Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sit tää ummetus on ihan jäätävää.. Suoli lakannut kokonaan toimimasta. Kerran yössä pitää käydä pissalle ja se on niin rasittavaa. Ikenet alkaa olemaan herkillä. Harjatessa saattaa tulla vertakin. Tänään 8+0, mennyt tosi nopeesti tää alkuraskaus
. Koko keho horkassa, olo on kuin 39 asteen kuumeessa (ei ole lämpöä) ja suuhun ei uskalla laittaa enää mitään. Mä sairastan epilepsiaa ja saas nähdä miten käy kun lääkkeet pitäisi kohta ottaa, vähän kyllä hirvittää kun olen ollu yli 5v kohtausvapaa ja lääkitys purettu minimiin raskaustoiveiden takia. Nyt en mokomaa riessaa kyllä haluaisi takaisin. Työt alkaisi tunnin päästä, nauraakohan ne mut ulos työterveyshuollosta jos menen valittamaan aamupahoinvointia ja pyytämään saikkua? Meidän työterkkarin sihteeri on aivan kauhea, mutta hoitaja onneksi ihana. Hoitoalla kun ei oikein voi töissäkään viettää laatuaikaa vessanpöntön kanssa.
Hyiii... Kaks kertaa oon oksentanut, muuten ollu niin oksettava olo, että eipä oo ruokaakaan tehny mieli, mutta pakko syödä jotain edes vähän, ja heikko olo on tullut. On kyllä inhottavaa, odotan niin tämän loppumista! Vettäkään ei tee mieli juoda, onneksi jotain mehuja on helpompi saada kurkusta alas. Ei ole kyllä maailman pirtein olo, kun ällöttää koko ajan, ja esikoista pitää jaksaa myös hoitaa.