Sama täällä, leveä kuin mikä. Jos ei yks muksu pihalle mahdu ni johan on kumma.
Puren johonkin paljon kivuliaampaan paikkaan :D noni nyt on vähän levotonta....
Eiköhän tässä ahdinkotilassa voi vaikka pankin ryöstää. Koska hormoonit.
Onhan narkkarit ja rattijuopotkin monesti syyntakeettomia, et eiköhän nää hormonipöllyt oo verrattavissa ihan samaan.
Se lantion leveys ei itseasiassa kerro mitään. Leveälantioisella voi lantioluut olla sisältä niin ahtaat, ettei mahdu tulemaan. Ja sama toisinpäin kapealanteisella. Joillain voi myös olla häntäluu luutunut siihen tielle, sen ne sieltä perseen kautta tutkii. Mulle kommentti oli, että "Loistava lantio, sä tuut synnyttämään useita lapsia!".
Ai, lantion kokoko se lapsiluvun määrää? :D Mä luulen, että tuolla yllärisormella on ehkä haluttu välttää se etukäteen jännittäminen. Kun gynen sisätutkimuksissakaan ei sais jännittää, että se tutkiminen on helpompaa.
Joo, siis sehän on ainoa kriteeri sille, et hankkii monta lasta. Kyllä minä lapsia hankin, kun ne on helppo synnyttää, samapa tuo kuka ne sit hoitaa ja kasvattaa.
Onks muille ilmaantunu vielä lieviä alaselkäkipuja? Mulla ei oo koskaan ollu selän kanssa ongelmia mut työpäivän jälkeen ei oikee mikään asento tunnu sohvalla hyvältä.. Täytyy varmaan alkaa vahvistaa noita syviä selkälihaksia :)
Apua, mä en kohta enää uskalla mennä lääkäriin jos saa yllärisormea pelätä :D :D
Höh, mullakin leveä lantio, toivottavasti mahtuisi baby ulos.. Mun velihän jouduttiin ottaan hätäsektiolla, kun ei mahtunutkaan.. Mun kanssa ei ollut ongelmia kuulemma, vaikka aika pötkäle olin minäkin :D