Oireet

Täällä pitkästä aikaa lukemassa. Ainoat oireet... törkeä väsymys!!!!! Ja huimaus ajoittain alhaisen verenpaineen takia. parin päivän päästä toinen neuvola. huh kun aika menee nopeasti :) viikkoja 13+

Vihdoin neuvolasta vastattiin! Nyt labraa antaa pissanäyte mahollisen virtsatietulehduksen vuoks. Sano että jollai tulee tällästä vuotoo raskaudessa :/ jos kivut/vuoto lisääntyy niin päivystykseen suoraa.

Nenän tukkoisuutta voi helpottaa öljysuihkeella, suolavedellä (sarvikuonolla) sekä vaik rasvaamalla ihan bebanthenilla sieltä sisältä.. Itellä ei enää verta vuoda vaikka kuiva onki

Onko muilla väsymys ja pahoinvointi/etova olo vaihdellut? Missä vaiheessa on helpottanut kokonaan?
Mulla oli ihan alussa tosi hyvä olo, mutta rv 6 alkoi ihan kamala kuvotus.. Oksentaa ei onneksi tarvinnut, mutta ei ollut kaukana. Mitään ei saanut syötyä ja oli huono olo niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Rv 8 oli sitten ihan eri fiilis (mitä nyt tuo älytön väsymys koko ajan seurana).

Nyt menossa rv11 ja muutama päivä sitten palasi tuo ällö olo eikä oikein mikään ruoka meinaa maistua. En tiedä onko jouluruokien syytä, mutta jonkinlaista ummetusta/vatsakipuakin oli tuossa heti joulun jälkeen. Nyt on alkanut myös seisoessa huimaamaan helposti ja esim. kaupoilla käynti ei tunnu yhtään kivalle (huimauksen, huonon olon ja väsymyksen takia). Suuret ihmisjoukotkin kaupoissa ja ravintoloissa yms on tuntunu nyt erityisen ahdistavalta.
Odotan vaan niin sitä, että saisin voimat takaisin ja jaksaisi lähteä kunnolla vaatteita ostamaan.

Jännää lievää menkkajomotusta ja painon tunnetta alavatsalla nyt toista päivää, rv 13+6 tänään. En enää esikoisesta muista, miltä kohdun kasvukivut tuntui, ehkä ne oli tällaisia.

Ei tee vaan mieli rasittaa itseensä yhtään vaan pötkötellä varmuudeksi...

Joo ja kun koko ajan vaan pakosta ajattelee asiaa niin kaikki oireet tuntuu enemmän :( Pitäs koittaa unohtaa ja rentoutua...

Nimenomaan! Nyt keksimään jotakin tekemistä niin ei kiinnitä itteensä niin paljon huomiota :)

Mulla seksin jälkeen kohtu meni tosi araks ja vatsa turpos :confused: tänään 14+0 ja oireita ei enää pahemmin ole.. Närästystä lukuunottamatta :D

Miulla tunttuu että pahennee vaan tää pahaolo.. Välillä hävis ja nyt oli taas lähellä ettei ylös tullu. :/muuten aika oireetonta.

syötkö jenni89 mammavitamiineja? mulla hävis olot ja yrjööminen kun jätin ottamatta. Mulla minisun mama.

Oon muuten huomannut vitamiinien poisjätöllä saman vaikutuksen (tälläkin kertaa). Vitamiineissa jotain mikä ärsyttää vatsaa?

Mulle lääkäri sanoi, että D- ja B-vitamiinit vois helpottaa oloa! Eli vois kokeilla syödä niitä ja jättää monivitamiinit hetkeksi pois?

Oon mie nyt vähän aikkaa ollu ilman niitä mammavitaniineja.. eilen otin pitkästä aikkaa ja tännään tuli pahaolo. Vois kokkeilla että ottaa vaan nuo d- ja b-vitamiinit. :)

Takaisin