Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama juttu vatsan kanssa täälläkin

Nytpä iski päivällä sitten se migreeni. Edellisestä on jo pari vuotta aikaa, joten onhan se hyvä palauttaa säännöllisesti mieleen tämäkin taipumus... ei tullu töistä mitään. Nyt alkaa helpottaa, mutta tää jälkijomotus on jotain kamalaa. Toivottavasti ei oo raskauteen liittyvää, mä en halua näitä enää

Täällä saa aamusin istua varmaan 6kertaa vessas ku vatsa toimii hiukan vilkkaammin :D nyt mul alko oksennus lentämään ja sanoinki jo miehen ettei se rakasta mua kyl yhtään ku tälläsii oloja mulle aiheuttaa ja jo neljännen kerran :D oi luoja ku selviäisin tästä vaan jotenkin... :(

Voi teitä huonovointisia. :( Hemskulle tsemppiä migreenin kanssa, toivottavasti ei ole raskauden aikana toistuva vaiva! :/
Ja gittanalle sympatiat pahoinvointiin, kyllä sä sen kestät. Ihan varmasti. On ne miehet kyllä törkeitä kun pistää meidät kestämään tällasia!!

No ompa hyvä kuulla että muidenkin suolisto temppuilee. Tuli tuossa mieleen alkuraskauden oire jonka nyt vasta tajusin yhdistää raskauteen. Olen siis tämän pitkän yli kaksi vuotisen yrityksen aikana ollut useammankin kerran valeraskaana silkasta tahdon voimasta, joten en nyt erityisesti kiinnittänyt oireisiin huomiota. Mutta mulla tuli joku vastenmielisyys miehen hajua kohtaan jo siinä ennen plussausta. Yleinsä käperryn lempipaikkaani kainaloon haistelemaan (ja tuoksu on muuten vastustamaton). Olen ollu ihan kiukussa kun toinen haisee niin pahalle. Patistin suihkuun, pesin kylpytakkia kaksi kertaa viikon sisällä ja nyrpistelin nenää kainalopaikalle. Syytin että käyttää likasia vaatteita ja saastuttaa hajullaan koko sängyn. Toinen oli ihan ihmeissään että tässä mitään erityistä ole tehty. :D Nyt havahduin siihen että haju on normalisoitunut ja kainalopaikka kelpaa taas. Onko muilla ollu tällästä?

Heh, voi mies parkaa :D Mulla ei mitkään hajut tunnu vastenmielisiltä. Ehkä toi on vielä edessä tai ei edes tule.

Ei mulla mies oo vielä hajuillaan käyny nenään :P Mut pesuaineet tuoksuu mun mielestä nyt voimakkaille. o_O Fairy on pahin ja seuraavana ihan normi pulveri... Pyykit haisee mun mielestä pahalle, siis puhtaat... :P

Mä kestäisin tän paremmin jos pystyisin vaan olee mut pakkohan nuo kolme muuta lasta on hoitaa.no mä lohduttaudun että kyllä tää viimeistään syyskuussa helpottaa :) mul oli tän meidän kolmannen kanssa todella ongelmallinen raskaus supistusten ja kipujen kanssa,toivottavasti nyt ei olis niin. Juu hei mul tekee kaks huuhteluainetta ihan tosi pahaa,toine on vanilija ja toine joku uus lilykiss.hyi yöks!!! Nyt olo taas hiukan parempi ja rupeenki paistamaan iltapalaksi lohta,nam nam :D nii ja eilen illal rupes tekee mieli löysää munaa suuhun ;) ja selvennys kanamunaa ;) ja olin ihan kiukus ku keitin hiukan liikaa ja keltuainen ei ollukka löysää :)

Täällä mä haisen vaan ite pahalle :/ tänään varsinkin hikoillu koko ajan ja vaikka vaihdoin kesken päivän töissä paidankin niin silti haiskahti. Käy sääliksi työtovereita ja asiakkaita :bag:

Mulla haisee mun mielestä hengitys kokoajan ja muutenkin tosiaan kokoajan jäätävä suoraa sanottuna paskan maku suussa :S

Mulle taas maistuu munat vaan kovina! :P

Mut joo, mäkin haisen pahalle. Nyt viikonlopun agenda onkin ettiä dödö joka pitää. Ei tuo normi nivea enää pitele hajua. Joka päivä kainalot märkinä puoleen päivään mennessä ja iltapäivällä olo vähintäänkin likainen. :/ Ja suussakin maistuu pahalle, sen yhdistän kyllä jatkuvaan janoon itelläni... Töissä vetelen mynthoneita ettei löyhkäis kovin kauas..

Kyllä tää mahahomma nyt taitaa olla siitä mahan asukkaasta johtuvaa... Itehän oon "pyydelly" lisää oireita, niin tänä iltana en oo sitten muuta ko maannu sohvalla kun maha tuntuu hassulta ja turvottaa. Lisäksi oon ihan poikki sen vähäunisen yön takia. Mies on :ihanasti: hoitanu esikoisen, vaikka sekin on väsynyt. Sanoi vaan, että "vaikka molemmat ollaan väsyneitä, niin sulla on kyllä enemmän syytä". On mulla aika ihana mies :) Kuulostaa ehkä pieneltä, mutta sellasta ihanaa arjen romantiikkaa, joka muistuttaa miten onnekas oon kun oon tuon puolikkaani saanut :)

Mä kohtasin uuden oireen. Töissä olin ja yht'äkkiä iski fiilis, että jalat lähtee alta ja päässä vaan pyörii. Pari minuuttia makuullaan ja ei mitään. Ja tämä toistu toisen kerran - sillon tuntu vielä vahvemmin, että taju lähtee o_O

Minäkin pistäisin hemppareiden tai verenpaineen piikkiin, mutta tiedä nyt sitten.. Ja IKINÄ elämässäni ei oo tullu tommosta oloa, niin oli se aika pelottavaa kun on asiakkaan keittiössä..

P*ska maistuu suussa täälläkin. Ja miehen kanssa ei voi pussailla kun senkin suu maistuu pahalta ja etenkin aamusin hengitys löyhkää niin että oksettaa. Ja siis normaalisti en koe näin (no ehkä aamuhengitys ei kellään oo ruusuinen). Lapsen kakkavaipat saa kakomaan, samoin sen liharuoat. Dödö, jonka tuoksusta yleensä oon tykänny, haisee nyt aivan järkyttävältä. Onneksi käytetään muutenkin hajustamatonta pesuainetta vaatteille, muuten sekin varmaan oksettais, kun omon tuoksu on niin voimakas mun nenään muutenkin. Äidin luona on joku sitruunakäsisaippua, sekin sai yökkäämään. Jääkaapissa kaikkien eri ruokien kombo haisee kamalalta. Ja tiskikone löyhkää, pestynäkin.

Ei oo kivaa tämä.

Mullakin on välillä tota et taju meinaa lähtee..Silloin aina ollu yläpaine alle 100. Veden juonti ja syöminen auttaa siihen mulla ainakin.

Hien eritys on kyllä ihan järkkyä, ja mies haki pitsan itselle ja autossa sit sanoin et haiseeko täällä pitsa vai paska xD

Mä olin juonu ja syönyt. Ja kumpaakin harrastin myös noiden kahden kerran välissä :( olis vaan kiva tietää, jos joku auttas tähän..

Foxland...en erikseen ole ainakaan vielä syönyt magnesiumia, mut syö multivitan raskaus ja imetys vitamiineja. Siinähän taitaa olla lähes kaikki tarvittava. Aivan mahtavaa...täällähän käy käry melkein kaikilla....en siis ole ainoa. Meilläkin joutui mies vaihtamaan suihkusaippuansa, koska kävi niin kovin se käry nenään. Ja mullakin tuo miehinen tuoksu tuntuu pahalle. Niin ja tosiaan puhtaan pyykin tuoksu on liian voimakas ja ja ja. kestääköhän tuo hajuherkkyys kovinkin pitkään? Omakohtaista kokemusta kellään?

Takaisin