Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, mä en onneks oo koskaan vielä miehellä ollutkaan. Hätätapauksessa käy varmasti vai olisko kiraffikin parempi vaihtoehto :D

Huhhuh, kylläpä säikäyttää tuommoset vuodot! Hyvä et nopeasti pääsit tarkistukseen, eikä vähätelty vaan, että odottele kotona. Ja samoilla linjoilla täällä, se on niiden miesten työtä, itepähän ovat ammattinsa valinneet :p

Kyllähän se aina mies gynen kohdalla ajatus on niin, että mitäpä se voisi tietää naisten vaivoista. Mutta ammattilaisiahan ne ovat ja usein hyvin mukavia ja kiinnostuneita asiasta, kun ovat kerran alan valinneet.

Hyvä, että kaikki on hyvin ja että pääsit heti lääkärille!

Mä kävin miesneuvolalääkärillä viime raskaudessa. Ei muuten ollu mitään ongelmaa, mutta kun se otti sen mikäsenniminytonkaan nokka-homman ulos musta, niin se HAISTO sitä siinä mun nähden o_O Okei, ehkä se tuoksutteli onko merkkejä jostaki hiivasta tms mut oli se silti vähän creepyä :o

Mä varmaan laattaisin sitä haistellessani. Meinasin eka lukea, et haisto tuheroo :D

Aina, kun mulla on ollu naisgynejä, niin ne on ollu paljon tylympiä ja tutkimukset on sattunu, kun ne ei oo varonu yhtään. Miesgyneistä oon enemmän tykänny, kun on aina ollu sellasia vanhoja herrasmiehiä :D

Samaa oon kyllä kans kuullut noista vanhoista herrasmiehistä. Silti en tajuu, miks tuntuu itsestä pervolta.

Joo, gynet haistelee monta juttua... Esim. Mulla tuli kohtutulehdus viime raskaudessa, oli vielä alussa verikokeiden mukaan,mutta menin näyttämään lääkärille ja se oli synnytyslääkäri ja hajun perusteella jo heti sanoi että tulehdus jyllää.. Nice.

Mulle sillä ei sinäänsä oo väliä kumman sukupuolen edustaja sielä tutkii, yhtä kiusallista se on aina. No toki onhan se heidän työtään, mut mun mielestä se tutkimuspöytä itessään on niin epämiellyttävä.

Kerran mulla gyne vastas puhelimeen kesken tutkimuksen ja pyyteli sitten multa anteeks keskeytystä. Mää vaan totesin, et koitin olla suu kii, ettei käy läpiveto.

Mulle tuli tuosta mieleen eilinen alakautta ultraus, kun näin ekaa kertaa sen vehkeen millä sieltä kautta ultrataan. Oli muuten suoraan kaalimato.com:sta salettiin tilattu. Ja sitä ultrausgeeliä...sitähän riitti vielä illalla kotonakin värkistä. Et on se oma taiteenlajinsa tuokin.

On se kyllä aina ihan omanlaisensa kiusallinen tilaisuus gynellä. Kerran mun papakokeessa mukana oli joku virolainen nuori terkkariopiskelija -poika, jonka ilme oli sitä luokkaa, et se näki värkin ekaa kertaa livenä. :grin Sit myöhemmin tajusin (opiskelin iteki sillon vielä), et se sama poika käveli monesti kampuksella käytävillä vastaan, liekö tuo osas naaman perusteella yhdistää :grin Kyllähän se gyne alussa kysyi, et saaks opiskelija tulla mukaan toimenpiteeseen, ni enpä osannu kieltäytyy kun ei tullu mieleenkään et sieltä hiippailee joku parikymppinen virolaispoitsu, varmaan 19v ulkonäön perusteella... :meh:

Mua taas tää väsymys täällä vaivaa, huoh. Pitäs huomiseks tehdä harkkatyötä, joka kuten kaikki muutkin helvetin harkkatyön, mun opinto-ohjelmassa on ryhmätöitä. Lupasin sellasena energisenä hetkenä ottaa vähän liian ison palan itelle tehtäväks ja nyt ei sitten meinaakaan tulla valmista. En todellakaan halua ruveta kolmelle muulle ryhmän jäsenelle, jotka on jotain nuoria sinkkupoikia, selittään, että nyt ei jaksa, kun on raskaana. Palautuskin tehdään sillälailla, etten voi edes salaa opettajan kanssa sopien tehdä sitä päivää tai paria myöhässä, kun se tehdään julkisesti. Pitäis vaan jaksaa puristaa, mutta kun muutaman lauseen kirjottamisen jälkeen jo uuvuttaa ja kaipaa taukoo. Ulkoilu varmaan virkistäis, mutta eipä paljon kiinnosta, kun oksettaakin koko aika, enkä asu missään keskellä mettää, missä vaikka kävelyllänsä voiskin oksentaa.

Täällä on ollut muutama hyvin oireeton päivä.. Sekös pistää mietityttämään! :sorry:
Alavatsaa kyllä särkee ja on oikein jumissa, mutta siitäkin oon nyt varma, että on vaan huono homma.
Yöllä valvoin ja ainut raskauteen liittyvä olo oli, että klo: 4 yöllä oli karmea nälkä ja itku meinas tulla kun en saanut pihviä ja kermaperunoita! :grin

Mulla oli synnytyksessä mukana nuori miespuolinen lääkisopiskelija. Siinä tilanteessa oli kyllä ihan sama, vaikka olis ollu keskellä Turun toria värkki levällää. :D Synnytystapa-arviossa vasta kiva oliki. Mieslääkäri ultrattuaan kokeilee eka lantion luita ja ennen ku ehdin edes tajuta, niin tunkee öljysen sormensa p*rseeseen. :wideyed: Tiesin kyllä, että se kuuluu kyseiseen toimenpiteeseen, mutta odotin jonkinlaista varoitusta. :grin Mies istu vieressä tuolilla ihan hoomoilasena.

Mulla oli synntyksessä joku kandipoika kans mukana. Se ei ollu kovin moksiskaan, mutta jäi silti oman työpäivänsä jälkeen vielä sinne, että sai seurattua show'n loppuun :D Melkosta omistautumista opinnoille.

Mää en oo ikään joutunu synnytystapa-arviointiin. Kai ne on kahtonu, että tämmösestä lehemästä mahtuu laps ulos iliman arvioitaki.

Takaisin