Oireet

en ees uskalla mennä vaa'alle !!!! muutenki vaikee asia :D hahha !!! mulla monta kertaa on yököttäny yök!!!! oksennus ei oo tullu ainakaa vielä :D huhuh

Täällä ei edelleenkään ole mitenkään pahoinvoiva olo, mutta nyt muutaman päivän sisään on varsinkin iltaisin alkanut närästys vaivata. Viikkoja 6+3.

Tuo Vau:n uutiskirjekin tuli otsikolla "Kaamea olo?", kaamea olo tulee lähinnä siitä, että pitäisi olla kaamea olo, muttei ole. :oops:

Mä en ees jaksa seuraa painoa, mitat kertoo enemmän kuin vaaka. Niitäkin on turha ressaa :) Suht pahoja yökkäilyjä ollu aamuisin, mitää ei tee mieli syödä, pakottamalla vetänyt jotain kurkusta alas. Etova olo ollu koko ajan. Helposti röökin lopetus menny ihan yllätyin. Viikko ja 2 päivää polttamatta :dance018

Onks joku mittaillu vyötärön ympärystää?? :) huomaa kyl eron aamu ja ilta vatsan välillä, mut mitalla eroks tulee 1-2cm päivästä riippuen. Toki toisesta kasvaa vatsa nopeemmin muutenkin kuulemma...

Mulla ei oireita oo juuri mitään.. Rinnat on vähän arat ajoittain ja niitä kuukautiskipujen tapasia kramppeja on välillä. Muuten ei vielä mitään. Mutta eiköhän se paha olo yms. pamahda parin viikon sisään päälle, joten koitan nyt nauttia vielä tästä. Epäuskonen tosin on olo vieläkin.

Mitä tuohon painoon tulee.. niin joo, eihän sitä kai pitäis tulla tässä alussa juurikaan, mutta kyllä mulle vaan on joka kerralla tullu! Ensimmäiseen neuvolaan mennessä jo useampi kilo putkahtanu jostain, vaikka samalla tavalla syöny ja liikkunu ku ennenki. Sitte on vähän laskenu jopa siitä, kun on alkanu oksenteleen. Saa nähdä sitten millä kaavalla tämä menee.

V-ä-s-y-t-t-ä-ä niiiin paljon... iltapäivällä alkaa aina haukotuttaa ja unettaa niin, että tekisi vain mieli painua kotiin nukkumaan. En ole nukkunut päiväunia aikoihin kuin ihan poikkeustapauksissa, mutta nyt sekään ei tuntuisi yhtään huonolta vaihtoehdolta.

Muita oireita on edelleen erittäin kipeät rinnat (olleet jo ovulaatiosta asti) sekä lievät mahakivut - milloin oikealla munasarjassa, milloin jossain muualla. Myös alavatsan turvotus on jotain ihan järjetöntä, tekisi mieli kaivaa jo nyt äitiyshousut esiin, kun farkun vyötärö alkaa iltaa kohti puristaa tuskaisesti... Viikkoja vasta 4+5.

Mieki niin ootan, et saan kaivaa mammahousut esiin. Ajattelin, et jos sit ekan ultran jälkeen :p

Joo o .. rv 6+3 about ja aivan järjetön kuvotus vaivaa. ( ja joku vielä sanoi että nää oireet alkaa kunnolla rv 6-7.....mitähän tässä on vielä tulossa) Väsyttää niin ettei ajatus kulje :schocked028 tuottaa vakeuksia mun työssä asiakaspalvelussa. Niin ja tissit. Ah nyt ainakin on tietoinen niistä KOKO ajan. :downtown ja toiseen on ilmestynyt haaleita pikkuisia raskausarpia

Muokattu viimeksi:
Edelleen huomattavampia oireita odotellessa, ymmärtäisi ehkä vihdoin että oikeasti ollaan raskaana, eikä tarttis miettiä onkohan kaikki hyvin vai ei..
Rv 6+6 ja ainoastaan pientä kipuilua aamuisin rinnoissa.

Mulla ei oo taas viikonlopun jälkeen ollu pahoinvointia, sinänsä hyvä, mutta sit alkaa taas pelottamaan että onko kaikki hyvin.. :( Rinnat on pinkeet ja arat, nälkä ja jano vaivaa. Ja nyt on joutunu muutamana yönä nousta aamuyöllä pissalle. Luin vaun sovelluksesta, että kohdun pitäis olla nyt appelsiinin kokoinen :) ja siis edelleen rv 7+0 menossa :D

jjo appelssiinin kokoinen !!!!! mulla oiskiha to alkaaa 7.

no mulla se fbn vuosi ilman uusia vaatteita ei muuta ku metsästämää kirppiksiltä .. aina ostan kaiken ... mut eka raskaus ois ihana jotakin uutena :)

Mulle tää jää ainakin näillänäkymin viimeiseks raskaudeks, jossei sit miehen kanssa saada päähänpinttymää kolmannesta lapsesta, niin haluan ostella vähän mammavaatteita :D esikoisen aikana en ostanu kun kahdet housut ja yhden paidan :)

Takaisin