Oireet

Ei se ibuprofeiinia oo, siin oli jotain muita aineita. Ohjees oli et pienelle alueelle saa laittaa mut mikä on pieni alue :)
 
Oho, täällähän on taas tapahtunut kun en oo koko aikaa päivystänyt.... tsemppiä bb sinne! Mä oon ihan virheellisesti näemmä tuudittautunut, että mulla ei tapahdu moneen viikkoon mitään...
 
Voiko oireeksi lukee hillittömän nälän? :D mä oon syönyt tänään enemmän ku moneen päivään!
 
Jaa ei näköjään sais käyttää tiikerisalvaa. Hö. Käsien pesuun ja panadolin voimalla mentävä.
 
Onko kukaa käyttäny mobilatia raskauden aikana? Aattelin vaa et saakoha sitä kuinka käyttää. Oon nimittäin nuita sormien niveliä voidellu sillä ku on niin saataran kipiät. Kohta joutuu opetteleen oikeen käden käyttöö ku vasemmalla ei voi enää tehä mitään :/
Minulla oli alkusyksystä flunssa ja aivan järkyttävän kipeät olkavarret. Kävin lääkärissä, ja lääkäri sanoi, että ensin Panadolia, ja jos ei maksimiannoksen kanssa edelleenkään pysty yhtään nukkumaan, niin sitten sain käyttää Voltarenia, mutta sitäkin vain jos on ihan pakko, ja niin vähän kuin mahdollista, eikä saa käyttää pitkään vaan takaisin lääkäriin jos parissa päivässä ei mene pois. Eli eivät nämä voiteet sallittujen listalla ole. Laitoin yhden kerran ja lopun aikaa kärvistelin, lämpötyyny ja käden lepo toimi myös.
 
Okei, mobilatin mukaan saa käyttää vain pienille alueille. Oon muutaman kerran laittanu niskaan yhteen kohtaan sillo alkuraskaudes ja kerran sormien niveliin tällä viikolla, muuten en ookka ny tarvinu sitä. Nivelsärkyki vähän helpottanu nyt. Panadol ja kylmä on jonkin verran auttanu. Voltarenia en käytä koskaan voiteena enkä pillereinä/pistoksina, kuullu niin paljon huonoo niistä.

Muoks. Voltaren on kielletty kokonaan raskauden viimeisellä kolmanneksella. Ekalla puolella vuodella saa käyttää mutta vain vähän ja muutamana päivänä. Imetyksen aikana ei saa käyttää ollenkaan.
 
Muokattu viimeksi:
Jaahas, nyt oon aamupalan jälkeen vedellyt 2,5h päikkärit. Meneehän se päivä näinkin... :rolleyes: Onkohan tämmönen väsymys ihan asiaan kuuluvaa? Ei tunnu olevan energiaa juuri mihinkään. Miten ihmeessä te selviätte, joilla on lapsia jo ennestään, huh.
 
Mulla on ollu samaa vetämättömyyttä nyt äippälomaillessani, tuntuu ettei mitää saa aikaseks, vaik ennen lomaa suunnittelin kuinka nään kavereita, siivoon kaapit ja käyn koirienkaa lenkillä.. lenkkeily on kyl jääny hyvin vähäseks ku pari sataa metrii kerkee menee ennen ku alkaa selkää särkee ja hirvee vihlonta. Oonki sit keskittyny tuijottaa netflixii, lukee lehtii ja pesee pyykkiä. :D
 
Levätkää ihmeessä kaikki te, jotka pystytte lepäämään ☺ Toisen lapsen kanssa sitä mahdollisuutta vain ei ole, joten sitä juostaan elohopean perässä jaksoi tai ei.. kaikkeen tottuu ☺
 
Muokattu viimeksi:
Näinpä! Ainoa aika saada levättyä on just se päiväuniaika 12-15 (luojan kiitos niinkin pitkä pätkä, vaikka ihan sitä koko aikaa ei voi lepoo ottaa). Oon ollut viimepäivät ihan äärimmäisen väsynyt, mutta silti yritän kontrolloida kaikkia ja kaikkea :/. Iltaisin kun muksut on saatu petiin niin kaadun itsekin sänkyyn, eli ei minunkaan suunnittelemasta "äitiyslomalla kerkiää" jutusta tullut mitään. Ja sit vielä kun ei vaan taivu tai kykene menemään muksujen perässä koko ajan niin surkutellen on joutunut tyytymään käskyttämiseen.
 
Takaisin
Top