Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis joo ei jeesus sentään.. :o mä oon ihan pihalla mitä täällä tapahtuu sain sairaalavaatteet käteen ja nyt ruuan eteen (nakkikastiketta namnam) voi yrjö... ja huomenna synnytys käynnistetään jos ei ala tapahtuu......

On varmaan vähä "shokki" ku tapahtuu näi äkkiseltään..
Jännittävää et ny alkaa helmikuun vauvoja syntyyn :)

Jospa se menis kaikki hyvin, jännittää vaan kun huoneessa on toinenkin äiti joka vissiin jo supistelee ja mulla ei vielä semmosta oo.. :S pelottaa kuunnella toisen tuskaa sikäli jos itellä ei vielä lähtö tuu.. :o

Ny muaki alko jännittään. Alkaa väkisinki miettiin omaa tulevaa synnytystä. Tää tenava sais kyl viel ainaki viikon pysyy sisällä, ois sit 37 vko.

Tsemppii BB. Lepäät tän ehtoon ja huomenna huhkitaan :). Toivottavasti ajatustasolla olet jo innoissasi tulevasta, se on tärkeetä että pääkoppa ehtii kropan mukaan :)

Mä koitan pitää tän palleron matkassa mukana vielä tonne helmikuun puolelle (se olis tavoite) mutta kun aina ei tiedä mitä se oma kroppa on suunnitellu. Ja jos ei ala helmikuun alussa kuulua (rv 39) niin sit aletaan paukuttaa 3 S:sää :P

Aika väsy fiilis on :( mut jospa ensi yönä sais ees hetken unta niin jaksaa tämän koitoksen. Melko huonot unet ollut tässä pari yötä :S nyyh! Jännittää hirmusesti mut jospa tästä selvittäisiin ja pian ois oma tytsy täällä <3

Onko kukaa käyttäny mobilatia raskauden aikana? Aattelin vaa et saakoha sitä kuinka käyttää. Oon nimittäin nuita sormien niveliä voidellu sillä ku on niin saataran kipiät. Kohta joutuu opetteleen oikeen käden käyttöö ku vasemmalla ei voi enää tehä mitään :/

Eikös mobilat oo ibuprofeiinia? Eli samaa mitä burana eli nounou. :o
Ihanaa te tsemppailijat <3 täällä mä käyrällä makaan ei oo supistuksia pahemmin ilmentynyt paitsi niitä kivuttomia.. :S saas nähä mitä yöllä tapahtuu :o

Takaisin