Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on migreeniä muttei oo liitoksissa siihen, en ainakaan koskaan ennen oo yhdistänyt. Toivottavasti ei oo kohtaus tulossa.

Mulla on tänään ihan yliväsynyt olo vaikka nukuin tosi hyvät pitkät unet yöllä. Tuntuu et miehen kans remppatarvikeostoksilla käynti vastasi maratoonia. Sen jälkeen ruokakaupassa piti jo miettiä pääsisköhän johonkin pitkälleen o_O Onneks mies huolehti ruuanlaiton niin oon saanu vähän pötkötellä. :)

Mua on taas etonut ja kaupassa käynti oli tuskaa. Onneks koiraa ei huvittanut lenkkeillä 100m pidemmälle ja onneks mies tekee lasagnee. Mä otan lepoa sohvalla. Jos vaikka illalla selviäis saunaan. Huomisen syytä olla parempi, koska porukoiden ja pikkuveljen ja hänen vaimonsa kanssa syömään.

^ Mäkin pistin just lasagnen uuniin :D muuten ollut olojen osalta ihan jees päivä, mutta nyt pisti ällöttämään.. Kaupassa käytiin kävellen ja vaikka matka ei ollut pitkä, mä olin ihan puhki sen reissun jälkeen. Ihan kuin olis kovemmankin lenkin tehnyt. Näköjään muillakin tätä samaa nuutumista ilmassa.

Meillä on kans huomenna sukulaispäivä. Saa luvan vähän piristyä olo siihen mennessä... Ajattelin laskiaispullat pyöräyttää aamulla heti kahvivieraita varten :)
Me ostettiin hirveet läjät taas herkkuja kaupasta. Taitaa mennä ilta saunan ja herkkujen kera. Jäätelöä teki mieli pitkästä aikaa, mut en osannu päättää makua, niin meiltä löytyy nyt vaniljaa, mansikkaa ja suklaata... :sorry: Ihan järkyttävää mässäystä tämä elämä nykyään!

Mullakin alkaa lipsua. Eilen irtsareita Makuunista ja grilliltä täyslihahamppari. Tänään kaupasta jäätelöä. Mies ei antanut ottaa, kuin yhden, ni piti valita trio, kun siinä on kolmea eri makua :D

Mä ostin yksi päivä kanssa jäätelöä ja vedin sen paketin kahdessa illassa... :wacky: Onneksi oon osannut muuten välttää herkkuja, vaikka välillä mieli niitä kovasti tekeekin.

Voi kunpa pääsis saunaan!

Täällä maistui ikean lihapullat ja ranskalaiset niin että ähkyksi meni. Aamupalan jälkeen etoi mutta se meni onneks ohi. Väsyttää kans aivan järkyttävästi hyvien yöunienkin jälkeen.

Tänään oli liikenteessä sellainen läheltä piti-tilanne mitä pelästyin ihan hirveästi. Samalla kun pelästyin tuntui ihan siltä mahassa ois joku hypähtänyt pelosta.
Sen jälkeen vähän vihlasi muutaman kerran mahasta ja itkin jo miehelle että se aiheutti ajollaan mulle keskenmenon. Hulluksihan tässä on tulossa :P

Mulla olisi suklaalevy illaksi. Joku täällä puhui aikaisemmin Fazerin punaisesta ja pakkohan sitä oli saada! Illalla jos jaksais miehen kanssa katsella leffaa ja herkutella suklaalla :p

Ylitsepääsemätön väsymys on viimein alkanut hellittää. Vaikka päivällä väsyttäs, yritän valvoa väkisin, että saan yöllä nukuttua paremmin. Lisäks esikoisen päikkäriaika on se hetki päivästä, kun saan olla ihan yksin hiljaisessa talossa ja tehdä rauhassa esimerkiks käsitöitä. Se hetki on mulle tosi tärkeä.. Kuvotukset kadonneet lähes kokonaan. Ihana tunne, kun taas jaksaa tehdä jotain muutakin, kuin ne pakolliset kotityöt. Hehkeä keskiraskaus, tästä se alkaa. :happy:

Mä toivon että itellä huomenna olis hyvä olo kun kaverin kanssa lähdössä ostoksille..tänään on ollut ihan hyvä,mitä nyt päikyt koitin nukkuu ni mukulat tuli hyppii päälle,hiukan pisti kiukuttaa :| mä vedän täällä juustonaksuja ja juon kivennäisvettä :) tää on hurjaa ku ennen join joka pv limuu ja nyt tuli stoppi,ällöttää limut!!mut hyvä se vaan on ja herkkujakin menee enää tosi vähän,enemmän tekee mieli hedelmiä ja jädee :) eilen valoja jätskii ja paljon lakritsikastiketta :) mulle tuli ihana soitto,sisko vie mut maanantaina elokuviin ystävänpäivälahjaksi <3 ihanaa omaa aikaa välillä :) ja tosiaan huomennakin omaa aikaa ostoksilla,tää on ihan huippua. :D

Mulla on ollut tähän astisista ehkä etovin päivä. Ei oikeen voi mitään tehä. Syö, ravaa vessassa ja lepää. Ei jaksa seistäkään kun pienen hetken, sit jo alkaa pyörryttää :( Oon koko päivän vaan oottanu, et pääsis nukkumaan :D

Takaisin