Oireet

Vaikka kello soi töihin 3.50 niin mua ei väsytä! Unikin tuli vasta puolenyön jälkeen, ilmeneekö tappava väsymys siin ylipirteytenä :D

Kohta työmaalla, onneksi kun menee aikasin niin pääsee myös aikaisin :)

Likimain oireetonta oloa. Vatsa pömpöttääja siin se oikeestaan, ainaki toistaseks. Toki oli esikoisenkin raskaus aika oireeton..

Kiitos Lemmy rohkaisevasta kommentistasi. :)
Edelleenkään ei ole oireita ilmaantunut, nyt 6+1. Pitäisi olla varmaankin tyytyväinen ettei ole huonoa oloa tms, mutta joku konkreettinen oire antaisi jotenkin enemmän toivoa ja uskoa siihen että siellä vatsassa jotain elämää oikeasti olisi..Jotenkin vaan niin epäuskoinen olo kokoajan, eikä uskalla olla innoissaan..

Väsyttää ihan jäätävästi. Koko ajan. Ei auta nukkuminen, ei mikään. Kroooh...

Mulla meni äsken tunto yhdestä varpaasta molemmista jaloista.. Varpaat menivät ihan valkoisiksi. Lämpimän veden alle laitoin ja pyörittelin jalkoja niin väri ja tunto palautui. Hui! Lisäksi molemmat kädet puutuu päivittäin ja pikkurilleissä saattaa olla monta tuntia tunto vain osittain. Huono verenkierto juu ollut aina ja kylmät jalat jopa saunassa mutta ei koskaan mitään tälläistä! Pelottavaa..!!

mulla alko himottaa voileipäkakku namnam nyt sitte jääkaapissa vaa malttaa oottaa että vähä maustuis !!!! kermaperunooita ja pihvejä tein kullalle kuhaen just kottiii ! taidan pysyy perunalinjalla, oksettaaa pihvit :)

No ärsyttää! Ihan kaikki, eniten esikoisen järkky uhma ja miehen hullut suunnitelmat :angry Itteenikään en meinaa kestää. Lisäksi nyt jo on iskeny joku hiton pesänrakennusvietti (noo, se saatto kyllä olla jo ennen koko raskautta...) eikä oo tarpeeks rahaa sisustaa ja mun uuden sohvan tulossa vaan kestää ja kestää! Grrrr :angry4!!!

ei ärsytä... mutta halut pois :/ oon ollu aina tosi innokas... mutta eipä ooo hetkee haluttanu :/ nooh kyl se siitä...

Pakko ihan yrittää kasata ittesä ettei lapset joudu kärsimään näistä mielialanvaihteluista :D ja mikä pahinta, lupasin miehelle kun mietittiin kolmatta lasta etten aio olla raskausaikana yhtään kiukkunen, ku aiemmissa raskauksissa oon muka ollu :D

Ekas olin kun enkeli ( ada 11kk). Ja kun kattottiin kaikkia sarjoja mies sanoki monesti etten oo yhtä paha ku nuo..mutta
Nyt...ei voi muuta kun ihmetellä:-( varmasti veikkaan poikaa tai kaksosia:-D:-D:-D

Mun on kaamee väsy, kylmä ja pahaolo. Ja illalla turvottaa melkosesti, äippähousut otettu jo käyttöön :D Vielä en oo huomannu luonnemuutoksia, mutta varmasti niitäkin tulee.

Housut kinnaa täälä myös :O ny vasta 5+4..jos ny jouluun pääsis tän salailun kaas:-D

Olen vasta 5+3 (eka neuvola vasta joulukuun alussa) mutta jo viikon joutunut käyttämään "mammavyötä" ja nyt on pakko lähteä ostamaan mammahousuja. Alavatsa pömpöttää niin että jos en tietäisi niin arvioisin olevani paljon pidemmällä jo. Vaikee pitää salassa... Muuten hirvee Nälkä! koko ajan ja muutenkin isot daisarit lähentelee nyt leukaa

Mua heikottaa nii paljon et mietin voisko hemoglobiini olla alhasen? :confused: oon nyt ruvennu näkee aika hurjii unii :D (mm. mies jahtaa mua moottorisahan kaa)

Mulla ihan sama tunne..tosin edellisestä raskaudesta niin vähäaikaa että voi vaikuttaa..en toki tiiä..joudun kyllä pian luopumaan normi housuista..huoh.porkkanoita menee iltasin aiva valtavasti:-D

Takaisin