Tsemppiä migreenistä kärsiville, en osaa edes kuvitella miten inhottavaa se varmasti on! Itellä oli pari viikkoa väsymyksestä (ja kofeiinittomuudesta) varmaankin jothuva päänsärky, nyt pari päivää ollut jo onneks parempi, kahviakin oon saanut juotua kupillisen päivässä.
Mimosa, mulla on välillä tapana sekoittaa merisuolaa vähähiilihappoiseen veteen. Ei se siinä nyt niin maistu (no, toki jos laittaa kunnolla.. :D ) mutta välillä tuntui helpottavan oloa kuitenki.
Mulla on kyllä makuaisti jotenkin aivan hukassa, tuntuu että mikään ei enää maistu samalta ku ennen! Eilenkin tein tän päivän eväitä, paistoin jauhelihaa ja mielestäni maustoin sen oikein kunnolla, niin pyh, se maistunut miltään.. lisäsin sit suolaa vielä puoli lusikallista kun ennen oon pärjännyt paljon vähemmällä maun suhteen. Ja toki sit napsin 1/3 siitä jauhelihasta illalla jo.
Yöllä olikin kiva herätä mahakipuun, ei auttanut maito, vesi, vessassa käyminen eikä mikään asento tuntunu hyvältä:< Nukahdin sit jossain välissä, mutta edelleen kipristelee välillä inhottavasti:/ En tiiä johtuisko tosta jauhelihan syömisestä, vai mistä. Toissapäivänä tein 30min rauhallisen venyttävän pilates-sarjan, ja heti sen jälkeen ja siitä lähtien on ollu ihan outo ja huonohko olo. Yritä tässä ny sitte liikkua..!