Joo ei viime yönä nukku masa vieraillut täälläkään, mentiin miehen kanssa ajoissa nukkumaan kun kummallakin univelkaa. Kappas kummaa kun sänkyyn pääsin ni väsymys tipotiessään, yhteen asti pyörin sängyssä ja kuuntelin kun mies kuorsasi kunnes luovutin

eipä sit mennyt yö muutenkaan lepposissa merkeissä, noin neljän aikaan tuli ihme olo että mä valun, kävin vessassa ja alushousut oli ihan veren sekaisessa valkovuodossa (sitä verta oli ihan reippaasti)
Ja ei muutakun paniikissa mies hereille ja taas soittoa akuutti 24:seen, käskivät taas odottaa että oma terveysasema aukeaa ja aika sinne. Onneksi sain heti 15 yli 8 ajan mukavalle mies lääkärille, ultrassa kaikki ok rapunen heitteli voltteja sekä sydän jumpsutti nätisti, sisätutkimuksessa ei muuta epänormaalia kuin että lievää vuotoa (jonka alkuperää ei tiedä) ja mulla kohdun suu hirmu ylhäällä, mutta tiivisti kiinni. Labrassakin kävin ja äskön lääkäri soittelikin että kaikki ok, hormoonit noussu 36 540 kun viimeksi olivat 34 128. Lääkäri vielä varasi mulle torstaille heti aamuksi kontrolli käynnin ja uuden labra ajan:)
Kyllä taas säikäytti, mutta ehkä uskallan luottaa että kaikki nyt kummiskin ok..
Huvittavinta oli kun soitin terveys asemalle niin kyselivät "Meillä olisi ensimmäinen aika kahdeksan jälkeen, mutta mies lääkärille, laitanko sut klo 12:30 naislääkärille? Lopulta tokaisin että ihan sama onko lääkäri mies vai nainen taikka vaikka kirahvi kunhan asiansa osaa ja pääsen nopeasti, oli hoitaja hetken vaivautuneen kuuloinen