Oireet

Mulla rinnat todella kipeät, niitä särkee kokoajan. Nukkuminen ei oikein luonnistu, kun kääntää kylkee niin rintoihin sattuu... Ei enään voi nukkua vatsallaan kun ennen vaan kyljellään tyyny mahan alla.

Mie oon nyt ollu yön ja tän päivän päivystyksessä, huh. Pikkusella on onneksi kaikki hyvin, mut kohtu painaa niin, etten saa pissattua. Pitäis mennä kuulemma ohi, kun se sieltä kasvaa ja kohtu nousee ylöspäin. Nyt pitää katetroida ite kotona, ettei sen takii tarvi päivystykseen lähtä. Inhottavaa, jännittää ja pelottaa... Kaikkeen sitä joutuukin, toivottavasti muille ei tuu samanlaisia kokemuksia!

Tosi ikävää, Annnika! Sulla on varmasti ihan kauhea olo :( toivottavasti helpottaa pian.

Helmimeri, täällä sama.. välillä helpotti mutta nyt taas alkanu ja pahempana. :/miulla viikot 12+2

Minä olen turhaan huolehtinut siitä kun pahoinvointi on ollut vähäistä. Ei äidillä ja mummollakaan kuulemma ollut juuri mitään. :)

Apua tänään tullu monta tuntia ruskeaa tuhrua vesssassa käydessä :( sydänäänet löytyny mutta silti huolestuttaa :/
Nyt tais vihdoin loppua mutta soitan aamusta heti neuvolaan..

Minä ja maha millä viikoilla oot? Huolettaahan se vaikka oiski ihan vaaratonta vuottoo. Soittele neuvollaan ja toivottavasti ei ennää jatku vuoto!

Tänään 13+1 :/ oon miettiny et voisko joku tulehdus aiheuttaa tollasta? Kauheeta ku mieski lähti tänää takas armeijaa ja yksin kotona hermoilen

Mitäs neuvolassa sanottiin, minä ja maha? Toivottavasti kaikki on vuodosta huolimatta kunnossa ja saat mielenrauhan!

Minua on alkanut närästää iltaisin, yök. Ikinä en ole mokomasta vaivasta kärsinyt. Pitää kai hieman keventää iltasyömisiä.

Soitin neuvolaan mut siel oli jonoo ja lupasivat soittaa takasin.. vuoto jatkuu edelleenki ja välillä tuntuu polttavaa kipua kohdun seudulla :(

Mulla ollut oireita oikeastaan todella vähän. Mutta tämä helvetin tukkoisuus alkaa ottaa pikkuhiljaa pannuun. Meille tuli kissanpentu tuossa kolmisen kuukautta sitten. Ja tiedän olevani allerginen kissoille mutta kun edellisistäkään ei ole tullut mitään oireita. Oletimme että tämä johtuisi siis kissasta. Mutta nyt olin neljä päivää poissa kissojen luota ja ei tämä tukkoisuus mihinkään hävinnyt. Joten jää vain yksi vaihtoehto. Tämä on raskausoire. Seuraava neuvola parin viikon päästä ja ajattelin silloin ottaa puheeksi. Jospa vaikka pääsis lääkärille ja sais jotain helpotusta tähän.

Minulla on myös tuota tukkoisuutta ja kävinkin työterveyslekurilka ennen joulua kun yskää oli myös ni se selitti että varmasti johtuu raskaudesta. Kirjoitti kyllä antibioottikuurin mutta sano että älä vie sitä hae mutta jos yskä vielä pahenee.. Ei siis vielä rohissu keuhkoissa..
Mutta tää tukkoisuus on kyllä yks veemäisin juttu tässä nyt kun minulla on nyt kuukauden sisään ratkennu nenäkin ainakin neljä kertaa kunnolla. Oikeestaan nyt viikon sisällä jo kahdesti. Kiva kun hieman huonovointisuutta vielä aamuisin ennen ku mitään suurempaa on syönyt ni jos erehdyt niistämään nenän joka on puoliksi ummessa, niin sepä saattaa vuotaa sen 5-10minuuttia ja ai että sitä ihanaa verenmakua...

Takaisin