Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo ainakaan vielä mitään viivaa. Huoh paha olo iski tänään taas.. Ei auta ku huokailla sohvan nurkassa ja yrittää juoda kivennäisvettä. Se vähän auttaa..

Esikoisesta mulla tuli linea negra ja se oli ihan koko mahan matkalta..se kyllä muistaakseni tuli vasta varmaa puolen välin jälkeen ja katos kyllä synnytyksen jälkeen tai enää sitä ei ainakaan oo, eikä oo uutta vielä tullut.

Mä en usko mihinköän tyttö ja poikamerkkeihin...Mutta mä en usko muutenkaan mihinkään, muuhun kun kylmiin faktoihin. :) viime raskaudessa oli linea negra ja tyttö tuli. Mahan muodosta kukaan ei päätellyt mitään, kun se tuntui olevan ihan joka ilmansuuntaan levinnyt. Oli muuten ISO maha. Ja iso tyttö sieltä sitten syntyi.

Aika kauhee päivä, nukuin yöllä 3 tuntia, jäätävä pahoinvointi aamulla. Laatta lens taas totuttuun tyyliin... Nyt on onneks parempi hetki ja typy nukkuu. Päivän paras hetki käsillä. :)

Pomppas sydän kurkkuun kun oli tullut puhelu jostain tuntemattomasta numerosta. Ajattelin jo et nyt ne neuvolasta soittaa ja haluaa siirtää aikaa. Onneks pienellä Googlettelulla selvis et joku vakuutusyhtiön myyjä sieltä soitteli. PRKL kun kiusaavat hermoheikkoa :mad:

Mulla näky linea negra muutaman viikon synnytyksen JÄLKEEN :o Ei siis ollu mitään näkyvissä niin kauan kun vauva siellä majaili. Mitähän se sitten ennustaa? :D

Meninkin eilen sitten kirjottelee, että pahoinvoinnit alkanu helpottaa. En nukkunu silmäystäkään viime yönä huonon olon takia. Onneksi miehellä vapaapäivä niin on hoitanu tyttöä, että sain tossa aamulla/päivällä muutaman tunnin nukuttua. Herättyäni oli menny melkeen 12h edellisestä ruokailusta ja söin pari leipää ihan hyvällä ruokahalulla, mutta heti syömisen jälkeen alko oksettaa ja jouduinkin sitten ekan kerran ykäilee :/ Mä pelkään oksentamista ihan hirveesti, mutta onneksi se ei ollu niin kamalaa sitten kuitenkaan, vaikka tosi voimakkaasti yökkäilin. Ja sappinesteet ei tullu ylös nii ei ees maistunu pahalta. Joo, kiitos että kuvailen näin tarkkaan.. :D Mut voi paska, jos tää tästä nyt vaan alkaa tää ykäily...

No en mäkään niihin usko oikeesti,synnytyksessä sen varmuuden vasta saa kumpi tuli <3 mut nyt ku rupesin miettii ni ei mulla tytöstä tullu ja molemmista pojista tuli,sattumaa :)

Mul tulee ruokailun jälkeen niin etova kamala olo ettei tekis mieli syödä mitään :| mut pakkohan se on :| täytyy toivoo ettei kauaa kestä nää olot kun tosiaan pakko jaksaa kotona vaikka päällä seisten näiden muiden lasten kanssa :)

Mulla ainakin juilii välillä keskellä, hetken päästä oikeella ja seuraavana päivänä vasemmalla :)

Väsymys vaivaa edelleen. Eilenkin simahdin jo ysin aikaan ja aamulla 6.50 ylös ja töihin. töistä tultua tuntuu,et kaikki virta käytetty ja tuleekin sit vaan sohvalla oltua. Nyt on muutaman päivän ollut suonenvetoa oikeassa pohkeessa aina kävellessä. Sattuu aikamoisesti! Vihlovaa kipua vatsassa aivastaessa tai yskiessä. etomista ja kakomista edelleen muutaman kerran päivässä. "rytmihäiriöt" jatkuu edelleen...mitäs vielä...heh! Mutta kaikesta huolimatta tuntuu et ehkä hieman jo oireet lieventyneet, tai sit niitä kestää vaan eritavalla. :) nyt viikkoja 11+1

Mulla alkanut taas valkovuotoa tulla oikein urakalla! Se oli jo normaalia useamman viikon :D

Mua ei onneks vaivaa nyt muuta, kun väsymys! Menin eilen nukkumaan vähän ennen klo00 ja kun ei ollu menoo mihinkään niin heräsin sit vasta klo12 xD Ja klo18 mennessä taas jo valmis nukkumaan :P Mä oon niin onnellinen, että tässä raskaudessa ei oo ollu pahoinvointi läsnä! Edellisessä oksensin vähintään sen kahden raskauden, ehkä kolmenkin edestä ;D Etovaa oloa on ollut varsinkin aamuisin ja iltaisin, ja aika tarkkaan on saanu miettiä mitä pystyy pistämään suuhunsa. Kahvia en oo pystyny juomaan ollenkaan, mikä on sinänsä itsessään jo mulle aika massiivinen katastrofi :dead: Esikoisen kanssa myös närästi aivan järkyttävästi ja Renniee söin maksimiannoksella. Toivottavasti nyt olis helpompaa senkin kanssa...

Mun pitäisi huomenna käydä kokeilee töitä. Onneksi vain 3h vuoro ja mies lupautu heittää sinne sekä hakemaan. Uskalla autolla lähteä, jos ei selkä kestäkää ja kipeytyy taas kunnolla..

Takaisin