis ja uudella innolla eteenpäin (koittaa itseään psyykata)..

Esikoinen potkas kerran masussa ollessaan isiä selkään ku olin viimesillään ja oltiin nukkumassa lähekkäin :D kyllä me naurettiin.

Takaisin