Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis oonko mä seonnu mut mul on ihan hirvee seksinhimo iskenyt... :D mitähän hittoa nyt sentään :D tekis mieli vaan tyyliin hyökätä ton miehen kimppuun.. varmaan ku toi nyt eilen anto pakit ni himot heräs vielä enemmän.. tai sit mulle tapahtuu jtn tosi outoa :D kiesus...

mua on himottanut jo monta viikkoo! :D ei sillä, mies tykkää... :D
onneks se ei vissii tajua, et vauva on oikeesti niin alhaalla et sen pystyy tuntee sormin.. :D (ei oo ollu parilla edellisellä äitipolikäynnillä mukana kun on tehty sisätutkimus)

Eiks se yleensä mee.nii et sitä mitä ei saa, haluaa viel enemmän :P
Mua on himottanu koko raskauden ajan mut mies pihtaa.. Yleensä se on toisinpäin :D onneks kuitenki joka viikko saa..en välttis kestäis olla kauempaa iliman..

No mä oon viimeks saanu joskus 2 viikkoo sitten... tosin oli omat limakalvot vähän sitä mieltä tossa välissä että nyt ei puuhailla. :D mut nyt ku tuntus taas että jos nyt kerran ees ennen vauvaa vielä ni jaksas :D

No hei olkaa onnellisia, mä en ees muista millon oon viimeks saanu. Vissiin kuukausi tai kaks sitte ja joka päivä tekis mieli. :D

Täällä kanssa kauhee seksin himo all the time. Mies on Afrikkalainen ja hän on ruvennut epäilemään, että mut on noiduttu tai mulle on juotettu jotain taikajuomaa :D Hän kuulemma jo odottaa, että vauva tulee niin saa pitää paussia petipuuhista. Voi raukka:D

Mullakin on himot päällä koko ajan. Oli hieman tuskaa pitää 3 päivää! paussia, kun ollaan nyt melkein joka ilta JOTAIN tehty :D. Miehen tartti vissiin vähän hengähtää.. Mä oon sitä kans varotellu ettei seksiä tipu sit kohta yli kuukauteen, mutta tällä määrällä mitä häärätään niin molemmat varmaan ihan huokastaan helpotuksesta kun tää hormoonihyrrä lakkaa :P.
Ymmärrän kyllä ihan miehiä nyt kun se on jotain ihan järkyttävää kun haluaa seksiä ja sitä ei saa! :arghh:

Voihan perse, viime yön valvoin ku oli jotain supistusten tapasia, tänä iltana taas tätä tuttua menkkajomotusta, yö menee ihan taatusti taas valvoessa. Ja tätäkö pitäis useampi viikko sit kuunnella tai vaihtoehtoisesti saa olla koko ajan pelko persiissä et ei kai tää nyt vielä synny! :o

Voe elämä.. on nää mun himot sitte... nyt ku toi ois innostunu ni mulle iski ihan hirvee väsy ku viime yö meni ihan harakoille.. tekkee mieli vaan nukkua nyt. Ihme mielialan heittelyä :D

Voe elämä.. on nää mun himot sitte... nyt ku toi ois innostunu ni mulle iski ihan hirvee väsy ku viime yö meni ihan harakoille.. tekkee mieli vaan nukkua nyt. Ihme mielialan heittelyä :D

Mä lupasin miehelle et jos tänään vähän jotain kuhan lapset nukkuu.. nyt väsyttää itellä :D

Voihan perse, viime yön valvoin ku oli jotain supistusten tapasia, tänä iltana taas tätä tuttua menkkajomotusta, yö menee ihan taatusti taas valvoessa. Ja tätäkö pitäis useampi viikko sit kuunnella tai vaihtoehtoisesti saa olla koko ajan pelko persiissä et ei kai tää nyt vielä synny! :o

Onko toi menkkajomotus sitte huono? Mulla nimittäin on ollu sitä aika paljon joulukuusta asti eikä terkkari sitä mitenkään noteerannu.

Mullakin on alkanut se menkkakipuilu uudestaan alkuraskauden jälkeen. Oon miettinyt onko se vieläkin kohdun kasvukipuja vai onko nämä jo niitä kipeitä supistuksia.

Öisin on kaikista pahimmat, koskee alaselkään ja alamahaan. Saattaa mennä viikko ettei oo mitään mut sitte on taas monena päivänä. Alkuraskaudes lekuri tuumas et on kasvukipuja, sen jälkeen en ookka nähny lääkäriä eikä terkka tosiaan oo mitään sanonu vaik joka kerta oon asiasta maininnu

Muoks. On tullu muutaman kerran supistus samaan aikaan ku on jomottanu, mut ei siitäkään mitään tuumattu..

Se on varmaan aika yksilöllistä et onko se huono juttu vai ei, mut mulla ne jomotukset on aina tullu ku supistaa. Mulla ei siis muuten oo koko raskauden aikana ollu jomotusta. Sillon ku oli niitä toodella kipeitä suppareita nii oli tosi kovaa menkkakipua selässä, nää on vielä aika lieviä siihen verrattuna. :)

Mä sanoin viimeks neuvolassa, että kerran pari tais pistää supistuksen aikana mahassa nii se sano et jos jatkuu nii pitäs mennä labraan viemää pissanäyte ettei oo tulehusta?? :eek: eikös se oo kuitenki normaalia?

Mulla on tullu parina yönä semmonen hirvee viiltävä kipu ihan mahamöllykän alapuolelle au :o en oo varma onko tullu yhdessä jonku supparin kanssa, oon ollu niin tokkurassa etten muista :D

Onko kukaan huomannu että olis limatulppaa lähteny irtoon? Mulla edellisissä raskauksissa tuli sellasta verilimppii joko pönttöön tai pyyhittäessä paperiin muutamia päiviä ennen synnytyksen alkamista...

Oumai kaad.. veristä vuotoa lorahti vähän housuun.. en ees aluks kiinnittänyt huomiota asiaan kun sain jonkin sortin hermoromahduksen ja itkukohtauksen miehelle tossa.. sit menin vessaan ja katoin et apua ruskeaa.. ja pyyhin ja pyyhin sitä semmosta ruskeaa veristä valkkaria :o apua.. soitin jo äippäpolille paniikissa että mitä pitää tehdä.. ja sietä sanottiin että pitää seurailla nyt ettei muutu verisemmäksi vuoto. Ja vauvan liikkeitä ja jos alkaa supistelemaan niin tiedä vaikka tulee lähtö kohta... :o mä menin nyt ihan shokkiin ku itkin tossa äske kiukkuan ja nyt sit tuli tämä.. kysyin että voiko olla tekemistä sen kanssa että tuli hieman stressaavaa tilanne vastaan tuossa.. ja kätilö sanoi että paljon mahdollista että synnytys voi käynnistyä stressin vuoksikin monesti...

Takaisin