Gittana, toi sun olojen aikataulu kuulostaa tutulta. Mullakin on aamu/aamupäivä suht hyvä olo ja oon pirtee, kunnes erehdyn syömään ja siitä tulee paha olo. Siyten väsähdän puolilta päivin, mutta en oo kauheesti saanu esikon kanssa nukuttua päikkäreitä, kun se paha olo velloo siinä vaiheessa jo. Ja iltapäivästä olo yleensä pahenee ja illalla ihmettelen miten sitä sais sen olon kanssa nukuttua. Monet yöt tullu valvottua ja tihrustettua itkua kun olo niin karmee ettei unta saa. Ja samanaikasesti on niiiiiin väsyny ja uupunu.
Viime yö oli nyt tietty luku erikseen neidin sairastumisen takia. Mies ei lähteny töihin, koska mä en pärjää oksentavan lapsen kanssa, en kestä sitä yhtään ja yölläkin yökin koko aika kun siivosin neidin jälkiä ja koko kämppä haisi oksulta. Omakin maha alko temppuilee, mutten nyt tiiä onko pöpö vai onnistuinko vatsatautipelkosena luomaan itelleni oireita. Mutta mies varmaan jää saamatta palkkaa kun oon kuitenkin kotona nii ei oo kuulemma perustetta jäädä kotiin.. -_- Kyllä osaa olla hanurista nää systeemit.
Mut joo. Piti sanomani että väsyttää, lähti vähän rönsyilee... :D