Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kyllä varotettiin synnytyksen ja sitä seuranneen tikkauksen jälkeen, että joutuu nyt koklaa arsen puolelta, ettei tullu tikattua pyllyä kiinni :D

Mut ikävä kyllä tommonen yllärisormi. Ehkä kyseinen lekuri ei muistanu siinä kohti, ettei edessä makaakaan oma vaimo :D

Mulla on ollu muuten nyt pari päivää melko huono-olotonta. Pahin huono olo mulla siis tuli aina ruoan jälkeen, joskin pelkkä ajatuskin ruoasta tekee edelleen ajoittain pahaa. Mutta nyt ei oo kun parin ruokailun jälkeen tullu paha olo muutaman päivän aikana :) Joskin tää flunssa tekee nyt ihan omat olonsa. Onneksi nää ei tullu päällekäin!

Yyh. Kävin jääkaapilla ja nousi oksu kurkkuun kun haistoin siellä olevan kanan.. Yök. Oon pyytäny miestä ettei tois nyt töistään noita karmeelta lemuavia gurmeeruokiaan, mut ei kai tuo sitten ite ymmärrä kuinka raadolta toi mun nenään haisee :/

Edit. Nii että semmonen yökötyskohtaus heti ku hehkutin ettei oo enää paha olo :D

Mieluummin sormi persauksessa, kun tikit.. mulle synnytyksen jälkeen kätilö vahingossa laitto yhen tikin perseen puolelle ja voin kertoo että se teki kipeetä kun tuli jälkisuppareita ja se tikki paino jotenkin..Tuntu että mun tarvii synnyttää perseestä..Jouduin leikkaussaliinkin sen takia, kun ei sitä tikkiä pystytty synnytyssalissa poistaan kivun takia. Luulin et kuolen siihen kipuun, kun se oli niinku kymmen kertaa pahempaa kuin synnyttäminen.. inhimillinen vahinko, mut ei silloin paljoo naurattanut.. kätilö oli itekin vähä kauhuissaan.. toivottavasti en seuraavassa synnytyksessä repee samoten, en haluu tikkejä..

Oireet on mulla ollu nyt taas aikalailla poissa..pientä kuvotusta ja närästystä on silloin tällöin..niin ja ruoka tökkii vieläkin..

Huhuh, karmaiseva kokemus varmasti suski!! Mitenköhän paha mieli olis olla kätilö, ja tehä tollanen moka. Inhimillistä joo, mut kyllä ne varmaan miettii vielä kotona työvuoron jälkeenkin et ei sais sattua moista.. o_O

Joo se kätilö syyllisti itseensä oikeen kunnolla ja haluskin et otan yhteyttä siihen kuukausi synnytyksen jälkeen et jutellaan synnytyksestä yms.. mä itse en sillain sitä kätilöö syyttänyt edes, kun vahinkohan se oli..mä jotenkin jo totuin siihen raskausaikana et kaikki menee pieleen, niin osas jo suhtautua siihen vähän..ja mähän paranin sitten kyllä tosi nopeeta, et alle viikko ja pystyin istuun jo kovalla tuolilla.. vaikka jäi siitä tietty omat traumansa ja pelkään sitä todellista kipua ihan hirveesti, mut täytyy vaa uskoo et toiste ei oo noin huonoo tuuria. Ja oli tossa mokassa kyllä hyväkin puolensa, kun synnytyssalissa ei oltu nähty et olinkin revennyt syvemmälle, niin ois jääny ompelematta kii jos en ois leikkaussaliin päätynyt..

No sillonhan se olikin suski ihan onni onnettomuudessa. Hyvä, että tuli sit ommeltua kuntoon samoin tein...

Hih, aika hävyttömiä juttuja tulossa etusivulle! :D Nythän muuten just oli joku nimijuttu, johon oli suski88 lainattu sua!

Mun aivot on tainnut joutua hukkaan tämän väsymyksen vuoksi. Eilen pyörin keittiössä ympyrää, kun en tiennyt mitä siellä tein. Ja muutenkin aivan pihalla oleva olo.

Pisteet sille, joka pystyy yllärisormen pelossa mennä pokkana seuraavaan alatietutkimukseen!

Mielipidekysymys, tuossa Vaun etusivulla on juttu, jossa puhutaan nimenannosta. Suski on heti siinä jutun alussa. Hyvä meijän Suski!

Siis täh, mua lainattu..Ou nou! Mä en oo kauheesti noita juttuja ees seurannut..

En minäkään seuraa kun mielenkiintosimmat. Klikkailin auki kun sattu tuo nimiasia just täälläkin olevan esillä meidän kesken. Niin tuttu suskihan se oli heti jutun alussa :)

Takaisin