Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bb: okei no siinä tapauksessa ostan ja kokeilen onko onnea. Hui hirveetä kuulostaa toi sun pahoinvointi pelottaa että itelle kans tulee tollanen ja en tiiä kuinka kestän,mua ei saa oksentamaan vaikka maksais,niin paljon kun inhoon oksentamista. Toivottavasti sulla loppuis rv 12 mennessä ja pääset nauttimaan raskaudesta:) mulla kun ihan ekassa raskaudessa loppu pahoinvointi kuin seinää 8+4 ja ultrassa todettiin että silloin oli keskeytynyt joten lupasin etten valita pahoinvoinnista..kunha saan nyytin syliin nii nielen kaikki huonot puolet raskaudesta

B-vitamiinin on sanottu auttavan myös pahoinvointiin. Niissä äitiysvitamiineissahan sitä on, että kannattaa melkein kysyä neuvolasta jos niitä syö et voiko sen lisäksi vielä ottaa sitä lisänä? Tai mikä on se "suositeltava" annostus päivää kohden.

Jemberry, minulla alkoi armoton väsymys vasta 6+5, ja kamala närästys/pieni huonovointisuus 7+4. Joten ehdit kyllä vielä.

Mä oon ruvennu syömään kun hevonen alun ruokahaluttomuuden jälkeen. Tuntuu että koko ajan pitäisi olla nekkuun jotain laittamassa ja pientä etovaa oloakin on sitten tullut rinnalle, mutta ei onneksi pahempaa. Mutta kiloja on sitten lähtenyt tässä viikkojen aikana nyt tasan neljä, mutta onhan tässä ympärillä mistä lähteäkin, ruokatottumuksia olen muuttanut niin että syön paljon enemmän marjoja/kasviksia/hedelmiä, sillä niitä ei aiemmin ruokavaliossa oikein ole ollut. Mutta kyllähän niitä kiloja varmasti jossain vaiheessa sitten alkaa tulemaan :D

En tiiä kuvittelenko vaan, mut ostin tänää pahoinvointirenkaat ja tuntuu het niinku ne auttaiski :o toki lievää etovaa oloa on vielä mut se kauhein pahoinvointi ois hellittäny.
Onneks eiliset oksentelut oli vaa mahatautia :)

Beneathbeautiful,

Menin varhaisultraan mutta lasta ei löytynyt sinnikkäistä yrityksistä huolimatta. Tiesin että olin vahvasti raskaana ja menin siitä verikokeeseen kuitenkin. Iltapäivällä munajohdin repesi ja jouduin Jorviin leikkaukseen, jossa poistettiin vasen munajohdin mukanaan esikoisemme.

Että tämäkin on koettu. ..

:( kamalaa katjusha.. toivotaan että tällä kertaa kaikki olisi kuitenkin kunnossa tuskin noi huono onni toistuu kahteen kertaan samalle henkilölle <3 !

Mun oli jo pakko kattoa mitä beneathbeatiful oli sulta kysyny et hyvä että täsmensit :) jäi jo lyönti väliin

Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin :)

Hyvin harvoin, mutta joskus käy näin, tulee kohdunulkoisia, joten kovien kipujen kanssa älköön kukaan jääkö kotiin. Sillä voi olla kohtalokkaita seurauksia.

Onnea ja menestystä kaikille tuleville äideille ja pienille rakkauden hedelmille jotka masussa nyt kasvaa!

Kuinkaha aikasin varhaisultraan voi mennä? Meinasin jos ens viikolle ti-ke saan ajan, viikkoja ois sillo 6 +5.

Voi varhaisultraan mennä aikaisinkin, tosin riippuen ajankohdasta, siellä voidaan nähdä eri asioita. Minä kävin 7+3, silloin näkyi sikiöpussi (tjsp), noin sentin pituinen sikiö ja sikiön sydänäänet saatiin myös kuulumaan. Istukkaa ei vielä näin aikaisin näkynyt. En tiedä, millä viikolla nuo sydänäänet alkavat näkyä.

Minä kävin kunnallisella puolella varhaisultrassa 7+0 ja näkyviin tuli vajaan sentin mittainen sikiö ja ruskuaispussi. Myös sydän näkyi sykkivän oikein kiivaasti. Vastasi silloin viikkoja 6+6, joten luulisi, että noihin aikoihin näkyisi. : )

Mulla olis ultra reilun 3 vkon päästä mut ressaa niin tuo mahakipu et aattelin kustantaa yksityisen. Hintavahan se on mut ehkä vois olla ressaamatta.

Mulla on kans 7+3 päivään tulossa eka ultra. Väestöliitto muutti joten pitääkin tsekata että missä se sitten onkaan. Peukkuja että kertaa ollaan oikeassa "osoitteessa" pienokaisen kanssa eli että on suostunut kiinnittymään kohtuonteloon.

Onko täällä muita vielä imettäviä? Saako teillä imetys aikaan supistuksia?
Mulla on vasta rv 4+5 menossa,mutta kuopuksen iltaimetyksellä ehkä 10 min sit iski semmoinen kestokiristys alamahaan,ihan supistukselta tuntuu joka ei vaan laukea. Tosi epämukavaa ja alkaa tietty jännittämään ettei oo vaaraks pikkuiselle..

Muokattu viimeksi:
Takaisin